Puolisoni puhuu erosta
Puolisoni on minulle tärkein asia maailmassa. En voi kuvitella elämää ilman häntä. Nyt kuitenkin hän on ruvennut puhumaan siitä ettei saa suhteesta mitä tarvitsee ja olisi ehkä parasta jatkaa eri suuntiin. Mitä minun pitäisi tehdä, ettei hän eroaisi?
Kommentit (66)
Yksityiskohdat täsmäävät salarakkaaseeni. Voi olla, että panin sun miestä silloin puoli vuotta sitten, kun teillä oli tauko. Anna olla jo, se haluaa erota. Eihän teillä ole ollut seksiäkään kuukausiin. Tarkista puhelin jos et usko.
Ihanko tosiaan näin helposti ihmiset ovat ehdottelemassa että pakko olla varmasti salarakas? Menkää pariterapiaan, kuulostaa siltä että teillä hyvin erilaiset kommunikointitavat. Toinen puhuu tunteistaan ja ap taas enemmän käytännöllinen ihminen. Ei ton tartte loppua tarkottaa, voi olla ihan vaan kriisikin josta pääsette yli.
Silloin kun toinen haluaa erota niin se todennäköiseesti tarkoittaa, ettei ole enää tarpeeksi tunteita. Se on riittävän hyvä syy lopettaa suhde. Roikkumalla väkisin kiinni tai yrittämällä muuttaa itseäsi toisen mieliksi hukkaat vain oman itsesi ja haaskaat aikaa.
Jos olet nainen, lettu levälleen
Jos olet mies, heppi heilumaan
Jos olet molempia, tai määrittämätön sukupuoleltasi, ei kuulu mulle!
Näpäytä sitä ja kosi uudestaan mahdollisimman näyttävästi ja julkisesti.
En minä kirjoittanutkaan, että pitäisi syyttää toisesta naisesta. Sanoin, että luultavasti on toinen nainen ja että ainoa keino sinulla pelastaa suhde on enää muuttaa itse pois ja antaa miehelle mahdollisuus havaita, mitä on menettämässä. Tehdä eropäätös itsenäisesti siis. Vähän erikoista, että tulkitset sen niin, että sinun pitäisi syyttää miestä jostain. Etkö koskaan tee mitään päätöksiä ja elämänvalintoja ihan omista lähtökohdistasi? Tulee vähän vaikutelma, että eläisit miehen kautta?