Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytetty yhdyntä ehkäisykeinona

Hedelmä
30.08.2021 |

Miten pitkään onnistui olla tulematta raskaaksi? Mikään hormonaalinen ei tunnu sopivan, lapsi saa tulla jos on tullakseen. Mielellään ei ehkä kumminkaan ihan vielä, mutta ei toki maailma siihen kaadu, vaan toivottu on.

Miten kauan onnistuitte olemaan raskautumatta?

Nyt on raskauden jälkeen kierukka ja minipillerit kokeiltu taas ja elämä yhtä h.lvettiä kummankin kanssa.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden onnistui, sitten tulin raskaaksi. 42-vuotiaana.

En pitänyt lasta. Hormonien pahuus täälläkin syynä.

Vierailija
2/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pätevä. Sain sillä esikoisen 19v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin edellisessä suhteessa 2 vuotta, en tullut raskaaksi. Nykyisessä suhteessa käytettiin 6kk ennen kun alettiin oikeasti yrittää lasta, ja kun lopetettiin keskeytetyn käyttö niin tulin toisesta kierrosta raskaaksi. Käytettiin lasten välissä ensin kierukkaa ja sitten taas keskeytettyä muutama kk. Kun lopetettiin keskeytetyn käyttö niin tulin taas toisesta kierrosta raskaaksi. Eli mulla näytti toimivan.

Ihmettelin kun ystäväni tuli raskaaksi keskeytetystä. Sitten kun juteltiin tarkemmin niin selvisi että no joo, yhtä kertaa eivät sitten keskeyttäneet ajoissa. :D Että kumma kun ei toiminut… En siis sano että ehkäisyteho olisi 100% mutta aivan varmasti jonkinlainen teho on olemassa, en varmasti olisi tullut raskaaksi melkein heti kun lopetettiin keskeytetty ihan vaan sattumalta.

Vierailija
4/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomiako ei ole keksitty teidän huushollissa?

Vierailija
5/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki mentiin niin etten tullut raskaaksi, pari kk ja oltiin tarkkoja et keskeytys ajoissa/vain siis alkuun sisällä. Ongelma se et tulin touhutipoista raskaaksi. Eli keskeytetty ei toimi.

Vierailija
6/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi jo yli 5 vuotta, kunnes haluttiin lapsi ja raskautuminen onnistui ensimmäisestä kierrosta.

Vierailija
7/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta menty, enkä ole tullut raskaaksi. Olen 29 tällä hetkellä.

Vierailija
8/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomiako ei ole keksitty teidän huushollissa?

Miksi keksiä, kun niitä myydään joka marketissa ja kioskissa ympäri maata?

Vierailija
9/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta metiinnsiten, että alku- ja loppukierrosta paljaalla ja muuten kortsulla. Kun lopetettiin tämä, tulin eka kierrosta raskaaksi. Mulla oli tuohon aikaan tarkka kierto ja keho antoi hyvin selkeät merkit ovulaatiosta.

Vierailija
10/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta, tosin imetin kolmatta ensimmäiset pari vuotta tästä. Sitten näytettiin neljännelle vihreää valoa, ja ensimmäisestä kierrosta raskaaksi. Mies osaa oikein hyvin pitää lukua, missä mennään.

En kyllä suosittele keskeytettyä kenellekään, jos ei lasta oikeasti halua, mutta aloittajalle se varmaan sopii. Mä olin vähän pettynytkin, kun onnistui noin hyvin, heh.

Vierailija
11/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden verran vedeltiin paljaalla ja sitten tuli ero. Erittäin typerää toimintaa noin retrospektiossa, mutta luokan lykky etten tullut paksuksi.

Vierailija
12/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta oltu yhdessä ja ehkäisymenetelmänämme on tuo keskeytetty yhdyntä. Eli viime tipassa (heh🤣) mieheni ottaa pois vehkeensä sisältäni jne. Meillä on kaksi lasta, jotka on tullut ihan ekasta ja tokasta kierrosta. Tämä toimii siis meille, muttei välttämättä kaikille! En tiedä pitääkö paikkansa, että joillakin miehillä sitten voi tulla siittiöitä ennen siemensyöksyä ja joillain ei tule. Ettei sen puolesta keskeytetty yhdyntä voisi sopiakaan kaikille. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Vierailija
13/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 7 kuukautta, teini-iässä. Onneksi tyttö suostui aborttiin, kun myöhemmin kuitenkin matka jatkui eri suuntiin.

Tapahtui joskus 70-luvun alkupuolella ja edelleen muistaa joissakin tilanteissa, kuten nyt.

Kannattaa hoitaa ehkäisy muulla tavalla, ellei ole tarkoitus saada osumaa.

Vierailija
14/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytetty yhdyntä on loistava ehkäisykeino, jos haluaa tappaa kiinnostuksen seksiin, kun siinä vetäydytään pois juuri, kun se paras kohta tulee kohdalle.

Vierailija
15/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minne miehenne sitten laukeaa keskeytetyssä yhdynnässä? Eikö se ole miehelle melko epätyydyttävää seksiä jos pitää varoa, ettei laukea sisälle? Olen käsittänyt, että miehet ei tykkää sellaisesta.

Vierailija
16/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttäisin ennemmin kumia kuin keskeytystä. Ne muutama viimeinen työntö on juuri ne parhaat työnnöt, ja ilman niitä koko kokemus jäisi ikäänkuin vajaaksi. Kumin kanssa voin huoletta painaa loppuun saakka.

Vierailija
17/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytetty yhdyntä aiheuttaa erektiohäiriön ja nainenkaan ei nauti.

Kumi päälle.

Vierailija
18/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minne miehenne sitten laukeaa keskeytetyssä yhdynnässä? Eikö se ole miehelle melko epätyydyttävää seksiä jos pitää varoa, ettei laukea sisälle? Olen käsittänyt, että miehet ei tykkää sellaisesta.

Tykkää roiskia pyllylle tai mahalle ja ihailla hetken sitä näkyä.

Vierailija
19/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkää roiskia pyllylle tai mahalle ja ihailla hetken sitä näkyä.

Sano suoraan, että naamalle.

Vierailija
20/57 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jatkaa tavallaan joko peppuni päällä jos minä olen vatsallani tai toisinpäin ollessani laukeaa sitten pimpin/häpykummun päällä. Taitaa se työnnellä siinä, en muista nyt äkkiseltään. Ei oo valitellu kyllä. En pysty käyttämään hormonaalista ehkäisyä. Kuparikierukka joskus oli, mutta siitä oli niin iso haitta, että jouduin ottamaan sen pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi