Ikinä en ole ollut yhtä vaivaantunut lääkärissä kuin tänään.
Huomasin jo huoneeseen mentäessä, että lääkäri on mun lapsuudesta tuttu.
Gynekologista tutkimusta tehdessään tämä lääkäri sitten kysyi, että tunnemmeko jostain. Alkoi sitten nauramaan, kun kerroin, että hän piti minulle partiota ala-asteella ollessani.
Ikinä ei oo käyny mieles, et olisin joskus lapsuuden tuttuni edessä lettu levällään. Varsinkaan, kun olen muuttanut toiselle paikkakunnalle.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:31"]
Gynekologista tutkimusta tehdessään tämä lääkäri sitten kysyi, että tunnemmeko jostain.
[/quote]
Huvittavasti ajoitettu tuo kysymys, täytyy sanoa. :D
Epäammattimaista käytöstä lääkäriltä!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:31"]
Gynekologista tutkimusta tehdessään tämä lääkäri sitten kysyi, että tunnemmeko jostain.
[/quote]
Huvittavasti ajoitettu tuo kysymys, täytyy sanoa. :D
[/quote]
Joo mullekin tuli mieleen että tunnistiko se siitä alapäästä :DD
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:43"]Epäammattimaista käytöstä lääkäriltä!
[/quote]
Älä oo tosikko. Kyllä itseänikin vähän nauratti vaikka olin hieman vaivaantunut.
No kuka käy toosaansa näyttämässä terveyskeskuksessa, kysyn vain.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:53"]No kuka käy toosaansa näyttämässä terveyskeskuksessa, kysyn vain.
[/quote]
No minä oon ainakin monta kertaakin käyny. (En oo ap) Yhtä perseestä se on joka paikassa sitä toosaa levitellä, niin miks helvetissä maksaisin itseni kipeeks siitä lystistä menemällä yksityiselle.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:53"]
No kuka käy toosaansa näyttämässä terveyskeskuksessa, kysyn vain.
[/quote]
Raskaana olevat ja synnyttäneet esimerkiksi?
No yleislääkärille käytte näyttämässä pyhintä paikkaanne? Eikö mikään ole enää pyhää?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:58"]
No yleislääkärille käytte näyttämässä pyhintä paikkaanne? Eikö mikään ole enää pyhää?
[/quote]
Sä et siis ilmeisesti ole ikinä ollut raskaana. :)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:53"]No kuka käy toosaansa näyttämässä terveyskeskuksessa, kysyn vain.
[/quote]
Mulla oli nivusista imusolmukkeet turvonneet. Tarkisti sitten alapään mahdollisista muutoksista.
Ei muute ollu sen kummempaa kuin tulehtunut karvatuppi.
Kaveri kävi kanssa yleislääkärillä, kun ei raskinut mennä yksityiselle. Oli määrätty buranaa vatsakipuun.
Illan aikana olo vain paheni ja kaveri lähti onneksi päivystykseen. Kyseessä oli kohdun ulkopuolinen raskaus.
Meinasi siinä päästä hengestään.
Että säästäkää ihmiset, ihmeessä.
Entisissä oppilaissani on lääkäreitä. Olen joskus miettinyt tilannetta, jossa huomaisin olevani gynen vastaanotolla ja lääkärinä olisi joku oppilaistani.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:00"]Kaveri kävi kanssa yleislääkärillä, kun ei raskinut mennä yksityiselle. Oli määrätty buranaa vatsakipuun.
Illan aikana olo vain paheni ja kaveri lähti onneksi päivystykseen. Kyseessä oli kohdun ulkopuolinen raskaus.
Meinasi siinä päästä hengestään.
Että säästäkää ihmiset, ihmeessä.
[/quote]
Joo, tai työterveyslääkäri aikoinaan, että "jos se on vatsatautia", kun kivut oli olleet infernaaliset alavatsalla ja gynekologin (!) diagnoosissa lopulta munasarjakasvaimia.
Mitä tulee siihen "levittelyyn", niin paljoa et enää voi miettiä levitätkö vai et, jos diagnoosi on kohdunkaulan solumuutokset ja lopulta myös syöpä, jotka täytyy hoitaa. Jumalan kiitos näitä ei arvauskeskus tee!
Lettu levällään, hehhehe. T. mies.