Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytetty yhdyntä ehkäisykeinona

Hedelmä
30.08.2021 |

Miten pitkään onnistui olla tulematta raskaaksi? Mikään hormonaalinen ei tunnu sopivan, lapsi saa tulla jos on tullakseen. Mielellään ei ehkä kumminkaan ihan vielä, mutta ei toki maailma siihen kaadu, vaan toivottu on.

Miten kauan onnistuitte olemaan raskautumatta?

Nyt on raskauden jälkeen kierukka ja minipillerit kokeiltu taas ja elämä yhtä h.lvettiä kummankin kanssa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutettiin yhteen niin oli selvä että lasta yritetään, joskaan ei juuri nyt olisi niin kiire. Mieheni panee kyllä mielellään mutta ei juuri koskaan saa orkkua, joten keskeytetty toimii. Vetää omaan kouraan, mistä lie naapurin rouvasta haaveillen, kun minä olen jo suihkussa, käyttää kai raukka kaiken tarmonsa minun miellyttämiseenki. En minäkään panemalla tule, onneksi mies sormettaa tai nuolee.

Tulin sitten vuosien päästä raskaaksi kun ensin päätettiin että nyt yritetään oikein.

Vierailija
42/57 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta takana, eikä mitään ongelmaa. Molemmilla sama ajatus, että jos lapsi tulee niin tulee, mutta ei pyritä siihen.

Kyllä se toimii, jos mies tuntee itsensä ja fysiologiansa. Itse vedän ulos kun orgasmi on juuri alkamassa, eikä mistään jää paitsi. Muutaman kerran tosin tullut hoppu kun tyttöystävä ollut päällä, enkä ole meinannut päästä ulos, heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskieuroopassa tuntuu olevan nuorison keskuudessa yleisin ehkaisymuoto tämä keskeytys. Erään kanssa seukatessa tämä selvisi ja en kyllä itse tuohon suostunut millään.

Oman käsityksen mukaan keskeytystä käyttävää miestä kutsutaan hyvin pian isäksi! :)

Vierailija
44/57 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 vuotta takana, eikä mitään ongelmaa. Molemmilla sama ajatus, että jos lapsi tulee niin tulee, mutta ei pyritä siihen.

Kyllä se toimii, jos mies tuntee itsensä ja fysiologiansa. Itse vedän ulos kun orgasmi on juuri alkamassa, eikä mistään jää paitsi. Muutaman kerran tosin tullut hoppu kun tyttöystävä ollut päällä, enkä ole meinannut päästä ulos, heh.

Jos on noin kauan onnistunut en yhtään ihmettelisi vaikkei lapsen teko onnistuisi ollenkaan. Olisin miehenä ennemmin huolissani kuin tyytyväinen.

Vierailija
45/57 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muutettiin yhteen niin oli selvä että lasta yritetään, joskaan ei juuri nyt olisi niin kiire. Mieheni panee kyllä mielellään mutta ei juuri koskaan saa orkkua, joten keskeytetty toimii. Vetää omaan kouraan, mistä lie naapurin rouvasta haaveillen, kun minä olen jo suihkussa, käyttää kai raukka kaiken tarmonsa minun miellyttämiseenki. En minäkään panemalla tule, onneksi mies sormettaa tai nuolee.

Tulin sitten vuosien päästä raskaaksi kun ensin päätettiin että nyt yritetään oikein.

On teilläkin seksielämä =)

- M40 -

Vierailija
46/57 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytetyn yhdynnän kutsuminen "ehkäisyksi" on ihan sama kuin kutsuisi venäläistä rulettia "suht turvalliseksi extreme-urheiluksi"

Pankaa nyt edes (lopuksi) pyllyyn tai suuhun.

Vierailija
47/57 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama toimiiko, surkeaa seksiä siitä tulee kun ruvetaan juuri huippuhetkellä vetämään ulos. Kortsu on paljon miellyttävämpi.

Vierailija
48/57 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi vuotta metiinnsiten, että alku- ja loppukierrosta paljaalla ja muuten kortsulla. Kun lopetettiin tämä, tulin eka kierrosta raskaaksi. Mulla oli tuohon aikaan tarkka kierto ja keho antoi hyvin selkeät merkit ovulaatiosta.

Juuri noin mekin mentiin 4 vuotta. Alku ja loppukierrosta muutama päivä ilman mitään ja sitten kondomi. Tulin heti raskaaksi kun annoimme niin käydä.

Sain synnytyksen jäljeen kuparikierukan ja se sopi. Synnytys oli sen verran karmea että emme olleet ilman kondomia yhtään kertaa. Paljaalla vasta kun oli jo kierukka.

Vierailija
49/57 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää on hyvä ehkäisy. Meillä tällä tavoin tullut myös neljä lasta joskin kaikki myös toivottuja. Vaimolle ei sovi hormonaaliset ehkäisyt niin minä menin lopulta vetämään johdot solmuun. Ja kyllä on muuten elämä helpompaa sen jälkeen ja saa nauttia vapaasti!

Vierailija
50/57 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytetyn yhdynnän nimi meillä on Tuomas :D Pari kk ehdittiin harrastaa ja sisarusten ikäeroksi tuli 1,5 v suunnitellun 3 v sijaan :D

Vierailija
51/57 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytetty yhdyntä vaikuttaa kyllä nautintoon. On kyllä vaikea malttaa lopettaa ajoissa. Sisään laukeaminen tuntuu todella hyvältä.

Vierailija
52/57 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomiako ei ole keksitty teidän huushollissa?

Ja kuka käyttää huppua vakisuhteessa???

Ei yhtään kukaan.

Me käytettiin kondomia ja emätinpuikkoa parikymmentä vuotta vaimon kohdunpoistoon asti. Hormonaalinen ei käynyt.  Emätinpuikkoja ei varmaan kukaan enää muistakaan, mutta yhdistettynä kondomiin se oli kyllä hyvin lähellä 100 % ehkäisymenetelmä.

Sitten kun halusimme lapsen, jätimme ehkäisyn pois. Poika on nyt 40 v ja pojanpoika 7 v.

Vierailija
53/57 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään kukaan.

Me käytettiin kondomia ja emätinpuikkoa parikymmentä vuotta vaimon kohdunpoistoon asti. Hormonaalinen ei käynyt.  Emätinpuikkoja ei varmaan kukaan enää muistakaan, mutta yhdistettynä kondomiin se oli kyllä hyvin lähellä 100 % ehkäisymenetelmä.

Sitten kun halusimme lapsen, jätimme ehkäisyn pois. Poika on nyt 40 v ja pojanpoika 7 v.

Jatkan vielä: löytyi tällainen tuote, mutta sitä ei ole saatavana!?

https://www.apteekkituotteet.fi/Patentex-Oval-75mg

Vierailija
54/57 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään kukaan.

Moni käyttää, mutta tuskin kukaan vapaaehtoisesti. Ne jotka sanovat ettei ole eroa kumilla ja paljaalla pettävät vain itseään.

Vierailija
55/57 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä juuri jännäillään, eilen oli eka kerta kun kävi vahinko, keskeytettyä yritettiin, mutta saatiin kumpikin orgasmi yhtäaikaa ja olin miehen päällä enkä päässyt riittävän nopeasti pois miehen päältä kesken orkun. Ollaan kyllä puhuttu että tulkoon jos on tullakseen

Vierailija
56/57 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minne miehenne sitten laukeaa keskeytetyssä yhdynnässä? Eikö se ole miehelle melko epätyydyttävää seksiä jos pitää varoa, ettei laukea sisälle? Olen käsittänyt, että miehet ei tykkää sellaisesta.

Tätä minäkin mietin.

Voihan sitä laueta minne vaan, mutta kokemukseni mukaan miehet haluavat yleensä kuitenkin laueta pillluun.

Esim. vaikka otan suihinkin tai runkkkaan miestä kädellä, niin nousee lopuksi päälle ja pumppaa lastit sisään.

En tiedä olenko törmännyt sitten outoihin miehiin vai liittyykö vaan nuoruuteen (kokemusta vain parikymppisistä miehistä)?

Vierailija
57/57 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus sellainen ehkäisy tietokone, Persona taisi olla nimi.

Sen kanssa toimittiin niin ,että muistaakseni 9 tai 12 kertaa kuukaudessa aamulla pissattiin semmoiseen raskaustestin näköiseen pieneen tikkuun. Sitten tikku laitettiin persona ehkäisy tietokoneen sisään ja se analysoi virtsasta hormoneja ja ilmoitti sitten valoilla, että voiko panna vai eikö voi. Vihreä valo jos syttyi niin anti mennä vaan ja punainen valo jos syttyi, niin silloin kone neuvoi käyttämään kumia tai hoitamaan homman ilman vaginaalista penetraatiota. Mies rakasti tuota laitetta. Ja ehkäisystä tuli sen kanssa yhteinen asia.

Mutta en tiedä myydäänkö tota enää missään.

Omani ostin yliopiston apteekista ja ne testitikut kanssa. Sitten jossain vaiheessa tilasin yhdestä saksalaisesta apteekista erilaisia pessaareita. Ne oli semmosia one size fits all ja niiden kanssa käytin spermisidiä.

Jenkeissä oli joskus sellasia pieniä ehkäisy sieniä. Pieniä pehmosia ja ne laitettiin emättimeen ennen seksiä ja niissä oleva spermisidi tappoi siittiöt. Mutta niitä ei tänne pohjolaan saa millään.

Mutta joo ilman virallista ehkäisyä mentiin 9 vuotta ja sitten syntyi kuopus. Nyt steri tehty ja hormonikierukka koviin vuotoihin. Olen tilanteeseen todella todella tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi