Toimiva, hajusteeton dödö. Mahdoton löytää?
Olen kokeillut kaikki apteekin dödöt, kivi-dödöt, kauppojen dödöt. Paras on ollut Doven, mutta sitäkin voin käyttää vain puoli pulloa ja alkaa hiki haisemaan. Ei auta vaikka pesen kainalot kunnolla, kuorin kerran viikossa, niin silti mikään deodorantti ei pidä hienhajua.
Alan olemaan oikeasti epätoivoinen. Olen nyt käynyt iltaisin suihkussa ja kun olen lähtenyt aamulla kuntosalille, niin olen haissut jo valmiiksi hielle. Olen vasta alle 40 v. joten tuskin mikään mummotautikaan voi olla iskemässä.
Ärsyttää, kun mikään ei toimi hajusteettomana. Hiuksetkin vain rapistuvat, kun hajusteettomissa ei ole tarpeeksi kosteutta mun hiuksiin ja nyt kun olen alkanut vielä haisemaan, niin sen luokan kombo etten kohta enää poistu kotootani minnekään.
Kommentit (36)
Absolut torrista vielä, mulla on käynyt niin että sitä tarvii laittaa enää tosi vähän kun sitä jonkin aikaa käyttää. Olen todella herkkä- ja kuivaihoinenkin mutta ei se kainaloita onneksi riko. Toista olis esim suihkutettavat reksonat sun muut, ne on kuin tulenliekkiä iholle. Mulla ei oo hirveästi vetistä hikoilua, mutta hajuhaittoja. Tai siis oli.
Voisko se kuitenkin olla jotain hormonaaliksta. Teinithän haisee ja vaihdevuosissa naiset voi alkaa haista hielle. Joku hormonaalinen muutos?
Mä en polta ja juon harvoin alkoholia. Valkosipuliakin käytän nykyään harvemmin. Erilaisia vitamiineja olen syönyt puolisen vuotta, niitä voisi pudottaa yksi kerrallaan pois ja katsoa johtuuko jostain niistä.
Aineenvaihdunta mulla on vilkastunut, hikoilen kuntoillessa ihan eri lailla kuin ennen, mutta kainalot eivät hikoile sen kummemmin eikä normaalisti ollenkaan.
Kiitos vastauksista! Taidan kääntyä lääkärin puoleen.
Eikö kukaan ole suositellut vielä mineraalikivideodoranttia?
Ei ärsytä ihoa ja kestää ja kestää. Esim. Dermosililta löytyy, mutta muualtakin. Kivideodorantti sai atooppiset kainaloni kestämään dödöä.
ap, jos tarkoitat sellaista hiivamaista hajua, niin se tulee B-vitamiipillereistä. Muuten sipuli on pahin hien seassa. Jos hiki haisee urheiluvaatteissasi, ne ovat jo pilalla. Et saa teknisistä tai älykuiduista sitä pois.
44v ja Absolut Torr
Toi Aloe vera on ihan puppua ja silkkaa rahastusta. Pelkästään jo sillä että juot enemmän vettä, saat hienhajun vähenemään.
Toiset haisee. Ei johdu lääkkeistä, vitamiineista, epähygieenisyydestä, ruokavaliosta jne. Mulla samaa vikaa, kainalot ei kastu mutta haisee nopeasti.
Minulla on paha haisuongelma ja herkkä iho. Tämä on paras kokeilemistani ja olen kokeillut kaiken. http://www.aconordic.fi/products/5993/20455/20116/19230/aco-3-in-1-antiperspirantti.aspx
Ei hajusteeton valitettavasti mutta haju on mieto. Voi siis sopia jos ei ole allergiasta kyse.
Sarjan muut eivät valitettavasti ole yhtä hyviä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:15"]Hienhaju ei muuten synny siitä kosteudesta, jota kainalot tuottaa, vaan bakteereista jotka muhivat hiessä.
[/quote]
miksi hienhajua silti tulee vaikka kainalot puhdistaisi käsidesillä? Luulisi bakteerien kuolevan.
Vaikka sanoitkin kokeilleesi kaikki apteekin tuotteet, niin varmistan vielä: hajustamaton Vichyn 48 h deodorant anti-transpirant. Ei ole mulla pettänyt kertaakaan ja monta vuotta olen käyttänyt.
Meidän teinityttö haisee jo suihkusta tullessa ihan hirveälle hielle. Ei siihen auta mikään dödö kun heti kuivatessa jo haisee.
Oliko se niin, että kerran viikossa kuorit kainaloiden ihon? Miksi? En ole ennen kuullutkaan, että kainalot pitäisi kuoria. Ettet vain olisi mennyt ojasta llikkoon eli hoidat ihan liian kanssa niitä kainaloitasi ja iho pyrkii tuomaan sen esille hajulla. Onko se haju todellista? Ovatko muut ihmiset sanoneet siitä? Ovatko vaatteesi puhtaat, luonnonkuituiset? Tekokuituihin pinttyy nopeasti hajua eikä selähde kunnolla millään pois, vaikka kaikenlaisia keinoja neuvotaan av-palstallakin.
Stevia suklaa pierettää mua ihan jumalattomasti! Kannattaa kokeilla, sit ei ainakaan kukaan sitä hienhajua huomaa ku tuhnua tulee koko ajan!
Lopeta tai vähennä ainakin lihansyöntiä. Unohda roll-on- dödöt, joissa kainalonhaju jää pyörimään. Itselläni toimii parhaiten doven stick yhdistettynä kasvisruokavalioon - eipä enää lemua kainalot :)
Hienhaju ei muuten synny siitä kosteudesta, jota kainalot tuottaa, vaan bakteereista jotka muhivat hiessä.