Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keräiletkö Arabian astioita, mitä sarjaa?

Vierailija
31.08.2021 |

Mulla on eniten Arabian Vineta sarjaa, sitten kesäkukkaa ja fasaania. Olen ihan koukussa tähän keräilyyn.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fortea keräsin jos löytäisin sitä jostain.

Vierailija
22/25 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan astiat hinnan mukaan,En merkin ja ei tule itku jos hajoaa.Mutenkaan en elä esineiden kanssa vaan täyttä elämää.Astiat tai merki tueteet ei märitele minua.En tarvitse arvoesineitä ollakseni jotain?Voin ihailla kyllä näyte ikunat niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään Arabia Lidoa. Se on ihana vanha ja ajaton.

Vierailija
24/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kerännyt 24h vihreää, on paljon hajonnut eikä saa sitä väriä mistään. Mukeissa tosi pieni pohja, kupsahtaa helposti nurin.

Osa mukeista, murokulhoista, pulla lautasista, kahvikuppi,pienempiä kulhoja ja iso kulho on hajonnut. Kaikki ruoka ja pastalautaset on vielä ehjiä. Keräsin 8 henkilön koko sarjan myös espresso kupit. Paljon on rikkoontunut mutta on koko sarja ollut kovassa käytössä. Sillo kun aloin sarjaa keräämään sanoin että arabiaa on turvallinen kerätä, sitä saa aina, no valitsin väärän värin, ei vihreätä enään saa.

Nyt villinnyin muumi astioihin, ainakin paremman mallinen muki...

Muutama kuukausi sitten Goodwillissä oli sitä vihreää, ainakin teekuppipareja oli monta.  Luulenpa hyvinkin, että voit jossain vaiheessa löytää, kun ihmiset hävittävät vihreitään.  Tummat astiat, etenkään vihreät, eivät oikein myy nykyään.

Saga

Vierailija
25/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arabialla on ollut joskus kauniimpia astioita kuin Iittalalla ja voisin jotain vanhempaa sarjaa ostaa jos tiedän sen olevan suomalaista. Minulla on silti Iittalaa kun sukulaiset sitä alkoivat keräämään 2000-luvun alussa. Teeman muotoilua eri kuoseissa ja väreissä. Löytyy Teeman lautasia ja Taikaa myös Muumimukeja.

Itse en ostaisi enää kumpaakaan. Muotoilun olen kokenut hankalaksi ja joihinkin astianpesukoneisiin sopimattomaksi. Astian lämmönjohtavuus on ihan älytön ja sormet ovat jatkuvasti koetuksella. Lisäksi en ole kovin iso fani noille älyttömän kokoisille lautasille ja mukeille. Toivottavasti nykyään laatu olisi niissä parempi.

Minä en tykkää Arabia-Iittalan Kokosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme