Teenjuojat vs. kahvinjuojat
Kommentit (210)
Kaffia juon normaalisti mutta flunssaisena AINA teetä ja harvemmin kaffia.
Vierailija kirjoitti:
Juon molempia. Olenko itseäni vastaan?
Minä myös. :D
Olen kahvinjuoja, mutta tee käy, jos ei ole kahvia tarjolla. Molemmat mieluiten maidolla.
No ei minkäänlaisia, jokainen saa juoda mitä juo, tai olla juomatta. Itse juon kahvia, mutta sukulaisissa ja ystävissä on teenjuojia, no problemos.
Juon kahvia ja kaikkia teelaatuja. Miksi tämänkin pitäisi olla mustavalkoista?
Kaiken kukkuraksi juoksen, ajan maantiefillarilla sukkahousut jalassa ja ajan autolla. Miten voi olla!?
Juon vihreää teetä. Mustasta teestä en juurikaan pidä ja kahvia ei vatsa kestä. Muuten olen ihan normaali kuten kahvia juova puolisokin, joka taas puolestaan saa pahoinvointia vihreästä teestä. Mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle.
Tee on halvempaa,molemmissa kofeiinin tapaista.
Kahvinjuojista löytyy aivan yhtä pahoja diivoja. Ylikalliit ylitummiksi korvennetut pavut täytyy jauhaa juuri ennen keittämistä. Keittäminen taas suoritetaan jollain omalla puristinvärkillään, koska Moccamaster pilaisi syntyvästä taideteoksesta kaikki herkimmät vivahteet. Samalla välttyy keittämästä kahvia muille, kun sitä pusertaa kupillisen vain itselleen.
Juon pääasiassa teetä, mutta eräs suomalainen vaaleapaahtoinen kahvi moccamasterilla keitettynä maistuu aivan taivaallisen hyvältä.
Oletteko kokeillut Rainbow-kahvia? Ainakin halpaa olisi.
Juon kumpaakin. Kahvia aamupäivisin ja teetä sitten iltapäivästä. Aamuisin haluan kyllä kahvin. Ystävissä on paljo sellaisia jotka juovat vain teetä, eikä tietääkseni suuri teen määrä ole kummemin persoonallisuuteen vaikuttanut :D
Juon hulluna kahvia ja teetäkin aika paljon. Olen aika elitisti molempien suhteen (kyllä, olen esim thehuoneen asiakas) tosin pahimpaan hätään, esim iltatyön iskiessä, käy myös mikrossa lämmitetty seissyt kylmä kahvi. MITÄHÄN TÄMÄ KERTOO MINUSTA.
En kestä kahvia, joten pakko mennä teellä. On menty jo 20 vuotta. Hyvälaatuinen tee on ilo. Kaupan pussiteet menevät tarpeen vaatiessa, mutta laatu on kuraa, koska niihin laitetaan ne heikkolaatuisimmat teen lehtien jämät. Käyn ostamassa teen irtonaisena teeliikkeistä, joka on onneksi helppoa pääkaupunkiseudulla. Kun teen tekee oikein ja hyvästä laadusta, makuvaihtoehtoja ja makuelämyksiä on varmasti tuhansia. Samoin kuin hyvällä kahvilla, josta en pääse nauttimaan.
Meillä juodaan kumpaakin mutta ei halpaa pussiteetä lainkaan.
Meillä on kaappi täynnä vaaleaa ja mustaa puerh-teetä, vihreää teetä ja mustaa teetä eri muodoissaan esim Yunnan Golden FOPpia.
Teenjuojat on kissaihmisiä joilla on muhkeat itsetehdyt neuleet kesät talvet ja isot puu-korvikset, värikkäät rillit. Vihreä- aatteisia.
Juon yleensä teetä. Harvoin kahvia ja silloinkin saan oireita mm tärinää ja hikoilua. Tykkään kyllä erikoiskahveista, maitokahvista ja kahvileivonnaisista, mutta tavallinen keitetty kahvi on hemmetin pahan makuista. Kitkerää niinkuin Suomalainen mielenlaatu.
Tämä on hyvä suomalainen teekauppa. Parempi kuin pk-seudulla olevat kiinalaiset.
Oletteko kokeillut kondensoitua maitoa teen kanssa?
Kahvia, mutta teetä tykkään juoda iltaisin.
Juon vihreää teetä tai mateeta (lasketaanko mate mukaan?) syystä, ettei vatsani kestänyt enää kahvia ja tummaa teetä.
Haudutan ison pannullisen vihreää teetä aamulla ja sen pitää haista samalta kuin hevostallin nurkasta raavitulta monivuotiselta, kuivuneelta lannalta. Siis vahvaa!
Tarvitsen kofeiinia, jota saan vihreästä teestä tai mateesta. Ilman aamuista virtapiikkiä nuokkuisin lopun päivän.
Teen kanssa hifistely on minulla samaa, että haen ison puolen vuoden paketin teelehtiä teekaupasta ja tuttu myyjä tietää ettei minulle kannata tarjota muuta kuin samaa kiinalaista vuodesta toiseen.
Kuljen teekuppi kädessä siinä kuin kahviakin juovat ja juon myös teen kylmänä, jos se jää seisomaan pitkäksi ajaksi.
Olen tuuraamassa kahvilassa ja saan yhtä lailla päänsärkyä kahvisekoituksia vaativista kuin teelaatuja hiplaavista asiakkaistakin. Kahvi kahvina ja tee teenä ja piste.
Otan henkilökohtaisena loukkauksena kaikki maustetut kukkaisteet, sillä ne eivät ole mielestäni teetä.