Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku hullu lähti seuraamaan / Turku

Vierailija
03.10.2014 |

Tiistaina olin kaupassa kun huomasin, että joku keski-ikäinen, ihan tyylikkäästi pukeutunut mies alkoi seurata minua kaupassa. Se ilmestyi aina samalle käytävälle kuin minä. Testasin tätä muutamaan kertaan ja se tosiaan seurasi minua. Muuten se oli suht normaalin näköinen mutta silmissä oli sellainen hullunkiilto. Pelottaa. Varsinkin kun täällä asuinalueella on tapahtunut kaikenlaista omituista (seinäkirjoituksia verellä yms.). 

Eli jos luette pian uutisista, että 3-kymppinen nainen on kadonnut tai kuollut erikoisista olosuhteissa, niin se olen sitten varmaan minä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:31"]

Tais vaan ostaa samoja juttuja kuin sinä ja oli sattumalta oli aina samassa paikassa? Tai sit vaan piti sua niin viehättävänä. Ei varmaankaan lähtenyt kaupasta seuraamaan?

[/quote]

Pyörin siellä kaupassa varmaan ainakin 20 minuuttia ja aina samalle käytävälle. Lopuksi tein sille vielä yhden testin: menin harvemmin käytetylle käytävälle ja pyörsin heti takaisin. Ukko tuli vastaan ja näytti hieman hölmistyneeltä. Sen jälkeen menin kassalle ja häivyin. Ei lähtenyt seuraamaan.

[/quote]

Ehkä se oli myymäläetsivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:44"]

Antaisin myös ääneni myymäläetsivän ja ylivilkkaan mielikuvituksen yhdistelmälle. 

Isommissa kaupoissa tosiaan on ihmisiä, jotka saa ihan palkkaa siitä, että päivät pitkät muka täyttelevät korejaan ja seurailevat omituisesti käyttäytyviä ihmisiä. Tarkoitus on kyllä lähinnä saada näpistelijöitä kiinni, mutta tuommoinen päättömästi hyllyväleissa mutkitteleva mamma varmaan herättää epäilykset myös.

[/quote]

Ei ollut myymäläetsivä koska tuli kauppaan vasta minun jälkeeni.

[/quote]

No aika äkkiä se paljastuisi vartijaksi jos päivystäisi koko päivän siellä kaupassa, tietysti se pyrkii käyttäytymään kuten asiakas.

Vierailija
4/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 03:50"]

Usko nyt. Se ei ollut myymäläetsivä.

[/quote]

Ja tiedät tämän koska ........ ?

Vierailija
5/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 08:25"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 03:50"]

Usko nyt. Se ei ollut myymäläetsivä.

[/quote]

Ja tiedät tämän koska ........?

[/quote]

Jossain Siwassa myymäläetsivä? Tuskinpa. 

Vierailija
6/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko se taas sama pukumies, joka pankissa lähestyi pari viikkoa sitten ja menitte kahville jne?

Vierailija
7/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se etniseltä taustaltaan sitä nuivaa vaaleanpunaista sorttia? Niillä on tapana ahdistella tavallisia ihmisiä.

Vierailija
8/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:16"]

oliko se taas sama pukumies, joka pankissa lähestyi pari viikkoa sitten ja menitte kahville jne?

[/quote]

Hei oikeesti. Tää ei ole mikään vitsailun aihe. Se tyyppi näytti ihan pimeeltä.

Vierailija
9/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan Jussi Lampi.

Vierailija
11/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais vaan ostaa samoja juttuja kuin sinä ja oli sattumalta oli aina samassa paikassa? Tai sit vaan piti sua niin viehättävänä. Ei varmaankaan lähtenyt kaupasta seuraamaan?

Vierailija
12/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä alueella?

Vierailija
13/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se tuijottamassa ikkunasta sisään tai haahuilemassa parkkipaikalla?

Vierailija
14/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysteerishoppaaja? Seuraa ostokäyttäytymistä? Näitä ilmotuksia on mol.fi sivuilla..

tai sitten olet vain yksinkertaisesti vainoharhainen.. Eli siis hieman hullu ;)

Vierailija
15/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:33"]

Missä alueella?

[/quote]

Itä-keskusta.

Vierailija
16/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaupasta poislähtiessä mysteerinen naishenkilö luki laitteella kaikki ostokset läpi ja raportoi niistä jonnekkin??

Vierailija
17/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:31"]

[/quote]

Pyörin siellä kaupassa varmaan ainakin 20 minuuttia ja aina samalle käytävälle. Lopuksi tein sille vielä yhden testin: menin harvemmin käytetylle käytävälle ja pyörsin heti takaisin. Ukko tuli vastaan ja näytti hieman hölmistyneeltä. Sen jälkeen menin kassalle ja häivyin. Ei lähtenyt seuraamaan.

Vierailija
18/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:36"]

Mysteerishoppaaja? Seuraa ostokäyttäytymistä? Näitä ilmotuksia on mol.fi sivuilla..

tai sitten olet vain yksinkertaisesti vainoharhainen.. Eli siis hieman hullu ;)

[/quote]

Siis mitä mysteerishoppaajat oikein tekevät? Valitsevat kadulta uhrin ja seuraavat sitä kauppaan?

Vierailija
19/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Kupittaan Cittarissa? Miehellä ruskeat hiukset ja siistit vaatteet? Mulle on käynyt ihan sama juttu siellä!!! Ja olen myöhemmin nähnyt saman tyypin asuntoni ikkunasta, silloin käveli kadulla, pysähteli ja katseli ympärilleen. Se oli silloin mielestäni outoa ja vähän pelottavaa, mutta nyt säikähdin kahta kauheammin!!!

Vierailija
20/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:50"]

Oliko Kupittaan Cittarissa? Miehellä ruskeat hiukset ja siistit vaatteet? Mulle on käynyt ihan sama juttu siellä!!! Ja olen myöhemmin nähnyt saman tyypin asuntoni ikkunasta, silloin käveli kadulla, pysähteli ja katseli ympärilleen. Se oli silloin mielestäni outoa ja vähän pelottavaa, mutta nyt säikähdin kahta kauheammin!!!

[/quote]

Oli ruskeat hiukset mutta ei ollut cittarissa. Oliks sillä silmälasit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä