Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkäytetty.fi vai rekki?

Vierailija
31.08.2021 |

Löytyykö kokemusta kummastakaan? Myyjänä tai ostajana, kummassa mieluummin asioit? Jompaankumpaan lähettäisin vaatteita myyntiin, rekki houkuttaa vaivattomuutensa takia mutta kustannukset mietityttää: lähetys/hinnoittelu 9,90 €, mahdollisten kelpaamattomien palautus 5,90 € ja mahdollisista myymättä jääneistä toiset 5,90 €, ei liikaa jos kauppa käy mutta jos meneekin vain muutamia halvempia tuotteita ei käteen jää välttämättä mitään. Ostaako kukaan rekistä?

Vähänkäytetyn myy helposti palvelu ei kiinnosta, potentiaalinenkin tuotto jää liian pieneksi enkä halua ottaa riskiä huonoista kuvista ja ilmoituksista, huonosta hinnoittelusta tai pitkittyneestä myyntiin pääsystä. Itse myyminen on siis se mitä harkitsen mutta 2,90 € jokaiseen tuotteeseen on sen verran paljon että mietityttää meneekö tuolla pahemmin mikään kaupaksi?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä varsin vastaavia kokemuksia. Rekillä myyminen ei ole kannattavaa, mieluummin kannattaa myydä vaikka Zadaassa, tai jos asuu pk-seudulla niin Relovessa tai Moody Mondayssa.

Minulle jäi Rekin myynneistä käteen alle 30 e, kaikkien kulujen ja alennusten jälkeen. Ei kauhean hyvin, kun ottaa huomioon, että oli Marimekkoa ym. Olisin saanut yhdestä vaatteesta enemmän jossain Zadaassa. Jäätiin aika kauas siitå summasta, jota Rekki alun perin minulle tuotteista lupaili.

Se myös ihmetyttää, kun pari Suomi-design mekkoa hylättiin hyvin pienten virheiden takia. Maksoin näistä sitten palautusmaksun. Samaiset mekot menivät hyvin kaupaksi Moody Mondaylla. Rekki olisi tosiaan pistänyt nämä ovh 150 e mekot Fidaan jonkun minimaalisen virheen (jota itse en ollut edes huomannut) takia.

Vierailija
42/84 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Rekki mennyt kokonaan nurin? Kadonnut Facesta, Instaakaan ei ole päivitetty pariin viikkoon.

Ja mulla toki heidän varastollaan laatikollinen vaatteita tarjousvaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Rekki mennyt kokonaan nurin? Kadonnut Facesta, Instaakaan ei ole päivitetty pariin viikkoon.

Ja mulla toki heidän varastollaan laatikollinen vaatteita tarjousvaiheessa.

Vähän ihmetellyt itse samaa. Verkkokauppaan ei ole päivittynyt uusia tuotteita varmaan pariin viikkoon?

Vierailija
44/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hemmetti, nettisivut on tosiaan kadonneet. Tulikohan sinne liikaa negatiivisia palautteita? Hyväksyin heidän tarjouksen isosta määrästä vaatteita tuossa pari viikkoa sitten ja suurin osa tuotteista on kyllä ilmestynyt myyntiin. Sain vielä meilinkin, että tulethan Facebookiin kertomaan kokemuksesi myyjänä!

Kiva juttu, mulla on siellä joku satakunta vaatetta myynnissä,  iso osa ihan arvokkaita merkkejä. Toivottavasti saan ne joskus takaisin, kaupaksihan ne eivät oikein näytä menevän.

Melkein tekisi mieli ottaa yhteyttä ja vaatia lähettämään kaikki kolme erää vaatteitani takaisin heti. Myynneistä en ole saanut mitään maksuja, vaikka aikaisimmat myynnit ovat toukokuulta ja valitsin sen kuukausittaisen maksun. Pöh.

Vierailija
45/84 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa vielä. Valitsin tällä kertaa myös tarjouksen ulkopuolelle jääneiden vaatteiden palautuksen, enkä ole saanut niitäkään vielä takaisin.

Rekkihän tiedotti jossain vaiheessa toimivansa "yhteistyössä" virolaisen Uptyn kanssa. Googlaamaalla löysin kuitenkin artikkelin, että Upty olisi ostanut koko Rekin keväällä. 

Vierailija
46/84 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkäytetty huijaa. Eivät maksa myyjille osuuttaan!

Vierailija
47/84 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
48/84 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas tuollainen yhteistyö.  Noh, eihän nuo talousluvut hyviltä näytä.  https://www.finder.fi/Verkkokauppa/Omnichannel+Retail+Services+Oy/Tampe…;

Asiakaspalvelu ei ole vastannut kuuteen päivään, kun kyselin koskahan tarjousta olisi tulossa. Kamat odotelleet heidän varastollaan kohta 9 vk. 

