Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävitkö ihan vierailla kursseilla yliopistossa?

Vierailija
03.10.2014 |

Mä olen eksynyt vaikka mille kursseille selaillessani weboodia. Olen teologian opiskelija ja nyt löysin itseni psykan jatko-opiskelijoiden eräältä kurssilta. Kurssi on onneksi aika helppotajuinen, ja aiheesta on mulla jo aiempaa tietoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tarkoitus oli saada se maisterintutkinto kasaan nopeasti vaan. 3 vuodessa sen hoisin, ei siinä kauheasti huvikseen käydä ylimääräisillä kursseilla.

Vierailija
2/10 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kyllä ja mulla onkin jo yli 500 opintopistettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin, ja olin aina ihan fiiliksissä. Muilla kursseilla tuntui aina olevan fiksumpi ilmapiiri, keskustelua jne. Omat kurssikaverit oli jotenkin möllejä koko sakki. 

Vierailija
4/10 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset