Puolisoni puhuu erosta
Puolisoni on minulle tärkein asia maailmassa. En voi kuvitella elämää ilman häntä. Nyt kuitenkin hän on ruvennut puhumaan siitä ettei saa suhteesta mitä tarvitsee ja olisi ehkä parasta jatkaa eri suuntiin. Mitä minun pitäisi tehdä, ettei hän eroaisi?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kysyisit häneltä, että mitä sellaista häneltä puuttuu, jota sinä voisit hänelle antaa.
Olen kysynyt. En osaa kuulemma kohdata ja elämäntyylini on liian erilainen.
Mielestäni elämäntyylimme eivät ole niin erilaiset.
Onko teillä pieniä lapsia? Jos on, tekisin kaikkeni, että puoliso jää. Jos ei, anna mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kysyisit häneltä, että mitä sellaista häneltä puuttuu, jota sinä voisit hänelle antaa.
No hänellä on eri mielipide asiasta.
Et voi pitää häntä väkisin. Lähde työstämään eron mahdollisuutta ammattilaisen kanssa- ootko läheisriippuvainen?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä pieniä lapsia? Jos on, tekisin kaikkeni, että puoliso jää. Jos ei, anna mennä.
Ei ole lapsia.
Ahdisti lukea jo aloitusta. Riippakivi...
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette olleet yhdessä?
4 vuotta!
Ottakaa mietintäpaussi. Älä pakota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Mielestäni hänen näkemyksensä ei kuitenkaan ole realistinen.
Puoliso on jo päätöksensä tehnyt ilmiselvästi, ei siinä auta kuin katsoa kun tämä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa mietintäpaussi. Älä pakota.
Ollaan otettu sellainen puoli vuotta sitten. Päätettiin jatkaa mutta ongelmat jatkuu
Anna pillua kaikille. Kyllä se siitä
Vierailija kirjoitti:
Puoliso on jo päätöksensä tehnyt ilmiselvästi, ei siinä auta kuin katsoa kun tämä lähtee.
Mistä tulkitset hänen tehneen päätöksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljässä vuodessa ehtii kyllä huomata, jos toisessa on sellaista, mitä ei pitemmän päälle vaan kestä. Ja ilmeisesti näin on.
Vierailija kirjoitti:
Anna pillua kaikille. Kyllä se siitä
En halua.
Puolisosi on jo nähtävästi päätöksensä tehnyt, anna hänen mennä.
Jos hän haluaisi jatkaa kanssasi hän ei ehdottelisi eroa, vaan pariterapiaa tai jotain muuta ratkaisua suhteenne ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun näkemyksesi häneen mielipiteensä realistisuudesta ei ole objektiivinen. Se on todennäköisesti hyvin realistinen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulkitset hänen tehneen päätöksen?
No kun puhuu erosta ja syytä kysyttäessä sanoo, ettei suhde hänen kannaltaan toimi kuten haluaa. Ja jos on jo kertaalleen tekohengitetty, niin kyllä se toisella kerralla on jo siinä.