Pitäkää siskot huolta naisverkostoistanne!
Oikeasti: jos olette onnistuneet luomaan yhteisöjä koulusta, lukiosta, opiskeluista, työpaikoilta, mammapiireistä, pitäkää niistä huolta. Älkää antako ruuhkavuosien vähentää tapaamisia tai lopettaa yhteydenpitoa kokonaan. Ne on oikeasti tärkeitä tukiryhmiä. Miehet kyllä pitävä huolen "kalakavereistaan" :/
Luodaan omat HyväSisko -verkostot!
Kommentit (22)
Kiva idea periaattessa, harmi vaan et nämä naisyhteisöt on käytännössä vähän sellaisia käärmepesiä että ei oikein houkuttele toteuttamaan tätä ideaa.
Korruptio ei ole naurun asia. Hyvä veli ja -sisko -verkostoja vastaan kuuluu taistella. Ne on moraalisesti väärin.
Entä jos ei oo mitään semmosta verkostoa?
Nimim. Yksinäinen
Mä olen heivannut ne kaikki ja jättänyt elämääni 3 oikeaa ystävää, niistäkin 1 on sinun määritelmäsi mukaan väärää sukupuolta.
Ei mulla pää kestä pitää yllä mitään verkostoja, oma perhe ja työ on jo riittävän sosiaalista mulle. Lapsen koulu tuntuu syövän vapaa-aikaa oikein urakalla, on disco, tyttöjen iltaa ja vaikka mitä kissanristiäistä....aaargh.
Ystävien pitää olla sellaisia ettei haittaa vaikka välissä on puolen vuoden tauko.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:30"]
Kiva idea periaattessa, harmi vaan et nämä naisyhteisöt on käytännössä vähän sellaisia käärmepesiä että ei oikein houkuttele toteuttamaan tätä ideaa.
[/quote]
Herneet pois nenästä! Tarkkaile miten miehet toimii. Naisissa on myös avoimia, hyväntahtoisia ja "kaukaaviisaita". Välillä voi vituttaa mutta pitäkää ne yhteisöt yllä :)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:30"]
[/quote]
Niinpä. Kissatappeluita, selkäänpuukottamista, draamakuningattaria, äärimmäisiä mielialavaihteluita. Näiden takia eräskin pelkästään naisista koostuva TV-yhtiö joutui lopettamaan muutaman vuoden jälkeen perustamisesta.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1168182/Catfights-handbags-tears-toilets-When-producer-launched-women-TV-company-thought-shed-kissed-goodbye-conflict-.html
Amerikkalaista diipadaapaa tuo verkostuminen.
Asun ulkomailla ja täällä miehet ovat mukavia ja tulevat keskenään loistavasti toimeen ja osaavat pitää hauskaa, naiset sen sijaan puhuvat toisistaan pahaa, puukottavat selkään ja ovat kuin myrkkykäärmeitä. Verkostu nyt sitten näiden kanssa!
Sori mutta mun parhaat kaverit on miehiä. Eli en aio luoda mitään hyväsisko-systeemiä.
Eiköhän miehiä alisteta jo tarpeeksi ilman vitt*verkostoja.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:41"]
Amerikkalaista diipadaapaa tuo verkostuminen.
Asun ulkomailla ja täällä miehet ovat mukavia ja tulevat keskenään loistavasti toimeen ja osaavat pitää hauskaa, naiset sen sijaan puhuvat toisistaan pahaa, puukottavat selkään ja ovat kuin myrkkykäärmeitä. Verkostu nyt sitten näiden kanssa!
[/quote]
Vähän haastetta :)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:29"]
Mistä päin oot?
[/quote]
Ei sillä ole väliä. Verkostoja voi luoda kaikkialla.
Onpa teillä naisina (?) erittäin ikävä käsitys toisista naisista. Tuntevatko selkäänpuukottajat vain kaltaisiaan?
Minä pidän muista naisista ja arvostan heitä. Miehet juoruilevat siinä missä naisetkin, mutta leima isketään aina ikävästi naisiin.
