Nettihuijari, henkilöllisyys tiedossa
Eli tilasin henkilöltä viikko sitten 100 e maksavan tuotteen.
Tuotteen olisi pitänyt olla jo maanantaina minulla.
Nyt henkilö ei vastaa tektiviesteihin eikä sähköposteihin.
Henkilöllisyys on tiedossa ja kyseessä nuori tyttö. Olisikohan yliampuvaa ottaa yhteyttä hänen vanhempiinsa? Olen ilmoittanut hänelle, siirtyväni jatkotoimenpiteisiin mikäli en saa vastausta.
Kommentit (7)
Kaverille kävi just noin, teki rikos.ilmon, petoksia tytöllä ennestään. Tee ilmo vaan poliisille.
Minun mielestäni on vaan ihmeellistä, että OMALLA HENKILÖLLISYYDELLÄ tehdään näitä huijauksia. Välinpitämättömyyttäkö?
Laitoin nyt ensin viestä tytön isosiskolle facebookissa, josko hän voisi auttaa asiassa. AP
Malta hetki, viikko sitten olet maksanut ja nyt olet jo varma että on huijari? Postilla voi joskus kestää.
Kunhan et vaan häiriköi jotain kaimaa
En häiriköi kaimaa, koska tarkka henkilöllisyys on tiedossa.
Voiko postilla oikeasti kestää maksikirjeen toimittaminen 1.luokassa yli viikon? Epäilen asiaa.. Omituisinta tässä on, että myyjä ei vastaa s-postiin eikä edes tekstiviesteihin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:59"]En häiriköi kaimaa, koska tarkka henkilöllisyys on tiedossa.
Voiko postilla oikeasti kestää maksikirjeen toimittaminen 1.luokassa yli viikon? Epäilen asiaa.. Omituisinta tässä on, että myyjä ei vastaa s-postiin eikä edes tekstiviesteihin.
[/quote]
Voi, kerran kesti useamman viikon kun kirje laitettiin postista väärään paikkaan.
Vastaamatta jättämiseen on monia syitä, myyjä voi olla lomalla esimerkiksi.