Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuotteita et suostu ostamaan kirpparilta (vaikka paketti olisi avaamaton)

Vierailija
13.10.2014 |

Mä en ostaisi meikkejä, alusvaatteita, kenkiä enkä hattuja. Ties kenen limat ja kuolleet ihokarstat niissäkin olisi. :-/
Peruspaitoja ja -housuja voisin kyllä ostaa sieltä lapselleni tai talvihaalarin jos hyväkuntoinen löytyisi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osta viherkasveja enkä pihakasvejakaan. Ties mitä tuliaisia niiden mukana tulee.

En osta myöskään sohvaa tai muita pehmeitä huonekaluja, koska sen mukana voi saada luteita tai sokeritoukkia, tai sitten se on kenties ollut hometalossa ja sohvaa ei pysty pesemään.

Vierailija
2/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:34"]Minä en osta viherkasveja enkä pihakasvejakaan. Ties mitä tuliaisia niiden mukana tulee.

En osta myöskään sohvaa tai muita pehmeitä huonekaluja, koska sen mukana voi saada luteita tai sokeritoukkia, tai sitten se on kenties ollut hometalossa ja sohvaa ei pysty pesemään.
[/quote]

Et tainnut ihan tajuta mitä otsikossa kysyttiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasharjaa/sähköhammasharjan vaihtopäitä

Vierailija
4/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivonnaisia, ruokaa ylipäätään.

Vierailija
5/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään.

Vierailija
6/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:34"]Minä en osta viherkasveja enkä pihakasvejakaan. Ties mitä tuliaisia niiden mukana tulee. En osta myöskään sohvaa tai muita pehmeitä huonekaluja, koska sen mukana voi saada luteita tai sokeritoukkia, tai sitten se on kenties ollut hometalossa ja sohvaa ei pysty pesemään. [/quote] Et tainnut ihan tajuta mitä otsikossa kysyttiin?

[/quote]

sori nyt jos vastaukseni ei kelpaa sinulle.

Vierailija
7/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:34"]Minä en osta viherkasveja enkä pihakasvejakaan. Ties mitä tuliaisia niiden mukana tulee. En osta myöskään sohvaa tai muita pehmeitä huonekaluja, koska sen mukana voi saada luteita tai sokeritoukkia, tai sitten se on kenties ollut hometalossa ja sohvaa ei pysty pesemään. [/quote] Et tainnut ihan tajuta mitä otsikossa kysyttiin?

[/quote]

Miten niin mielestäsi vastaaja ei ymmärtänyt kysymystä?  o.O

Vierailija
8/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonekaluille täältä myös komppi. Seinäluteet senkun jatkavat leviämistään :/

Vierailija
9/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, tekstiilejä, tekstiilipäällysteisiä huonekaluja, sähkölaitteita, kosmetiikkaa, kasveja, ruokaa, mitään likaista tai nuhjuista, mitään uutta.

Vierailija
10/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus- tai pyöräilykypärää.

Vierailija
11/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:34"]Minä en osta viherkasveja enkä pihakasvejakaan. Ties mitä tuliaisia niiden mukana tulee.

[/quote]

[/quote]
Ihan oikein vastasi. Ihan mitä vaan saa kertoa, mitä ei halua kirppareilta käytettynä ostaa. Ihmettelen vaan jos joku sinne tosiaan jotain viherkasveja vie myytäväksi. Ap

Vierailija
12/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:34"]Minä en osta viherkasveja enkä pihakasvejakaan. Ties mitä tuliaisia niiden mukana tulee.

[/quote]

[/quote]
Ihan oikein vastasi. Ihan mitä vaan saa kertoa, mitä ei halua kirppareilta käytettynä ostaa. Ihmettelen vaan jos joku sinne tosiaan jotain viherkasveja vie myytäväksi. Ap
[/quote]
Tai mitä tahansa "uuden näköistä", mitä ei halua kirpparilta ostaa. Ap

Vierailija
13/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään syötävää, juotavaa enkä kosmetiikkaa. Alusvaatteetkin menis mut ei mikään rasva, saippua tai meikki.

Vierailija
14/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä limat avaamattomista paketeista saa?

Vierailija
15/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet, kosmetiikka, mitään syötävää/juotavaa, "aikuisten lelut". 

Vierailija
16/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:55"]

Vaatteita, tekstiilejä, tekstiilipäällysteisiä huonekaluja, sähkölaitteita, kosmetiikkaa, kasveja, ruokaa, mitään likaista tai nuhjuista, mitään uutta.

[/quote]

Köyhät alapeukuttavat? -10

Vierailija
17/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:34"]Minä en osta viherkasveja enkä pihakasvejakaan. Ties mitä tuliaisia niiden mukana tulee. En osta myöskään sohvaa tai muita pehmeitä huonekaluja, koska sen mukana voi saada luteita tai sokeritoukkia, tai sitten se on kenties ollut hometalossa ja sohvaa ei pysty pesemään. [/quote] Et tainnut ihan tajuta mitä otsikossa kysyttiin? [/quote] Ihan oikein vastasi. Ihan mitä vaan saa kertoa, mitä ei halua kirppareilta käytettynä ostaa. Ihmettelen vaan jos joku sinne tosiaan jotain viherkasveja vie myytäväksi. Ap

[/quote]

Itse asiassa yllättävän paljon on viherkasveja kirppareilla. Kesäisin löytyy jaettuja perennojen taimia ja ympäri vuoden kaikenlaisia anopinkieliä tms viherkasveja. Perennoissa on suuri riski saada vaikkapa elämänlankaa tai muita inhoja tuliaisia kotipihaansa, joten minä ainakin mieluummin ostan taimeni kaupasta.

Vierailija
18/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osta syötäviä, kosmetiikkaa enkä hattuja. Alusvaatteitakaan en muuten, mutta avaamattoman paketin voisin ostaa. En oo ajatellutkaan, että huonekaluista saisi jotain luteita! Meillä on varmaan koko sisustus kirpparilta/huutonetistä/jonkun nurkista hommattuja huonekaluja. Matot on myös sellainen, etten ole ainakaan vielä törmännyt niin puhtaaseen, että haluaisin sen kotiini viedä. Jonkun ohuen puuvillamaton voisin ostaa, jos se selvästi olisi pesty koneessa, mutta en mitään koirankarva-lankamattoa.

Vierailija
19/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on avaamaton paketti, niin aika vaikea keksiä, mitä en ehdottomasti ostaisi. Jos vaikuttaa varastetulta, jää kyllä ostamatta, oli mitä tahansa (esim. myyjällä iso määrä samaa tuotetta alkuperäispakkauksissa eikä osaa antaa selvitystä mistä on ne saanut, esim. konkurssipesä). Enkä tietenkään osta sellaista, mitä ei ole tarvis, vaikka olis millainen paketti.

Käytetystä tavarasta en ostaisi ikinä sänkyjä, sohvia, nojatuoleja ym. joissa voi piileksiä luteita yms. Vaatteetkin katson aika tarkkaan ja pesen aina ennen kuin laitan kaappiin. Käytetystä tavarasta myös kaikki kosmetiikan yms. tapaiset jäävät ehdottomasti väliin.

Vierailija
20/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaa. Olen jopa kuullut että joku on täyttänyt tyhjiä Tigin tms. kalliin merkin shampoopullosta halvalla nestesaippualla ja myynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi