Tykkään ostaa ns luksusmerkkien ihonhoitotuotteita ja meikkejä
Minusta on ihana että arjessa on vähän ylellisyyttä edes jossain. Ei ne ihan älyttömiä kumminkaan maksa.
Kommentit (28)
No niin kuin se rasva olisi sen ylellisempää kuin Nivea
samaa tököttiä ne on
säästä ja hanki jotain oikeasti kivaa
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa että kalliit merkkituotteet ovat olleet surkeimpia voiteita, muutaman euron tuotteet huomattavasti parempia.
No on mullakin kokemusta molemmista, niin halvoista kuin kalliista. Kallit ja hyvät jää käyttöön, kalliit ja huonot karsiutuu pois. Käytän myös niitä halpoja ja hyväksi havaittuja. Ap
Voisitko suositella jotain niistä?
Mä tykkään ostaa halpoja myrkyttömiä ja hajustamattomia tuotteita marketista.
Jos mulla ois rajattomasti rahaa niin ostaisin Leahlania tai Tata Harperia enkä mitään ylikalliita Sisleyn silikoni- ja mineraaliöljyvoiteita.
Vierailija kirjoitti:
No niin kuin se rasva olisi sen ylellisempää kuin Nivea
samaa tököttiä ne on
säästä ja hanki jotain oikeasti kivaa
Mikä se sitten olisi se oikeasti kiva? Minusta on kivoja nuo pienet ylellisyydet. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään ostaa halpoja myrkyttömiä ja hajustamattomia tuotteita marketista.
Myrkyllisiä tuotteita ei saa Suomessa myydä.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka Chanelin water fresh tint meikkivoide on parasta mitä olen ikinä käyttänyt. Joka euron arvoinen. A
Käytän apteekin AVENE XERACALM A.D BALM n.35e/400ml, paras mun kuivalle iholle.
Voita nassuun jos kaipaa rasvausta, luonnon mukainen tuote.
Eli tykkäät ostaa kalliita merkkejä. Osta sitten muillekin, koska ostaminen on sun mielestä niin kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli tykkäät ostaa kalliita merkkejä. Osta sitten muillekin, koska ostaminen on sun mielestä niin kivaa.
Joo, tykkään joskus ostaa ja kokeilla kalliiden merkkien ihonhoitotuotteita ja merkkejä. Ap
Samoin ja olen saanut kyllä ihonikin todella hyvään kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka Chanelin water fresh tint meikkivoide on parasta mitä olen ikinä käyttänyt. Joka euron arvoinen. A
Minä olen myös käyttänyt tuota ja olin tyytyväinen! Ostin sen laivalta.
Itsekin tykkään. Ostan kyllä myös edullistakin, kosmetiikka ja sen kokeilukin on minulle harrastus. Eikä tietenkään kallis ole aina hyvää mutta tyhmää väittää, että halpakaan olisi aina parempaa. Kannattaa tutustua ainesosaluetteloon ja missä järjestyksessä aineet siinä ovat. Itse vannon retinolin nimeen, siinäkin on toki eri muotoja ja vahvuuksia joista pitää löytää itselle sopivin.
Jaa..huvinsa kullakin. Itse käytän edullisia, luonnonmukaisia tuotteita, joita ei ole testattu eläimillä. Iho pysyy huomattavasti paremmassa kunnossa kun on puhtaat tuotteet raaka-aineineen, eikä mitään ylibrändättyjä silikonimönjiä.
Suolavettä naamaan, suola lisää lihan säilyvyyttä tuoreena.
Minä pidän luksustuotteina oikeasti ihon kuntoon vaikuttavia tuotteita, oli hinta mikä vaan. Parhaiksi olen kokenut Environ-tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa että kalliit merkkituotteet ovat olleet surkeimpia voiteita, muutaman euron tuotteet huomattavasti parempia.
joo ja se käry, "tuoksu" on karsea.
Tummeli ajaa ihan saman asian!