Vierailija
49/84 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, "yhteistyöstä" vain puhuivat itse. Tuon kaupan jälkeen meno muuttunutkin ilmeisesti.

Kuvaukset ovat muuttuneet yksisanaisiksi ja käsittelyaika pidentynyt. Onkohan väkeä vähennetty?

Mulla meni 8vk ja sitten vielä pari viikkoa, kunnes saivat tavarat myyntiin. Vielä kun lähetin ne, nettisivuilla sanottiin, että kamojen heille saapumisesta tarjoukseen menee 2vk. Ehdin kysellä asiasta pariin otteeseen ja kyllä vastasivatkin jotain ympäripyöreää. Nyt eivät näköjään sitten enää vastaakaan?

Oli tarkoitus lähettää vielä neljäskin paketti, mutta muutin mieleni odotellessani tuon kolmannen paketin käsittelyä noin kauan. (Alkoi tuntua, että tässä on jotain outoa. ) Olen sitten osan noista jo lahjoitellut pois. 

Mitähän tässä kannattaisi tehdä? Ärsyttää, että menin lähettämään tuon viimeisen paketin, joka oli tosi iso. Hyvä kun kesä-alkusyksy-vaatteet tulivat myyntiin syys-talvea varten. Eihän niitä kukaan enää osta.

Vierailija
50/84 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole asiakaspalvelu vieläkään vastannut, Instassa valitellaan samaa. Mitähän kuluttaja-asiamiestä tai vastaavaa tässä sitten pitäisi alkaa hätyyttelemään.

Vierailija
51/84 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole asiakaspalvelu vieläkään vastannut, Instassa valitellaan samaa. Mitähän kuluttaja-asiamiestä tai vastaavaa tässä sitten pitäisi alkaa hätyyttelemään.

Oho, yleensä ovat niin hyvin vastailleet. Nyt on kyllä jotain pielessä. Myös 9 viikon käsittelyaika on ihan naurettavaa. Kerrothan, jos keksit mitä tehdä.

Vierailija
52/84 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vaalepaketit saapuivar Rekkiin 19. heinäkuuta.

Vielä eivät ole käsitelleet niitä.

Jotain ihmeellistä tapahtuu, kun 18.9.2022 on kotipaikka ja sähköpostiosoite muuttuneet.

Finder.fi:n mukaan yhtiö Omnichannel Retail Services Oy on tehnyt tappiota yhteensä lähes 934 000 €

Vierailija
53/84 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin nyt https://asiointi.kkv.fi/fi kautta "vihjeen valvottavasta asiasta" kuluttaja-asiamiehelle.

Myös mun paketti on näköjään toimitettu Rekin varastolle 19.7. 

Vierailija
54/84 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhteydessä Rekkiin nyt 2 viikkoa eri kanavien kautta. Mikään ei vastaa. Oma myyntitilitykseni piti tulla nyt maksuun ja olen sitä kysellyt.

Laitoin virallisen reklamaation meilitse ja seuraavaksi myös kuluttaja-asiamieheen yhteys.

Vierailija
55/84 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin yhteyttä Rekin toimitusjohtajaan, joka kertoi, että on entinen toimitusjohtaja, koska Rekin toiminta on myyty virolaiselle yritykselle kesällä.

Seuraavaksi otimme yhteyttä Aamulehteen juttuvinkin tiimoilta tänään päivällä.

Kerroimme, että yrityksestä voi tilata tavaraa, mutta tavara ei liiku, mutta raha kyllä liikkuu yrityksen suuntaan. Asiakkaiden suuntaan raha sitä vastoin ei liiku.

Aamulehti on ilmeisesti pöyhinyt asiaa, koska Rekin sivujen yläreunaan oli ilmestynyt ilmoitus tänään että palvelussa on teknisiä ongelmia.

Katsotaan tuleeko Aamulehteen juttua.

Kannattaa antaa juttuvinkkejä muihinkin lehtiin, sillä toimittajilla on paremmat edellytykset pöyhiä asioita.

Vierailija
56/84 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että nämä tekevät ns. puhalluksen, eli toiminta on käytännössä lopetettu, mutta asiakkaiden raha virtaa kuitenkin firman tilille.

Rahat kääritään parempaan talteen ja jätetään asiakkaat nuolemaan näppejään.

Vierailija
57/84 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmy ainakin osaa ottaa katteensa. Emmy sai 200e mun vaatteista, minä 40e. Kummasti poistuu kaikki keskustelut emmystä aina.

Vierailija
58/84 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin Nokian Uutisille pari päivää sitten vinkin, josko heillä olis paikallista kiinnostusta.

Vierailija
59/84 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjen vaatteiden verkkokauppa vaihtoi omistajaa – Lopetti yllättäen myynnin, asiakkaat odottavat rahojaan, eikä asiakaspalvelu vastaa

https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000009090412.html

Vierailija
60/84 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi - ttu. Onko tuolta ikinä mahdollista saada rahojaan ulos?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan