Silkkarit laitettu 6 v sitten. Kysy mitä haluat.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:43"]Missä kävit? Mitä leikkaus maksoi ja kuka leikkasi? Otitko lainalla? Minkä kokoinen implantti laitettiin? [/quote] Stephen Diets Mehiläisen lääkäri. En muista enää hintaa. 330 ml molemmat rinnat.
[/quote]
Kirurgin nimihän on Diez kirjoitettuna oikein. Olen kuullut huonoa hänestä, kuulemma kylmä kirurgi. Kauan olit saikulla?
Aika vanhat sillivoileivät. Mahtaa haista? Vai mistä tässä oli kyse?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:52"]Paljonko maksoivat? Terveyshaittoja? Uusimisleikkaukset ja kustannukset? Imetetty yli 2 vuotta ja rinnat on surullinen näky :(
[/quote]
Haittoja on varmaan veden juonnistakin, jos niin alkaa ajattelemaan.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:43"]Missä kävit? Mitä leikkaus maksoi ja kuka leikkasi? Otitko lainalla? Minkä kokoinen implantti laitettiin? [/quote] Stephen Diets Mehiläisen lääkäri. En muista enää hintaa. 330 ml molemmat rinnat.
[/quote]
Kirurgin nimihän on Diez kirjoitettuna oikein. Olen kuullut huonoa hänestä, kuulemma kylmä kirurgi. Kauan olit saikulla?
[/quote]
Huomasin että z jäi uupumaan :)
Olin silloin kotiäitinä.
Minulla meni pari kk toipumiseen. Muutamaan viikkoon en maitopurkkia edes nostanut.
Oletko pelännyt koskaan terveytesi puolesta silikonien takia?
Kuinka läheiset ja ystävät reagoivat kun laitoit ne?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:51"]
[/quote]
Dietz on todella ammattitaitoinen. Kävin hänen luonaan viime kesänä muissa asioissa. -ei ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:57"]Oletko pelännyt koskaan terveytesi puolesta silikonien takia?
Kuinka läheiset ja ystävät reagoivat kun laitoit ne?
[/quote]
En ole pelännyt.
En ole edes kertonut kaikille. Ei ole mitkään pommit, niin ei ulkopuoliset huomaa.
Liivikoko ennen ja jälkeen?
Oletko tyytyväinen?
Miten elämäsi on parantunut?
Onko haittoja tai huonoja puolia?
Mulla on ollut viisi vuotta,ikinäkoskaan en antais pois.en koe näitä mitenkään feikeiks tyhjät pussit vaan täytettiin uudestaan,oon nainen taas
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:04"]Liivikoko ennen ja jälkeen?
Oletko tyytyväinen?
Miten elämäsi on parantunut?
Onko haittoja tai huonoja puolia?
[/quote]
Ennen lapsia 75 b, nyt 70 d. Näyttää pienemmälle.
Olen 100 % tyytyväinen.
On parantanut, koska vaatteet istuu, enkä tarvitse toppauksia.
Huonoja puolia en edes keksi. No varmaan se 2 ensimmäistä viikkoa leikkauksesta.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:07"]Mulla on ollut viisi vuotta,ikinäkoskaan en antais pois.en koe näitä mitenkään feikeiks tyhjät pussit vaan täytettiin uudestaan,oon nainen taas
[/quote]
Samaa mieltä!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:52"]Paljonko maksoivat? Terveyshaittoja? Uusimisleikkaukset ja kustannukset? Imetetty yli 2 vuotta ja rinnat on surullinen näky :(
[/quote]
[/quote]
Hoho kuka idiootti vertaa vedenjuontia ja silikonitissejä toisiinsa? :D varsinkin jossain Suomessa, missä köyhät mammat lähtevät Eestiin hakemaan ties millaisia palluroita ilman sen kummempaa tietoa - ja lainarahalla tietysti.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:51"]
[/quote]
[/quote]
Itse asiassa se on Dietz ;) ja etunimi Stephan. Eikä todellakaan ole kylmä tms. vaan mukava ja ennen kaikkea erittäin taitava työssään. Olen käynyt hänellä kahdesti ja hyvin tyytyväinen olen.
-Ei ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:52"]Paljonko maksoivat? Terveyshaittoja? Uusimisleikkaukset ja kustannukset? Imetetty yli 2 vuotta ja rinnat on surullinen näky :(
[/quote]
[/quote]
Onko oikeasti ihmisiä, jotka vertaa silkkareiden ottoa veden juomiseen? Haloo pahvi. Silkkareiden otossa voi tulla komplikaatioita kesken operaation tai sen jälkeen, ne oireet on melko yleisiä esim. sepsis tai infektoitunut leikkaushaava, lihasten repeämistä tai venähdystä. Rintasyövän kokeneena tiedän miltä, kun nää kaikki käy kerralla. Ei hyvältä. Että noi terveysriskit ei oikeesi oo ees samalla viivalla kuin vedenjuontiin liittyvät. Tiedän kyllä, että kärjistit, mutta välillä voisi pitää suun supussa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:41"]Näyttäisitkö ne tai antaisitko koittaa jos pyytäisin esim. kaverina tai työkaverina ilman muita takaa-ajatuksia??
[/quote]
Olen antanut ja antaisin.
[/quote]
Kiva kuulla. Siksi kysyin kun tiedän yhden silaripimun ja vähän (tai ei niin vähänkään) kiinnostaisi kysyä..