Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko rasisti, koska en lähtisi treffeille

Vierailija
03.10.2014 |

tummaihoisen miehen kanssa seksuaalisessa suhdemielessä?

Kaverimielessä kyllä.

Yhtä lailla  en lähtisi tietokonefriikin näköisen miehen kanssa tai yleensä kovin epäsporttisen oloisen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:37"]Rasisti ei lähtisi edes "kaverimielessä" joten et mielestäni vaikuta sellaiselta.

[/quote]
Lisäänpä vielä sen, etten ole ikinä kuullut rasistin käyttävän sanaa "tummaihoinen" ,vaan puhuvat mielellän n*kereistä..

Vierailija
2/11 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rasismia, jos jotkut ulkonäölliset piirteet eivät vain sytytä sua seksuaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. 

Vierailija
4/11 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääpäs oli hyvä aloitus! No mielestäni et ole rasisti.

Vierailija
5/11 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en lähtisi, koska mustat miehet ei viehätä. Kuulostaa kamalalta kirjoittaa näin, mutta niin se vain on. Epäilyttäisi myös mahdolliset kulttuurierot. Jos mies on aikuisiällä muuttanut Afrikasta ja saanut sellaisen kasvatuksen, että naiset eivät ole tasa-arvoisia miehen kanssa, niin ei kiitos. Tai jos pahimmillaan mies haluaa vain käyttää suomalaista naista hyväkseen oleskeluluvan kiilti silmissän. Kaveri voin olla.

Vierailija
6/11 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään, koska ebola.

Vierailija
7/11 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasisti ei lähtisi edes "kaverimielessä" joten et mielestäni vaikuta sellaiselta.

Vierailija
8/11 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kuulla olevani rasisti, kun en 16-vuotiaana lähtenyt itseäni päälle kolme kertaa vanhemman mustan miehen kanssa treffeille tämän tultua iskemään minua sairaalassa. Olin äitini, silloin ei päässyt liikkumaan omin avuin minnekkään, kanssa tämän apuna tutkimuksissa. Ei ihan ekana tullut mieleen, että joo lähdempä tästä isääni vanhemman miehen kanssa (seksi)treffeille, kun huoli äidin voinnista oli kova.

Vierailija
9/11 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä iskemään tullut mies näytti suunnilleen tältä... http://www.stara.fi/2014/04/22/mies-esitteli-karmivan-erikoiskykynsa/

Vierailija
10/11 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:37"]

Rasisti ei lähtisi edes "kaverimielessä" joten et mielestäni vaikuta sellaiselta.

[/quote]

En sanoisi, että sekään välttämättä olisi rasistista. Jokainen saa päättää keiden ihmisten kanssa haluaa ystävystyä. Toimeen tottakai pitää tulla kaikkien kanssa. (minulla itselläni on kaiken värisiä kavereita jos joku haluaa tietää)

Vierailija
11/11 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään ole rasisti. Itse taas pidän tummista miehistä (varsinkin) seksuaalisessa mielessä ja nörtinkin kanssa olen seurustellut.

Liian timmit ja karvattomat maratoonarit, pyöräilijät tai pitkähiuksiset miehet taas saavat ihoni inhosta kananlihalle.