Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkärankaa etten viestitä..

Vierailija
03.10.2014 |

Eli siis.. tää suhde on ihana sillonkun kaikki on hyvin, tosi ihana ja rakastan miestäni valtavasti.

Kuitenkin kun on riitaa mies haukkuu "vitun ämmä, vitun idiootti, akka, huora"
On myös ravistanut minua. Mä olen raskaana 26+6 ja mun on pakko lähteä tästä suhteesta. Mut oon riippuvainen tuosta miehestä, sillonkun ei ole riitaa se on täydellinen.. Mulla ei ole kavereita, ei perhettä, ei mitään tukiverkostoa.. jos tästä lähden niin olen tuloton, asunnoton, raskaana ja yksin.

Mä tarvitsen selkärankaa etten vastaa tuon miehen viestiin ja mene takasin.. :/

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tehdä lapsi tuollaiseen elämäntilanteeseen?

Vierailija
2/14 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:14"]Miksi pitää tehdä lapsi tuollaiseen elämäntilanteeseen?
[/quote]

No kuule en olisi tehnyt jos olisin tiennyt millanen tuosta miehestä kuoriutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:14"]Miksi pitää tehdä lapsi tuollaiseen elämäntilanteeseen? [/quote] No kuule en olisi tehnyt jos olisin tiennyt millanen tuosta miehestä kuoriutuu.

[/quote]

Kauanko tutustuit ennen pullan uuniin pukkaamista?

Vierailija
4/14 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:14"]Miksi pitää tehdä lapsi tuollaiseen elämäntilanteeseen? [/quote] No kuule en olisi tehnyt jos olisin tiennyt millanen tuosta miehestä kuoriutuu.

[/quote]

Kauanko tutustuit ennen pullan uuniin pukkaamista?
[/quote]

13 vuotta.

Vierailija
5/14 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä on turha hakea apua, koska täällä on niin paljon ilkeitä ihmisiä jotka purkaa omaa pahaa oloa haukkumalla muita. Pysy siis täältä poissa. Sinulla on vielä paljon aikaa ennen vauvan syntymää saada asioita kuntoon, rakentaa tukiverkkoja ja uutta elämää. Selvität etukäteen mistä voit saada tukea ja apua. Huono mies vain haittaa sinua, ja yksi nainen pystyy hyvin hoitamaan yhden lapsen ja teistä tulee onnellinen pikkuperhe. Vähitellen keräät ympärillesi mukavia ihmisiä. 

Vierailija
6/14 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten ne ensikodit esim. on olemassa? Menet vaan johonkin sellaiseen niin auttavat varmasti alkuun käytännön järjestelyjen kanssa. Aika erikoinen tilanne sinänsä, että mies on ollut 13 vuotta täydellinen ja sitten yhtäkkiä alkaa ärsyttää. En tiedä minkälaisesta ravistelusta on kyse, mutta tuo vitun ämmäksi haukkuminen kuulostaa jos ei normaalilta niin anteeksiannettavalta jos katumus on aitoa. Onko sulla hormonihuurut pahana?

Vierailija
7/14 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:48"]Mitä varten ne ensikodit esim. on olemassa? Menet vaan johonkin sellaiseen niin auttavat varmasti alkuun käytännön järjestelyjen kanssa. Aika erikoinen tilanne sinänsä, että mies on ollut 13 vuotta täydellinen ja sitten yhtäkkiä alkaa ärsyttää. En tiedä minkälaisesta ravistelusta on kyse, mutta tuo vitun ämmäksi haukkuminen kuulostaa jos ei normaalilta niin anteeksiannettavalta jos katumus on aitoa. Onko sulla hormonihuurut pahana?
[/quote]

siis ravistellut niin että ottanut olkapäistä kiinni ja ravistellut.. No sen ämmittelyn ja akoittelun olen jo antanut anteeksi, mitä sitä tuollaisia miettimään. Huorittelu ja käsiksi käyminen on vähän vaikeampi antaa anteeksi.. Ei minulla niin kauheita hormonimyrskyjä ole, perus pakko saada lakujäätelöä hiekalla ja ranskalaisilla ja itkeskellyt enemmän.
En tosiaan tajua mikä tuli 13 vuoden jälkeen, mies kuitenkin itse ehdotti lapsentekoa :/

Vierailija
8/14 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei räyhääminen ja vitun idiootiksi ja huoraksi kutsuminen normaalia ole. Ainakaan pitäisi, kaikkeen toki tottuu ajan myötä, mutta EI. Ja mihin on kadonnut se kultainen sääntö että jos toinen kerran nostaa nyrkkisääntö kannattaa lähteä? Vaikka on miten ärsyyntynyt, turhautunut ja vihainen ei tarvitse lyödä tai olla muuten väkivaltainen. Jos kerran on ylittänyt sen rajan on kyllä varmasti suurempi todennäköisyys että se tapahtuu uudestaan kuin että ei. Entä lapsi? Ja lapsen oikeus saada turvallinen lapsuus ja itselleen mahdollisimman oikeat käytösmallit ympäristöstä?

Ap; se ensi-/turvakoti oli hyvä ehdotus.

Vierailija
9/14 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nyrkkiään

Vierailija
10/14 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako ne ensi/turvakotiin kolmekymppistä naista jolla on säästöjä? vai katsooko ne tilannetta niin? Eikö sinne mene lähinnä nuoret päihdeäidit?

Vierailija
11/14 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ehdotettiin turvakotia kun mies riehui. 30-vee, vakituisia kuukausituloilla, ei päihteitä. Lähdin kuitenkin evakkoon ystävien luo toiseen kaupunkiin.

Vierailija
12/14 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 10:02"]

Ottaako ne ensi/turvakotiin kolmekymppistä naista jolla on säästöjä? vai katsooko ne tilannetta niin? Eikö sinne mene lähinnä nuoret päihdeäidit?

[/quote]

Sittenhän sä et ole varsinaisesti varaton jos sinulla on säästöjä? Tosin jos niitä ei ole paljon, et ehkä saa vuokra-asuntoa ihan hetkessä. Ensi-/turvakoti voisi ehkä olla halvempi vaihtoehto ja sieltä saattaisi saada myös mahdollisuuden kaupungin vuokra-asuntoon ohi jonon.

Vierailija
13/14 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin täksi yöksi hotellin ja huomenna kerään kamani miehen töissä ollessa ja painelen kotipaikkakunnalleni 400km päähän..

Vierailija
14/14 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 10:02"]

[/quote]

Sittenhän sä et ole varsinaisesti varaton jos sinulla on säästöjä? Tosin jos niitä ei ole paljon, et ehkä saa vuokra-asuntoa ihan hetkessä. Ensi-/turvakoti voisi ehkä olla halvempi vaihtoehto ja sieltä saattaisi saada myös mahdollisuuden kaupungin vuokra-asuntoon ohi jonon.
[/quote]

Sen verran on säästöjä että pärjään ilmankin, täällä ensikodit ja turvakodit on todella täynnä (Helsinki) joten jätän ne vähävaraisimmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä