Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko enkeleihin?

Vierailija
03.10.2014 |

Miksi uskot, miksi et? Miten se, että uskot, vaikuttaa elämääsi tai näkyy arjessasi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä kyllä, että ihmisen rajaton mielikuvitus pysyy sellaisiakin luomaan. Reaalimaailmassa enkeleitä ei ole toistaiseksi havaittu niin, että havainnolla olisi tieteellistä arvoa.

Vierailija
2/25 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti uskon, minullakin on oma huomaavainen enkelini aina turvanani. Hän on minut pelastanut tähän mennessä kolmelta kuolemalta joten olen ilmeisen hyvissä käsissä. Olisi mukava joskus kuulla enkelini nimi ja nähdäkin hänet, tähän asti olen vain kerran kuullut hänen äänensä kun hän joutui puuttumaan hengenvaaralliseen tilanteeseen joka uhkasi itseni ja kavereideni henkeä. Toki raamatun ilmoituksen mukaan enkelit ovat vain palvelijoitamme joten heidän palvomisensa on kiellettyä mutta silti voinee kai edes kiitoksensa esittää heille jos ei muuten niin edes tämän oivallisen mielipidepalstan kautta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Helvetin enkelien olemassaoloon uskon.

Vierailija
4/25 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:11"]Siinä mielessä kyllä, että ihmisen rajaton mielikuvitus pysyy sellaisiakin luomaan. Reaalimaailmassa enkeleitä ei ole toistaiseksi havaittu niin, että havainnolla olisi tieteellistä arvoa.
[/quote]
No enkeleillä yleensä ei ole fyysistä näkyvyyttä.
Tämä fyysinen taso on vain yksi taso.

Vierailija
5/25 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, kun ei mitään näyttöä ole. Joskus kyllä käy suojelusenkelin olemassaolo mielessä, koska ei elämässä ole paljon pahoja sattunut, mutta ehkä mulla on vaan ollut hyvä tuuri.

Vierailija
6/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkevät enkelit ovat tosi pelottavia.

Vierailija
8/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen nähnyt enkelin kolme kertaa. 

Vierailija
9/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kertoi lapsena nähneensä enkelin. Myöhemmin, kun kysyin asiasta uudelleen, ollessamme vanhempia, hän edelleen myönsi asian. Jännä juttu veljeni lapsuuten liittyen myös on, en tiedä johtuuko hänen enkelikokemuksestaan vai mistä, mutta hänen lempivärinsä oli lapsena pitkään musta. Hän rakasti mustaa väriä. Kunnes hänen lempivärinsä yhtäkkiä muuttui iloisen keltaiseksi. Vanhempamme ovat uskovia kristittyjä, mutta eivät uskonnollisia.

Vierailija
10/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:07"]

[/quote]

On tää kyllä kanssa, enkelin näkeminen on niin hieno juttu olevinaan, mutta jos mä nään metsässä haltioita niin mä oon automaattisesti muka joku mielipuoli! :(

Vierailija
11/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ätini, entinen ateisti, tuli uskoon tavattuaan enkelin synnytyssairaalassa. Myös anoppini on nähnyt enkeleitä, kummatkin näistä naisista ovat hyvin älykkäitä joka suhteessa, toinen on opettaja ja toinen menestyvä kauppias. Itsekin uskon enkeleihin ja haluaisin kovasti kuulla suojelusenkelini nimen :)

Vierailija
12/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon täysin. Luin kirjan Enkeleitä hiuksissani (kirj. Lorna Byrne). Se oli todella valaiseva ja hyvä elämänkerta ja muutti oman ajattelumaailmani.

Enkeleistä, henkioppaista, kummituksista (kuollut sielu jäänyt jostakin syystä maanpäälle jumiin), paholaisesta ja poltergeisteistä (paholaisen hengistä) on niin paljon kokemuksia sekä lähipiirilläni että monilla muilla, joten on vaikea olla uskomatta. Kaikilla samankaltaiset kertomukset. 

Kuolemanrajakokemuksiakin on tuhansia ja kaikki samankaltaisia. Kannattaa katsoa dokumentit Takaisin elämään.

Uskon, että me ihmiset olemme täällä maan päällä elämässä tämän elämämme siksi, että Jumala näkee, mitä teemme vapaan tahtomme kanssa. Valitsemmeko hyvän vai pahan. Enkelit ovat meitä auttamassa ja ohjaamassa täällä maanpäällä, ja voimme pyytää heiltä apua.

Vierailija
13/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin enkeleihin vain jos oikeasti näkisin sellaisen, mut vaikee uskoo ku en oo koskaan ennen nähny enkeleitä

Vierailija
14/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. En usko mihinkään yliluonnolliseen, uskon itseeni. Olen lukenut muutaman L.Byrnen kirjan mielenkiinnosta, mutta siltikään en usko enkeleihin.

Vierailija
15/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:17"]

[/quote]

On tää kyllä kanssa, enkelin näkeminen on niin hieno juttu olevinaan, mutta jos mä nään metsässä haltioita niin mä oon automaattisesti muka joku mielipuoli! :(

[/quote]

Jaa, no niitäkin on nähty sekä kuolleita ihmisiä eli henkiä. 

Vierailija
16/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. En usko myöskään joulupukkiin. Niitä ei vaan ole olamassa, eikä  se vaikuta mitenkään elämääni.

Vierailija
17/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:17"]Tietysti uskon, minullakin on oma huomaavainen enkelini aina turvanani. Hän on minut pelastanut tähän mennessä kolmelta kuolemalta joten olen ilmeisen hyvissä käsissä. Olisi mukava joskus kuulla enkelini nimi ja nähdäkin hänet, tähän asti olen vain kerran kuullut hänen äänensä kun hän joutui puuttumaan hengenvaaralliseen tilanteeseen joka uhkasi itseni ja kavereideni henkeä. Toki raamatun ilmoituksen mukaan enkelit ovat vain palvelijoitamme joten heidän palvomisensa on kiellettyä mutta silti voinee kai edes kiitoksensa esittää heille jos ei muuten niin edes tämän oivallisen mielipidepalstan kautta!
[/quote]

ai vallan kolmelta? uskovainen kaveri aina kertoo miten jumala hänet pelasti. no ei vittu pelastanut vaan minä jonka sen hihhulin rannalle kiskoin vaivoin. jos olisin siihen jättänyt ja uinut itse rantaan niin olisiko taivaasta laskeutunut herran enkeli ja nostanut siitä joesta? no ei todellakaan vaan olisi hukkunut.

Vierailija
18/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:17"]

[/quote]

[/quote]

Jaa, no niitäkin on nähty sekä kuolleita ihmisiä eli henkiä. 
[/quote]

kun tarpeeksi kaipaa jotain niim alkaa näkemään sitä. esim. kun menen kauppaan janoisena kaikki nestemmäinen pillimehuista kaljaan vaatii huomiotani. löytyy siis psykologinen selitys.

Vierailija
19/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todisteita, joten ei ole syytä uskoa. Niin yksinkertaista se on. Omakohtainen kokemus (näkeminen, tunteminen...) ei ole mikään todiste. Päinvastoin, omakohtainen kokemus (oma tai jonkun tutun) on kaikkein huonoin todiste joka ihmisellä voi olla. Jos luulet nähneesi enkelin, on paljon todennäköisempää että kärsit meilisairaudesta tai hallusinaatiosta - näitä kuitenkin on todistetusti olemassa - kuin että kyseessä on enkeli joiden puolesta ei ole olemassa lainkaan todisteita.

Vierailija
20/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se varmaan kiva uskoa, että jokaisella on henkilökohtainen ja hyvä suojelusenkeli. Mutta miten sitten tosiaan voi selittää sen, että toisilla ihmisillä on satumaisen huono tuuri? Kun taas toisille kaikki näyttää olevan helppoa, esim. kuten sille 23-vuotiaana tohtoriksi valmistuneelle suomalaistytölle?

Onko toisille annettu hyvät ja toisille huonot enkelit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä