Lue keskustelun säännöt.
rv 10, 5 raskaus, mielettömät nivuskivut!
03.10.2014 |
Apua, menossa siis rv 10, lapset ovat 6v 5v, 3v, 2v, ja nyt mielettömät nivuskivut ja puukoniskut alapäähän, yleensä siis nämä tuntemukset loppuraskaudessa.
Onko muilla ollut alkuraskaudessa tälläistä, pitäisikö huolestua?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla