ENNUSTAN korteista viidelle.
Ja vain viidelle ekalle!
Kerro seuraavat asiat:
Ikäsi
Sukupuolesi
Horoskooppimerkkisi
Asia tai huoli joka on mielessäsi ja johon haluat vastauksen.
Kommentit (25)
Nainen 27v vesimies, tuleeko sukuni olemaan ikuisesti riidoissa kuten on jatkunut jo 5-7 vuoden ajan?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:34"]33 vuotias jousimiesnainen :) Olenko minulle oikean miehen kanssa? [/quote] Epäröit. Tutki aiempaa suhdettasi, miten se vaikuttaa nykyiseen? Näen pitkän suhteen, mutta en välttämättä täysin tyydyttävää sellaista. Kortit näyttävät välimatkaa; se voi olla myös henkinen sellainen. Ap
[/quote] Olen ollut mieheni kanssa jo yli kymmenen vuotta ja toivon, että suhteemme kestäisi kaikki elämän karikot sinne hamaan hautaan saakka. Emme ole sielunkumppaeita ja joskus olen todella turhautunut mieheni käytökseen, mutta silti en ole koskaan tavannut yhtään miestä, jota kohtaan olisin tuntenut samoin. Mieheni työn vuoksi olemme myös paljon erillään. Välillä nautin omasta rauhastani, mutta huonoina hetkinä tunnen katkeruutta, että arjen pyöritys jätetään minun vastuulleni. Henkistä välimatkaa suhteessemme tuovat arvoristiriidat mieheni kanssa, jotka vaikuttavat parisuhteesseemme. Mieheni elämään liittyy hänelle tärkeitä asioita, joita en voi hyväksyä, ja pelkään, että tulevaisuudessa nämä asiat vetävät meitä erilleen. Aikaisemmat suhteeni eivät vaikuta elämäämme, korkeintaan niistä saatujen kokemuksieni perusteella tiedän tavanneeni ihmisen, jonka kanssa todella haluaisin olla. Kysymykseni liittyi lähinnä siihen, että huomaanko kuitenkin jossakin vaiheessa ollleni hänen suhteensa väärässä, vai voinko odottaa tämän hankalan vaiheen olevan ohimenevää. Kiitos vastauksestasi!
37 kala nainen
pystynkö jatkamaan työssä (terveys). Palaako elämä 'ennalleen' koskaan? :(
27-vuotias skorpioni nainen tuleeko rahatilanteeni paranemaan nykyisestä?