Onhan teillä yksi virallinen naisverkosto: Naisasialiitto Unioni. Sinne on miehiltä pääsy kielletty ihan järjestön sääntöjenkin puolesta. Pitäkää hauskaa. t: mies
Suomessa painotetaan aivan liikaa naisten välisten ystävyyssuhteiden tärkeyttä. Todellisuudessa elämä on hyvin huonoissa kantimissa ellei rakastaja ole myös se jolle voi uskoutua ja kertoa surunsa= aviomies/avomies. Ei niistä naispuolisista ystävistä ole koskaan loppujen lopuksi ollut mitään tukea kun toinen on yksin jäänyt, pahimmassa tapauksessa yksi kavereista paljastuu exmiehen uudeksi tyttöystäväksi, toinen sanoo että mitäs luotit ja kolmas hehkuttaa juuri aloittamansa parisuhteen onnea. Siinä sitten mietit että joo, ehkä siihen parisuhteeseen olisi kannattanut panostaa enemmän silloin kun sellainen vielä oli ja jättää tyttöjen illat toisarvoisiksi asioiksi, ehtii jos ehtii.
Voisiko parhaiten taistella olematta liittymättä mihinkään verkostoon? Minä olen mies enkä koe tarpeelliseksi kuulua mihinkään hyväveliverkostoon.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:51"]
Onpa teillä naisina (?) erittäin ikävä käsitys toisista naisista. Tuntevatko selkäänpuukottajat vain kaltaisiaan?
Minä pidän muista naisista ja arvostan heitä. Miehet juoruilevat siinä missä naisetkin, mutta leima isketään aina ikävästi naisiin.
[/quote]
Näinhän se on. Vieläpä niin, että naisia haukkuvat naiset juoruilevat mielellään miesten kanssa, mutta koska se juttu on miesten kanssa, se onkin vain "keskustelua". Kuunnelkaa nyt vähän enemmän niitä miesten juttuja ja itseänne, muista pahan puhuminen ei ole yhtään fiksumpaa jos sitä tekee miesten kanssa tai haukkuu kaikki muut naiset yhtenä ryhmänä. Joka sanoo esim. , että kaikki muut naiset on kanoja, on itse selkäänpuukottava juoruilija.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:54"]
Suomessa painotetaan aivan liikaa naisten välisten ystävyyssuhteiden tärkeyttä. Todellisuudessa elämä on hyvin huonoissa kantimissa ellei rakastaja ole myös se jolle voi uskoutua ja kertoa surunsa= aviomies/avomies. Ei niistä naispuolisista ystävistä ole koskaan loppujen lopuksi ollut mitään tukea kun toinen on yksin jäänyt, pahimmassa tapauksessa yksi kavereista paljastuu exmiehen uudeksi tyttöystäväksi, toinen sanoo että mitäs luotit ja kolmas hehkuttaa juuri aloittamansa parisuhteen onnea. Siinä sitten mietit että joo, ehkä siihen parisuhteeseen olisi kannattanut panostaa enemmän silloin kun sellainen vielä oli ja jättää tyttöjen illat toisarvoisiksi asioiksi, ehtii jos ehtii.
[/quote]
On sulla kaverit. Osta burkha.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:55"]
Joka sanoo esim. , että kaikki muut naiset on kanoja, on itse selkäänpuukottava juoruilija.
[/quote]
Mistä sinä tämän elämänviisauden ammensit?
Tämä on just tyypillistä ajassamme. Uhrin syyllistäminen on ajanhenki ja olet hyvin siinä menossa mukana. Älä arvostele, kyseenalaista, nosta esille, muuten leimaudut ja uhrista tehdään silmänkääntötempulla itse syyllinen tekijä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:55"]
Joka sanoo esim. , että kaikki muut naiset on kanoja, on itse selkäänpuukottava juoruilija.
[/quote]
Mistä sinä tämän elämänviisauden ammensit?
Tämä on just tyypillistä ajassamme. Uhrin syyllistäminen on ajanhenki ja olet hyvin siinä menossa mukana. Älä arvostele, kyseenalaista, nosta esille, muuten leimaudut ja uhrista tehdään silmänkääntötempulla itse syyllinen tekijä.
[/quote]
Mikäs uhri se julistaa muiden huonommuutta?
Miehet osaavat olla tosi veemäisiä, jos joku tyyppi heitä ei miellytä. Se on ihan idiootti, on yleinen kommentti. Mistäkäs sitten sen ammentaa, kuuntelee vain noiden juttuja ilman suodatinta, niin sieltä.
Mistä päin oot?