Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SIVULLE 2 PÄÄSEE KIRJOITTAMALLA OSOITTEEN PERÄÄN /sivu/2

Vierailija
03.10.2014 |

Pitäkää tämä ketju ylhäällä jotta kaikki ketjut eivät täyttyisi mobiilikäyttäjien "2"-kommenteista.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:35"]

Onhan se parempi mitä nopeammin se kolmossivu tulee, joten kommentoikaa vaan.

[/quote]

Mutta miksi niitä kakkosia on siellä kolmossivun lopussakin?

Vierailija
42/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkossivulle

Vierailija
45/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkossivu täyteen kakkosta

Vierailija
46/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:35"]

Onhan se parempi mitä nopeammin se kolmossivu tulee, joten kommentoikaa vaan.

[/quote]

Mutta miksi niitä kakkosia on siellä kolmossivun lopussakin?
[/quote]

Höh

Vierailija
48/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
50/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
51/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:06"]Siis mikä tää juttu on, ei mulla oo mobiililla (Samsung ja Chrome) mitään ongelmaa? Joskus oli ettei toiminut mikään, pistin osoiteriville m:n sijaan www ja sen jälkeen kaikki toiminut. Todella ärsyttäviä noi "2" ja "sivu 2" -kommentit, vaihtakaa selainta.
[/quote]

Mulla on Samsung ja Chrome, enkä nää keskusteluiden kakkos sivuja. Olen myös kokeillut muilla selaimilla ja hups, kun eipä vaan toimi.

Vierailija
53/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ongelma olisi jo korjattu jos ketään sitä kiinnostaisi korjata. 22222222222222222 4eva

Vierailija
54/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:06"]

Siis mikä tää juttu on, ei mulla oo mobiililla (Samsung ja Chrome) mitään ongelmaa? Joskus oli ettei toiminut mikään, pistin osoiteriville m:n sijaan www ja sen jälkeen kaikki toiminut. Todella ärsyttäviä noi "2" ja "sivu 2" -kommentit, vaihtakaa selainta.

[/quote]

Ei sulla ongelmaa olekaan, kun käytät palstan normaalia nettiversiota, et sitä mobiiliroskaa mitä suurinosa tuntuu käyttävän.

Eikä tuo selaimen vaihto auta vaan opetelkaa menemään sillä puhelimellakin suoraan normaalille nettisivulle(eli tuohon www alkuiseen versioon mitä koneellakin käytätte) ja lopettakaa sen mobiiliroskan käyttö. Ja ennenkuin ensimmäinen ääliö sitten inttää miten "mulla on oikeus käyttää mobiiliversiota ja häiriköidä keskustelua turhilla roskaspämmeillä" niin uskokaa nyt hyvällä että ei se ylläpito vaivaudu mitään korjaaamaan kuitenkaan.

Vierailija
55/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:06"]

Siis mikä tää juttu on, ei mulla oo mobiililla (Samsung ja Chrome) mitään ongelmaa? Joskus oli ettei toiminut mikään, pistin osoiteriville m:n sijaan www ja sen jälkeen kaikki toiminut. Todella ärsyttäviä noi "2" ja "sivu 2" -kommentit, vaihtakaa selainta.

[/quote]

Ei sulla ongelmaa olekaan, kun käytät palstan normaalia nettiversiota, et sitä mobiiliroskaa mitä suurinosa tuntuu käyttävän.

Eikä tuo selaimen vaihto auta vaan opetelkaa menemään sillä puhelimellakin suoraan normaalille nettisivulle(eli tuohon www alkuiseen versioon mitä koneellakin käytätte) ja lopettakaa sen mobiiliroskan käyttö. Ja ennenkuin ensimmäinen ääliö sitten inttää miten "mulla on oikeus käyttää mobiiliversiota ja häiriköidä keskustelua turhilla roskaspämmeillä" niin uskokaa nyt hyvällä että ei se ylläpito vaivaudu mitään korjaaamaan kuitenkaan.

[/quote]

Mä pääsen chromella www-etusivulle, mutta ketju aukeaa aina mobiiliin? Mistä sen saa estettyä? 

Vierailija
56/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:06"]

[/quote]

[/quote]

Pakko-ohjautuu mobiiliin.

T. Samsung ja Chrome

Vierailija
57/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:36"]

Eikä edes toimi. Safarilla iphonessa en pääse kakkossivulle noin vaan sivu jää tyhjäksi.

[/quote]

Kyllä vaan toimii Safarillakin just noin - sä et vaan osaa :P !

Vierailija
58/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:06"]

[/quote]

[/quote]
Se normaali nettisivu on iha hirvee. Liikaa kaikkee härpäkettä.

Vierailija
59/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:31"]

En rupea tällä käpäisellä kännykällä leikkimään urlien kanssa. Se on tän palstan ylläpitäjän homma korjata tää softa.

[/quote]

Tää on ilmanen palsta, joten ylläpitäjällä ei ole vitunkaan velvollisuuksia ketään kohtaan. Jos ei kelpaa, menkää muualle.

Vierailija
60/73 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up up tulta munille