Joku hullu lähti seuraamaan / Turku
Tiistaina olin kaupassa kun huomasin, että joku keski-ikäinen, ihan tyylikkäästi pukeutunut mies alkoi seurata minua kaupassa. Se ilmestyi aina samalle käytävälle kuin minä. Testasin tätä muutamaan kertaan ja se tosiaan seurasi minua. Muuten se oli suht normaalin näköinen mutta silmissä oli sellainen hullunkiilto. Pelottaa. Varsinkin kun täällä asuinalueella on tapahtunut kaikenlaista omituista (seinäkirjoituksia verellä yms.).
Eli jos luette pian uutisista, että 3-kymppinen nainen on kadonnut tai kuollut erikoisista olosuhteissa, niin se olen sitten varmaan minä.
Kommentit (34)
Joo oli silmälasit! Voi yäk mua alkoi oikeasti pelottaa onko täällä joku hullu stalkkeri joka vainoaa naisia!!! t:10
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:58"]
Joo oli silmälasit! Voi yäk mua alkoi oikeasti pelottaa onko täällä joku hullu stalkkeri joka vainoaa naisia!!! t:10
[/quote]
Oliks se vähän sen yhden tv-toimittajan näköinen joka on jossain A-talkissa tai A-studiossa?
Toiveajattelua. Tuijottele vaan jatkossa sitä ipodiasi äläkä pyörittele silmiä.
Myymäläetsivä työssään, seuraili epäilyttävästi (paranoidisti) käyttäytyvää mammaa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:03"]
[/quote]
Oliks se vähän sen yhden tv-toimittajan näköinen joka on jossain A-talkissa tai A-studiossa?
[/quote]
Suora vai kihara tukka?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:03"]
[/quote]
[/quote]
Suora vai kihara tukka?
[/quote]
Suora.
Minulle käynyt pääkaupunkiseudulla samalla tavalla. Joku vanha mies seurannut pariin otteeseen kaupassa. Olen vielä pysähtynyt muka tekstaamaan pitkäksi aikaa, ja mies pyöri siinä vähän matkan päässä epävarmana ja alkoi tarkastella jotain tuotetta. Lähti heti kiireellä perään, kun pinkaisin siitä.
En haluaisi puhua hänelle, ties mikä hullu kyseessä. Miten tällaisessa tilanteessa kuuluu toimia? Siis jos vielä sattuu noin.
Antaisin myös ääneni myymäläetsivän ja ylivilkkaan mielikuvituksen yhdistelmälle.
Isommissa kaupoissa tosiaan on ihmisiä, jotka saa ihan palkkaa siitä, että päivät pitkät muka täyttelevät korejaan ja seurailevat omituisesti käyttäytyviä ihmisiä. Tarkoitus on kyllä lähinnä saada näpistelijöitä kiinni, mutta tuommoinen päättömästi hyllyväleissa mutkitteleva mamma varmaan herättää epäilykset myös.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:44"]
Antaisin myös ääneni myymäläetsivän ja ylivilkkaan mielikuvituksen yhdistelmälle.
Isommissa kaupoissa tosiaan on ihmisiä, jotka saa ihan palkkaa siitä, että päivät pitkät muka täyttelevät korejaan ja seurailevat omituisesti käyttäytyviä ihmisiä. Tarkoitus on kyllä lähinnä saada näpistelijöitä kiinni, mutta tuommoinen päättömästi hyllyväleissa mutkitteleva mamma varmaan herättää epäilykset myös.
[/quote]
Ei ollut myymäläetsivä koska tuli kauppaan vasta minun jälkeeni.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:44"]
[/quote]
Ei ollut myymäläetsivä koska tuli kauppaan vasta minun jälkeeni.
[/quote]
Tyypillinen myymäläetsivä ehtii 8 tunnin työvuoron aikana kulkea myymälästä sisään ja ulos asiakkaista riippuen n. 5-15 kertaa. Jos puhutaan yhdestä liikkeestä. Jos puhutaan isommasta ostarista, niin päivän aikana voidaan käydä vaikka 10 liikkeessä, väistämättä siinä tulee moneenkin kauppaan jonkun jälkeen..
T:suht siististi pukeutunut 40v myymäläetsivä
Usko nyt. Se ei ollut myymäläetsivä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä kauheeta
Tämä on ollut ja mennyttä. Muita reittejä pitkin kuulin, että ap:tä ei koskaan löydetty.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:50"]
Oliko Kupittaan Cittarissa? Miehellä ruskeat hiukset ja siistit vaatteet? Mulle on käynyt ihan sama juttu siellä!!! Ja olen myöhemmin nähnyt saman tyypin asuntoni ikkunasta, silloin käveli kadulla, pysähteli ja katseli ympärilleen. Se oli silloin mielestäni outoa ja vähän pelottavaa, mutta nyt säikähdin kahta kauheammin!!!
[/quote]
Öö tota onko sillä mustasankaiset silmälasit? Vähän tukevahko ja alkava kalju? Koska mua seuraili yks sellainen viime kesänä Kupittaan Cittarissa, ei se mitään tehnyt eikä kotiin seurannut (en ainakaan huomannut?!)