Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittoi minulle sydämen Facebookissa!!!!

Vierailija
04.10.2014 |

Eli siis olin tehnyt hänelle todella hyvää ruokaa ja hän pisti siitä ruuasta kuvan ja tekstiksi kiitos kulta<3

Arvatkaapa menikö edes minuuttia niin miehen naispuoleinen kaveri oli kommentoinut että mäkin tein ihan samaa ruokaa!!!!! SIIS TÖRKEETÄ!!!!  Kerjääkö se nyt sydäntä mun mieheltä kun piti tulla mulle osoitettuun juttuun rehvimään että hänkin on tehnyt samaa ruokaa!?!!?!

minkä hymiön te antaisitte tuolle naiselle, sydäntä ei ainakaan saa mutta pakko kai sille joku hymiö on säälistä kommentoida, mä ajattelin et jos mies laittaisi vaik tän >*< se on vähän niinku paskakärpänen

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat teiniltä.

Vierailija
2/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MitVit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
4/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä jotka kommentoi toisiaan (mies koneella olohuoneessa/nainen makuuhuoneessa) mitä mieltä tästä toiminnasta?

Vierailija
5/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:28"]

No eiköhän se mies itte päätä mitä kommentoi takas.. Voi hyvänen aika :D

[/quote]

mun mies on kuule niin hämmentynyt tosta ettei se osaa itse toimia, sitä varten puoliso on että se auttaa kinkkisissä tilanteissa!!!!!!!

ap

Vierailija
6/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

REPESIN :D 

P*skakärpänen! :D

EN KESTÄ!!! :'D

nim. taas liian vähän unta viime yönä

Vierailija
7/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä tosiaan sit kinkkiset tilanteet :'D

Vierailija
8/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tää nyt hieman erikoinen tilanne mulle ja miehelle, ei haluttais antaa väärää singaalia
naiselle.

ja kuitenkin se odottaa jotain vastausta, tietty kehuja mut ei nyt osata päättää miten muotoillaan se asia et ei se pysty meidän väliin tuleen!!!!

ap

Vierailija
9/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
10/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit...

Vierailija
11/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölijät

Vierailija
12/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä kommentoi mieheni kanssa fbssä. Mun mielestä sydämet ja kultajutut näyttää vähän oman onnen hehkuttamiselta. Me jutellaan ihan livenä, vaikka Facebookissa kavereita ollaankin.

Vierailija
13/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee nyt taas sinne niin absurdille tasolle, että on mahdotonta sanoa onko kyseessä provo vai todellisen elämän sankari. Viihdyttävää yhtä kaikki!

Vierailija
14/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:32"]REPESIN :D 

P*skakärpänen! :D

EN KESTÄ!!! :'D

nim. taas liian vähän unta viime yönä
[/quote] Sama! :'D

Vierailija
15/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:52"]

Mä en ikinä kommentoi mieheni kanssa fbssä. Mun mielestä sydämet ja kultajutut näyttää vähän oman onnen hehkuttamiselta. Me jutellaan ihan livenä, vaikka Facebookissa kavereita ollaankin.

[/quote]

ja omaa onnea ei saa hehkuttaa?!? Ja kyllä mekin jutellaan livenä kuten just nytkin tästä tilanteesta, sen takia me ollaan selvitty kaikista kriiseistäkin kun osataan jutella ja selvitetään asiat ja yhdessä mietitään.

ein enää yhtään ihmettele jorinoita täällä palstalla siitä kun mies ei huomio, ei osta lahjaa, kuka tuollaisille ämmille mitään viitti ostaa, saatanan paskakärpäsiä ootte kaikki!!!!!!!!!!!!

menkää tunkiolle!!! >*<            >*<            >*<

ap

Vierailija
16/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ne nyt yhdessä miettii, ihan tosissaan, mitä ihmettä vastataan sille toiselle naiselle ettei vaan tuu ja vie miestä. Tämä kai sit jonkun todellisuutta. Muhahaha.

Vierailija
17/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille että kommentoi "meijän äitin soossi on parasta ikinä!"

Vierailija
18/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:15"]

siellä ne nyt yhdessä miettii, ihan tosissaan, mitä ihmettä vastataan sille toiselle naiselle ettei vaan tuu ja vie miestä. Tämä kai sit jonkun todellisuutta. Muhahaha.

[/quote]

toisaalta kyl mun hiukan käy kateeks jos molemmilla on tuollainen "kemia" ja tätä nimitetään kriisiksi.

Vierailija
19/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille privassa viestii et haista muija vittu! Sä et meidän väliin tuu!

Vierailija
20/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän laitto vaan vitsillä ton tai yllätty et teilläkin syötiin samaa ruokaa... Mitä helvetin draamaa tos oli???? Ootte vähän yksinkertaisia. Ette te nyt yöhön voi mitään paskakärpäsiä laittaa. Vastaa vaikka vaan et teillä on telepaattisia kykyjä kun ajattelee samoja ruokia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi