Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku hullu lähti seuraamaan / Turku

Vierailija
03.10.2014 |

Tiistaina olin kaupassa kun huomasin, että joku keski-ikäinen, ihan tyylikkäästi pukeutunut mies alkoi seurata minua kaupassa. Se ilmestyi aina samalle käytävälle kuin minä. Testasin tätä muutamaan kertaan ja se tosiaan seurasi minua. Muuten se oli suht normaalin näköinen mutta silmissä oli sellainen hullunkiilto. Pelottaa. Varsinkin kun täällä asuinalueella on tapahtunut kaikenlaista omituista (seinäkirjoituksia verellä yms.). 

Eli jos luette pian uutisista, että 3-kymppinen nainen on kadonnut tai kuollut erikoisista olosuhteissa, niin se olen sitten varmaan minä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:50"]

Oliko Kupittaan Cittarissa? Miehellä ruskeat hiukset ja siistit vaatteet? Mulle on käynyt ihan sama juttu siellä!!! Ja olen myöhemmin nähnyt saman tyypin asuntoni ikkunasta, silloin käveli kadulla, pysähteli ja katseli ympärilleen. Se oli silloin mielestäni outoa ja vähän pelottavaa, mutta nyt säikähdin kahta kauheammin!!!

[/quote]

Öö tota onko sillä mustasankaiset silmälasit? Vähän tukevahko ja alkava kalju? Koska mua seuraili yks sellainen viime kesänä Kupittaan Cittarissa, ei se mitään tehnyt eikä kotiin seurannut (en ainakaan huomannut?!)

Vierailija
22/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli silmälasit! Voi yäk mua alkoi oikeasti pelottaa onko täällä joku hullu stalkkeri joka vainoaa naisia!!! t:10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:58"]

Joo oli silmälasit! Voi yäk mua alkoi oikeasti pelottaa onko täällä joku hullu stalkkeri joka vainoaa naisia!!! t:10

[/quote]

Oliks se vähän sen yhden tv-toimittajan näköinen joka on jossain A-talkissa tai A-studiossa?

Vierailija
24/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveajattelua. Tuijottele vaan jatkossa sitä ipodiasi äläkä pyörittele silmiä.

Vierailija
25/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymäläetsivä työssään, seuraili epäilyttävästi (paranoidisti) käyttäytyvää mammaa.

Vierailija
26/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:03"]

[/quote]

Oliks se vähän sen yhden tv-toimittajan näköinen joka on jossain A-talkissa tai A-studiossa?

[/quote]

Suora vai kihara tukka?

Vierailija
27/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:03"]

[/quote]

[/quote]

Suora vai kihara tukka?

[/quote]

Suora.

Vierailija
28/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käynyt pääkaupunkiseudulla samalla tavalla. Joku vanha mies seurannut pariin otteeseen kaupassa. Olen vielä pysähtynyt muka tekstaamaan pitkäksi aikaa, ja mies pyöri siinä vähän matkan päässä epävarmana ja alkoi tarkastella jotain tuotetta. Lähti heti kiireellä perään, kun pinkaisin siitä.

En haluaisi puhua hänelle, ties mikä hullu kyseessä. Miten tällaisessa tilanteessa kuuluu toimia? Siis jos vielä sattuu noin.

Vierailija
29/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin myös ääneni myymäläetsivän ja ylivilkkaan mielikuvituksen yhdistelmälle. 

Isommissa kaupoissa tosiaan on ihmisiä, jotka saa ihan palkkaa siitä, että päivät pitkät muka täyttelevät korejaan ja seurailevat omituisesti käyttäytyviä ihmisiä. Tarkoitus on kyllä lähinnä saada näpistelijöitä kiinni, mutta tuommoinen päättömästi hyllyväleissa mutkitteleva mamma varmaan herättää epäilykset myös.

Vierailija
30/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:44"]

Antaisin myös ääneni myymäläetsivän ja ylivilkkaan mielikuvituksen yhdistelmälle. 

Isommissa kaupoissa tosiaan on ihmisiä, jotka saa ihan palkkaa siitä, että päivät pitkät muka täyttelevät korejaan ja seurailevat omituisesti käyttäytyviä ihmisiä. Tarkoitus on kyllä lähinnä saada näpistelijöitä kiinni, mutta tuommoinen päättömästi hyllyväleissa mutkitteleva mamma varmaan herättää epäilykset myös.

[/quote]

Ei ollut myymäläetsivä koska tuli kauppaan vasta minun jälkeeni.

Vierailija
31/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:44"]

[/quote]

Ei ollut myymäläetsivä koska tuli kauppaan vasta minun jälkeeni.

[/quote]

Tyypillinen myymäläetsivä ehtii 8 tunnin työvuoron aikana kulkea myymälästä sisään ja ulos asiakkaista riippuen n. 5-15 kertaa. Jos puhutaan yhdestä liikkeestä. Jos puhutaan isommasta ostarista, niin päivän aikana voidaan käydä vaikka 10 liikkeessä, väistämättä siinä tulee moneenkin kauppaan jonkun jälkeen..

T:suht siististi pukeutunut 40v myymäläetsivä

Vierailija
32/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko nyt. Se ei ollut myymäläetsivä.

Vierailija
33/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä kauheeta

Vierailija
34/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä kauheeta

Tämä on ollut ja mennyttä. Muita reittejä pitkin kuulin, että ap:tä ei koskaan löydetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi