ENNUSTAN korteista viidelle.
Ja vain viidelle ekalle!
Kerro seuraavat asiat:
Ikäsi
Sukupuolesi
Horoskooppimerkkisi
Asia tai huoli joka on mielessäsi ja johon haluat vastauksen.
Kommentit (25)
36-v vesimies nainen haluaisi tietää rakkaus asioista.
26
Nainen
Neitsyt
Haluan tietää saanko opiskelu/työpaikan lähiaikoina.
24, nainen, leijona. Miten lapsi selviää erostamme?
33 vuotias jousimiesnainen :) Olenko minulle oikean miehen kanssa?
23-vuotias
Nainen
Vesimies
Pääsenkö pian takaisin töihin?
30 nainen kalat... Löydänkö koskaan itseäni?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:33"]24 nainen härkä pääsenkö opiskelemaan äitiysloman jälkeen?
[/quote]
En näe sellaista. Näen uusia tuttavuuksia jotka vaikuttavat loppuelämääsi; kenties uusi vauva tai parisuhde. Hyvin perhekeskeiseltä vaikuttaa seuraavat vuodet kohdallasi.
Ap
21 vuotias rapunainen. Onko avomieheni minulle se oikea?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:33"]30 n. Rapu. Työttömyys
[/quote]
Oletko jossain tienhaarassa nyt? Mielessäsi kenties riskinotto? Kannustan ottamaan riskin, se on iso askel mutta erittäin kannattava, jos valitset oikein. Seuraa vaikutusvaltaista miestä.
Ap
25-vuotias, kaurisnainen. Olenko raskaana?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:37"]
30 n leijona. Alkaako uusi suhde tänä syksynä?
[/quote]
37 vuotias, oinas nainen ja mitä kortit näyttää minun ja tyttäreni suhteelle
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:33"]36-v vesimies nainen haluaisi tietää rakkaus asioista.
[/quote]
Kerro selkeämmin, en saa vastausta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:34"]24, nainen, leijona. Miten lapsi selviää erostamme?
[/quote]
Vaikeaa tulee olemaan, mutta kevään tullessa tulee myös jokin muutos, joka vaikuttaa positiivisesti lapseesi.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:34"]33 vuotias jousimiesnainen :) Olenko minulle oikean miehen kanssa?
[/quote]
Epäröit. Tutki aiempaa suhdettasi, miten se vaikuttaa nykyiseen? Näen pitkän suhteen, mutta en välttämättä täysin tyydyttävää sellaista. Kortit näyttävät välimatkaa; se voi olla myös henkinen sellainen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:34"]26
Nainen
Neitsyt
Haluan tietää saanko opiskelu/työpaikan lähiaikoina.
[/quote]
Kyllä saat. Mutta mieti vielä onko se ala mille todella haluat, näen pientä epävarmuutta?
Ap
24 nainen härkä pääsenkö opiskelemaan äitiysloman jälkeen?