Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkäytetty.fi vai rekki?

Vierailija
31.08.2021 |

Löytyykö kokemusta kummastakaan? Myyjänä tai ostajana, kummassa mieluummin asioit? Jompaankumpaan lähettäisin vaatteita myyntiin, rekki houkuttaa vaivattomuutensa takia mutta kustannukset mietityttää: lähetys/hinnoittelu 9,90 €, mahdollisten kelpaamattomien palautus 5,90 € ja mahdollisista myymättä jääneistä toiset 5,90 €, ei liikaa jos kauppa käy mutta jos meneekin vain muutamia halvempia tuotteita ei käteen jää välttämättä mitään. Ostaako kukaan rekistä?

Vähänkäytetyn myy helposti palvelu ei kiinnosta, potentiaalinenkin tuotto jää liian pieneksi enkä halua ottaa riskiä huonoista kuvista ja ilmoituksista, huonosta hinnoittelusta tai pitkittyneestä myyntiin pääsystä. Itse myyminen on siis se mitä harkitsen mutta 2,90 € jokaiseen tuotteeseen on sen verran paljon että mietityttää meneekö tuolla pahemmin mikään kaupaksi?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
82/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän käytetystä saa usein ilmaisen toimituksen, mulle tulee tarjouksia sähköpostiin et tilaa nyt 5 tuotetta saat ilmaisen toimituksen. Mutta osa noista vaatteista mitä tilasin jäi käyttämättä koska oli pienempiä (kai kutistuneet?) mitä koko ilmoitti eikä sitä oltu mainittu. Sellypsta tulleista vaatteisin tykkäsin enemmän ja sinne saa myös ilmaisen toimituksen kun ensimmäisen kerran tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa täällä pohdin. Paketin olen lähettänyt helposti palveluun heinäkuussa 2023. Ilmeisesti paketti on hukkunut ja minulle korvattiin hukkunut lähetys. Tosin tämänkin luvattu maksuaikataulu paukkuu jälleen yli. Harmittaa kun paketissa oli arvokkaitakin vaatteita ja rahoja ei kuulu

Vierailija
84/84 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oon selannut. Pirun kalliita vaatteita, kun ne kuitenkin on käytettyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi