Onko Texasissa pakko käyttää Stetsonia
Kommentit (20)
On. Pitää omistaa myös ähvä foorti ja winchesteri. Niska pitää olla auringossa käristynyt punakaksi.
Kyllä. Stetson painetaan päähän heti saapuessa ja poisotto tietää pitkää vankilatuomiota.
Kauppaan mennään ratsain. Ja lomalle vankkureissa.
On pakko. Pakko on myös käyttää bootseja ja revolveri pitää myös olla.
Kuumissa maissa ja aavikolla yllättäen ison hatun päähän painaessa sen kätevyyden huomaa jossain vaiheessa vaikka näyttäisikin vähän hassulle.
Täytyy käyttää. Hätätilanteessa sombrerokin käy, kunhan siihen on asianmukaiset luvat ja perusteet olemassa.
JR käytti usein stetsonia, mutta Bobby kulki useimmiten paljaspäin. Buutsit taisi olla molemmilla, Bobbylla joskus farkutkin.
Asun Teksasissa ja itse asiassa on pakko käyttää stetsonia, jos haluat ettei sinua ammuta märkäselkänä tai muuna mu ti ai se na.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika! Mieti nyt vähän.
Vastauksesi vihjaa siihen, että on pakko. Onhan sentään Texasista kyse.
Ei saa myöskään unohtaa nahkachapseja. Sakko rapsahtaa heti, jos unohtaa.
Stetson on vaatemerkki, minulla on useita heidän päähineitä. Jos haluat käyttää Texasissa vaikka pipoa, on se sallittua.
Jos on 10 gallonan stetsoni, muttei yhtään sarvipäätä, on "all hat, no cattle" eli turha jätkä.
Laki ei ole yksiselitteinen, mutta käytännössä on käytettävä.
Vierailija kirjoitti:
Asun Teksasissa ja itse asiassa on pakko käyttää stetsonia, jos haluat ettei sinua ammuta märkäselkänä tai muuna mu ti ai se na.
Paskanlatvat, et ole koskaan nähnyt Teksasia, kuin korkeintaan kartalla.
Huhtikuu-lokakuu on hyvä olla joku hattu kun aurinko paistaa korkealta kuumasti, mutta kyllä stetson aika harvinainen näky on. Ulkona liikkuu muutenkin aika vähän ihmisiä, kun paikasta toiseen liikutaan vain ja ainoastaan autolla ja pääasiassa ollaan ilmastoiduissa sisätiloissa. Tuo sombreron käyttö, muuten ei ole tuulesta temmattu. Yli 40% Teksasin väestöstä on jo meksikaaneja tai taustaltaan sieltä toisessa, kolmannessa tai neljännessä polvessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskanlatvat, et ole koskaan nähnyt Teksasia, kuin korkeintaan kartalla.
Huhtikuu-lokakuu on hyvä olla joku hattu kun aurinko paistaa korkealta kuumasti, mutta kyllä stetson aika harvinainen näky on. Ulkona liikkuu muutenkin aika vähän ihmisiä, kun paikasta toiseen liikutaan vain ja ainoastaan autolla ja pääasiassa ollaan ilmastoiduissa sisätiloissa. Tuo sombreron käyttö, muuten ei ole tuulesta temmattu. Yli 40% Teksasin väestöstä on jo meksikaaneja tai taustaltaan sieltä toisessa, kolmannessa tai neljännessä polvessa.
Mietinkin kauanko kestää kunnes paljastun. Kiitos sinulle likainen mexikaani.
Youtubesta kantsii katsoa Californians move to Texas. Hilarious!
Ainoa sallittu poikkeus stetsoniin on magalippis.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa sallittu poikkeus stetsoniin on magalippis.
Sen minä tietenkin ostan heti kun muutan Texasiin. Siis Stetsoni ja magalippis.
Ap.
Voi hyvänen aika! Mieti nyt vähän.