Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoni puhuu erosta

Vierailija
30.08.2021 |

Puolisoni on minulle tärkein asia maailmassa. En voi kuvitella elämää ilman häntä. Nyt kuitenkin hän on ruvennut puhumaan siitä ettei saa suhteesta mitä tarvitsee ja olisi ehkä parasta jatkaa eri suuntiin. Mitä minun pitäisi tehdä, ettei hän eroaisi?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa suoraan sanoen siltä, että miehellä on toinen nainen.

Sanoisin että ainoa, mitä voit vielä yrittää, on ottaa itse se ero. Muuttaa toiseen asuntoon ja keskittyä omaan elämään. Sitten mies joko huomaa, mitä on menettämässä ja tulee takaisin. Ja jollei huomaa, niin olisi ero tullut muutenkin joka tapauksessa. Eli nyt lopeta kynnysmattona olo ja roikkuminen ja ota käyttöön päinvastainen strategia.

En aio syyttää kolmannesta osapuolesta ilman todisteita.

En minä kirjoittanutkaan, että pitäisi syyttää toisesta naisesta. Sanoin, että luultavasti on toinen nainen ja että ainoa keino sinulla pelastaa suhde on enää muuttaa itse pois ja antaa miehelle mahdollisuus havaita, mitä on menettämässä. Tehdä eropäätös itsenäisesti siis. Vähän erikoista, että tulkitset sen niin, että sinun pitäisi syyttää miestä jostain. Etkö koskaan tee mitään päätöksiä ja elämänvalintoja ihan omista lähtökohdistasi? Tulee vähän vaikutelma, että eläisit miehen kautta?

Vierailija
62/66 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiskohdat täsmäävät salarakkaaseeni. Voi olla, että panin sun miestä silloin puoli vuotta sitten, kun teillä oli tauko. Anna olla jo, se haluaa erota. Eihän teillä ole ollut seksiäkään kuukausiin. Tarkista puhelin jos et usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosiaan näin helposti ihmiset ovat ehdottelemassa että pakko olla varmasti salarakas? Menkää pariterapiaan, kuulostaa siltä että teillä hyvin erilaiset kommunikointitavat. Toinen puhuu tunteistaan ja ap taas enemmän käytännöllinen ihminen. Ei ton tartte loppua tarkottaa, voi olla ihan vaan kriisikin josta pääsette yli.

Vierailija
64/66 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun toinen haluaa erota niin se todennäköiseesti tarkoittaa, ettei ole enää tarpeeksi tunteita. Se on riittävän hyvä syy lopettaa suhde.  Roikkumalla väkisin kiinni tai yrittämällä muuttaa itseäsi toisen mieliksi hukkaat vain oman itsesi ja haaskaat aikaa.

Vierailija
65/66 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, lettu levälleen

Jos olet mies, heppi heilumaan

Jos olet molempia, tai määrittämätön sukupuoleltasi, ei kuulu mulle!

Vierailija
66/66 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpäytä sitä ja kosi uudestaan mahdollisimman näyttävästi ja julkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi