Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi potilaat/asiakkaat eivät ymmärrä, että se hoitaja tai sossu on ihminen?

Vierailija
31.08.2021 |

Ei se työntekijä mikään robotti ole, jolla ei ole omia tunteita tai elämää. Jokainen on ihminen, jokaisella voi olla omat ongelmansa ja jaksamispisteensä. Ihan kuin niillä palveltavillakin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso raha laittaa köyhän köyhää vastaan ja nauraa perään.

Vierailija
22/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole iso homma perua vastaanottoakäyntiä, jos ei pääse. Oikein laskuttaa jos ei ilmaannu paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mutta potilaana olen kuitenkin potilaan asemassa ja hoitaja hoitajana on töissä. En halua että huonon päivän fiilikset puretaan minuun. Itsekin joudun esittämään reipasta omassa työssäni.

Kaikki olemme vain ihmisiä. En usko, että hoitajat kovin usein purkavat huonoa oloaan potilaisiinsa, kyllä se toisin päin menee. Tai sitten on ammattitaidossa vikaa.

Jostain syystä jotkut kokevat olevansa parempia kuin muut, ja osoittavat halveksuntansa ja turhautumisensa myös niihin, jotka heitä yrittää auttaa. Minusta hoitajat/sossut/yhtään kukaan ei ole ansainneet sylkemistä ja haukkumista. Etenkin jatkuva kiittämättömyys ja nimettömänä parjaaminen on rasittavaa. Vain negatiivista palautetta ja yleensä vielä niin, että johdon mokista syytetään suu vaahdossa työntekijöitä. 

Vierailija
24/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voortti ei oo auto eikä piika ihiminen.

Tämä saanut yläpeukkuja? Enkö ymmärrä tässä piilevää sarkasmia?

Vai onko tosiaan niin, että monen mielestä hoitajat/sossut/asiakaspalveiljat ovat piikojanne? Että eivät mitenkään ihmisarvoisia, vaan vain ja ainoastaan palvelemassa teitä juuri sillä tavalla, kuin sanelette? En käsitä teitä.

Vierailija
25/33 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joissain tapauksissa johtuu siitä, ettei hoitaja ole käyttäytynyt ihmismäisesti...

Vierailija
26/33 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu ja hoitaja ovat niin alhaalla hierarkiassa, että ainoa, jolle voivat näyttää valtaansa, on asiakas.

Mielivalta se parasta valtaa on!

Vierailija
27/33 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon olen useinkin törmännyt että työntekijään puretaan vihaa kun olen työskennellyt kotiin vietävissä palveluissa. Lisäksi odotetaan työntekijän tekevän ihmeitä jne. Todella ärsyttävää.

T:sosionomi

Vierailija
28/33 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma paha olo pitää purkaa tällaisten ihmisten johonkin. Työtekijä, joka voi vain kääntää toisen posken mikäli haluaa itse pysyä ammattilaisena ja korrektina asemassaan, on valitettavan helppo kohde.

Vierailija
29/33 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli psyk. Hoitsu joka varasi päällekkäisiä aikoja ja unohti sovittuja juttuja/aikoja..

Tästä alkoi tulla kaava. Itse mietin siinä, että ehkä sillä hoitajalla on elämässä jotain, mutta ei se hoito oikein onnistu, jos potilaan pitää miettiä mitä hoitaja jaksaa.. Siis annoin palautetta ihan asiallisesti, kun sovitut ajat eivät pitäneet etc. Oma hoito alkoi vaarantua.

Eli ymmärrän kyllä, että työntekijät ovat ihmisiä, mutta ei potilaan tehtävä ole miettiä heidän huoliaan etc. Sitten pitää keksiä jotain muuta. Työntekijän pitää huomata milloin ei voi hoitaa työtään.

Asiallinen kohtelu tottakai.

Vierailija
30/33 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta vaikuttaa, että yksikään potilas tai asiakas ei tuota ymmärrä, niin olet aivan väärällä alalla. Tai sitten työskentelet jossain, johon valikoituu todella spesifisti tietynlaista asiakaskuntaa, ja siinä tapauksessa sinun luulisi ymmärtävän, mikä heidän käytöksensä taustalla on.

Vierailija
31/33 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nro3, en siis pura vihaani tai turhautumista, vaan olen asiallinen.

Entisenä aspana tajuan yleensä sen kuvion.. Vaikka ala eri.

Vierailija
32/33 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nro3, en siis pura vihaani tai turhautumista, vaan olen asiallinen.

Entisenä aspana tajuan yleensä sen kuvion.. Vaikka ala eri.

Siis nro. 30 täydensi. (ei 3)

Vierailija
33/33 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhalla ei voi vaatia, kun on pipetillä annettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä