SIVULLE 2 PÄÄSEE KIRJOITTAMALLA OSOITTEEN PERÄÄN /sivu/2
Pitäkää tämä ketju ylhäällä jotta kaikki ketjut eivät täyttyisi mobiilikäyttäjien "2"-kommenteista.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:36"]
Eikä edes toimi. Safarilla iphonessa en pääse kakkossivulle noin vaan sivu jää tyhjäksi.
[/quote]
Kyllä vaan toimii Safarillakin just noin - sä et vaan osaa :P !
[/quote]
Niin koska se on mahdotonta että mulla ei toimi. Oisko eri iOS versio, eri puhelinmalli mitään vaikuttamaan?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:35"]Se normaali nettisivu on iha hirvee. Liikaa kaikkee härpäkettä.
[/quote]No jos sinusta parempaa on lukea ketjuja, joissa puolet kommenteista on 2 2 2 2 2 2 2 , niin ei kai sitten mitään.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:35"]Se normaali nettisivu on iha hirvee. Liikaa kaikkee härpäkettä.
[/quote]No jos sinusta parempaa on lukea ketjuja, joissa puolet kommenteista on 2 2 2 2 2 2 2 , niin ei kai sitten mitään.
[/quote]
Se oikee nettisivu on täynnä mainoksia ja aika raskas puhelimelle.
Joku voisi kertoa miten ohittaa pakko ohjautuminen mobiilipuolelle.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:51"]Se oikee nettisivu on täynnä mainoksia ja aika raskas puhelimelle.
[/quote]
Voi olla, mutten silti ihan ymmärrä, miten paljon saat irti keskusteluista, joissa puolet on pelkkiä kehotuksia siirtyä seuraavalle sivulle. Ensin hoette numeroa 2, sitten numeroa 3, jne.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:51"]Se oikee nettisivu on täynnä mainoksia ja aika raskas puhelimelle.
[/quote]
Voi olla, mutten silti ihan ymmärrä, miten paljon saat irti keskusteluista, joissa puolet on pelkkiä kehotuksia siirtyä seuraavalle sivulle. Ensin hoette numeroa 2, sitten numeroa 3, jne.
[/quote]
Tämä ei ole käyttäjän vika, että palsta toimii paskasti mobiilissa. Helpointa olisi palauttaa entinen systeemi takaisin, se toimi.
55, menee pakolla mobiiliin kun menee lukemaan viestejä. Itse käytän aina tätä tavallista nettiversiota, mutta muistan kun mulla oli vikaa niin saattoi näyttää etusivun oikein, mutta jos klikkasit viestiä niin sitten et enää mobiilista pois päässytkään.
Luulen, että tätä vikaa on vaikea korjata koska osalla toimii, selaimesta huolimatta, ja osalla ei.
Enkä ole vielä kertaakaan nähnyt kakkosta kolmossivun lopussa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:18"]Pitäkää tämä ketju ylhäällä jotta kaikki ketjut eivät täyttyisi mobiilikäyttäjien "2"-kommenteista.
[/quote] Aion kirjoittaa sitä ihan tasan niin kauan, että ongelma poistuu.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:31"]
En rupea tällä käpäisellä kännykällä leikkimään urlien kanssa. Se on tän palstan ylläpitäjän homma korjata tää softa.
[/quote]
Tää on ilmanen palsta, joten ylläpitäjällä ei ole vitunkaan velvollisuuksia ketään kohtaan. Jos ei kelpaa, menkää muualle.
[/quote]
Ylläpitäjällä ei ole velvollisuuksia, ihan samoin kun minun ei tarvitse lopettaa kakkostelua. Deal with it.
No vastailkaapas