Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskarin ope lirkuttelee miehelleni

Vierailija
03.10.2014 |

minä kun haen lapsemme eskarista, niin tuo opettaja on miltei töykeä. Miehelleni lirkuttelee ja hymyilee, tänään oli sanonut, että ihanaa kun sinä tulit hakemaan.

On vielä kaunis nuori blondi. Että mua kyrsii.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole ope, joku lähäri varmaan.

Vierailija
2/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ollu lirkuttelua todistamassa, vai onko miehes kenties kertonu sulle tuon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa sun miestä. Varo vaan!

Vierailija
4/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesikö nuo on kertonut?

Vierailija
5/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo sun mies täällä valittanut.

Vierailija
6/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D No niin varmasti!

Vierailija
7/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä kaikki tapahtuu miehesi märissä unissa?

Vierailija
8/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:29"]

[/quote]

Jännää kun se unissaan sit tuo lapsenkin kotiin. Itse kertoi tämän päiväisestä ja olen kyllä nähnytkin.

Vierailija
9/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu :)

Naiset käyttäytyy ihan eritavalla riippuen siitä että onko vaimo mukana vai ei.

t.mies

Vierailija
10/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:29"]

[/quote]

Jännää kun se unissaan sit tuo lapsenkin kotiin. Itse kertoi tämän päiväisestä ja olen kyllä nähnytkin.
[/quote]hyi yök tommoset miehet, jotka kuvittelee itestään liikoja :( inhotava kiusaajamies

Vierailija
11/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:29"] Ja tämä kaikki tapahtuu miehesi märissä unissa? [/quote] Jännää kun se unissaan sit tuo lapsenkin kotiin. Itse kertoi tämän päiväisestä ja olen kyllä nähnytkin. [/quote]hyi yök tommoset miehet, jotka kuvittelee itestään liikoja :( inhotava kiusaajamies

[/quote]

No mulla tuli kieltämättä kyl kans ensimmäisenä tämä vaihtoehto mieleen...Sen verran itsekin alan ammattilaisena asioista teidän, että hyvin vähän kiinnostaa räkänokkien isukeille lirkutella raskaan työpäivän päätteeksi...

Vierailija
12/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hieman mustasukkainen..

Vierailija
13/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samaa, päiväkodissa ja eskarissa. Mutta ei mua häiritse, ehkä enemmänkin olen ylpeä ja noin se meneekin, kun on hyvä mies siinä:)

Kyllä se huomataan, ei ne naiset välttämättä tiedosta sitä:)

Mulla on se etu, että luotan itseeni ja mieheeni. Ed.suhteessa olisin kärsinyt tuollaisesta tilanteesta, sillä mies vilkuili ja petti, vaikka olikin ruma.

Nyt en siis koe aihetta mustasukkaisuuteen, ja jos koen, niin sanon sen, että tuntuupa pahalta, kun tunsin mustispiston, kun oli niin kaunis nainen tuossa.

Vierailija
14/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap:n olisi syytä olla huolissaan. Mies saattaa olla homo, kun ei pane tuollaista hyvännäköistä naista, vaikka on itse suhteessa jonkun miehen näköisen kurpan kanssa ja kerrankin olisi saumaa kokea millaista se on kauniin naisen kanssa.

Vierailija
15/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tapahtuu tuota. Ystäväni juuri kertoi siskonsa kertoneen että tarhan naiset (osa siis) kuolaa avoimesti tän mun ystävän miehen perään ha flirttaa hänelle. Ystävän sisko on siis samassa tarhassa mutta eri ryhmässä/tilassa kuin siskonsa lapset. Nämä intoilijat eivät olleet tienneet että lasten äiti ja tää yksi työntekijä ovat siskokset.

Lopettivat sitten kun sisko oli huomauttanut että vähän vähemmän avoimesti voisi kuolata siskon miehen perään... Olivat nää naiset huokailleet ja kehuneet miestä siskon kuullen jne. Sinänsä ymmärrän kyllä ihastumisen, tämä mies on aivan helvetin komea ja symppis vieläpä.

Vierailija
16/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat. Se tarkotti vaan et ihanaa kun tulit hakeen tän viimesenki räkänokan ja pääsen kotii vihdoinki.

Vierailija
17/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläs on nyt hyvä sauma vaihtaa parempaan.

Vierailija
18/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää, katso peiliin ja lopeta mustasukkaisuus. Jos miehesi on iloinne, hymyilee ja hallitsee small talkin, tottakai hänellä ollaan takaisin ystävällisiä ja puhutaan mukavaan sävyyn. Jos sinä menet sinne happamasti, murjotat ja kuvittelet, että miestäsi yritellään, niin tottakai vastaanotto on toinen. Oletko koskaan kuullut sananlaskua, niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

Vierailija
19/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lirkuttele sinäkin! Joko miehelles tai sit vaikka sille opelle.

Vierailija
20/24 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:21"]minä kun haen lapsemme eskarista, niin tuo opettaja on miltei töykeä. Miehelleni lirkuttelee ja hymyilee, tänään oli sanonut, että ihanaa kun sinä tulit hakemaan.

On vielä kaunis nuori blondi. Että mua kyrsii.
[/quote]

Suomessa on moni perhe hajonnut, kun kiimainen eskariope vie aviomiehen. Kätevää siinä on kuitenkin se, että lapsen hoitoonvienti uusperheessä helpottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan