Mies, uskalla puhua rehellisesti naiselle peloistasi, suruistasi ja toiveistasi elämässäsi, niin
saattaa löytyä ihana nainen sinulle kumppaniksi.
Mitä sanot neuvosta ?
Kommentit (14)
Älä. Minä en halua olla mikään miesvauvan turvariepu.
Hyvä neuvo. Moni mies esittää vahvaa ja machoa. Sisällä hauras,kompleksinen pikku poika joka pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Älä. Minä en halua olla mikään miesvauvan turvariepu.
Ei tuollainen avautuminen tee kenestäkään vauvaa. Sinä taas vaikutat tyypiltä jolle ei todellakaan kannata murheita jakaa.
Saattaapi helposti olla se suhde pian ohi. Mies ei saa koskaan olla heikko naisen silmissä. Varsinkin tutustumisvaiheessa on esitettävä äärimmäisen vahvaa.
Viimeksi just kerroin naiselle että haluan sen persettä panna mutta ei se antanut.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi just kerroin naiselle että haluan sen persettä panna mutta ei se antanut.
Juntti
Heikkoudella ei kukaan saa naista!
T: Antti Laine
Erittäin hyvä neuvo sen jälkeen, kun suomalaiset naiset oppisivat puhua rehellisesti itse vastaavista asioista ilman draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Saattaapi helposti olla se suhde pian ohi. Mies ei saa koskaan olla heikko naisen silmissä. Varsinkin tutustumisvaiheessa on esitettävä äärimmäisen vahvaa.
Höpöhöpö
No ainakin sitten nainen tietää miten saa pahiten loukattua jos sattuu pimahtamaan.
Yritäppäs nykynaiselle paljastaa heikkouksia,niin olet pikkupoka ja lapsellinen ja mene kotiin äidin helmoihin kasvamaan.kun vielä,jopa vanhatkin naiset pitävät sellaisia heikkona ja herkkänä saatana.
Joo, sivusuhteelle kerron ongelmistani kotona. Hyvin menee.
Se että kertoo niistä rauhallisesti, on rohkea mies ! <3