Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiva, hajusteeton dödö. Mahdoton löytää?

Vierailija
02.10.2014 |

Olen kokeillut kaikki apteekin dödöt, kivi-dödöt, kauppojen dödöt. Paras on ollut Doven, mutta sitäkin voin käyttää vain puoli pulloa ja alkaa hiki haisemaan. Ei auta vaikka pesen kainalot kunnolla, kuorin kerran viikossa, niin silti mikään deodorantti ei pidä hienhajua.

Alan olemaan oikeasti epätoivoinen. Olen nyt käynyt iltaisin suihkussa ja kun olen lähtenyt aamulla kuntosalille, niin olen haissut jo valmiiksi hielle. Olen vasta alle 40 v. joten tuskin mikään mummotautikaan voi olla iskemässä.

Ärsyttää, kun mikään ei toimi hajusteettomana. Hiuksetkin vain rapistuvat, kun hajusteettomissa ei ole tarpeeksi kosteutta mun hiuksiin ja nyt kun olen alkanut vielä haisemaan, niin sen luokan kombo etten kohta enää poistu kotootani minnekään.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan ihan yksilöstä ja hikoilun määrästä, että mikä toimii. Itsellä apteekin tuotteet ei pidä, mutta Erisanin antiperspirantti( ei siis deodorantti) ja neutralin roll-on toimii hyvin. Kokeile myös tripple dry:n hajusteeton! Ja suosi nimenomaan antiperspirantteja, sillä sen pitäisi estää koko hikoilu, kun taas deodorantti lähinnä peittää hajua, jolloin hajusteeton versio on luonnollisesti huonompi.

Vierailija
2/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuneste Sebamed ja Bats. Auttaa ainakin minulla.

Vierailija
4/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu Lactacydillä neutraloi hajuja ja Bats toimii todella hyvin.

Vierailija
5/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triple Dry apteekista. Toimii jopa meidän järkyttävästi hikoilevalla teinillä joka ennen haisi joka päivä hielle.

Vierailija
6/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus ollut tuota Batsia, hyvin kauan sitten. Kai sitä voisi kokeilla uudestaan. Mä tosin en hikoile kainaloita märäksi, mä vain haisen.

ap

Vierailija
7/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat hikoilusta eroon niin osta Absolut Torria apteekista. Ainoa hankala siinä on se, että kainaloiden tulee olla illalla täysin kuivat, kun sitä laittaa, tai voi alkaa kutittaa. Mutta kun sitä käyttää jonkin aikaa päivittäin, lopulta sitä tarvitsee laittaa vain kerran tai 2 kuukaudessa eikä muuta dödöä tms tarvitse ollenkaan. Kainalot pysyy kuivina. Ennen oli mustien paitojen kainalot aina dödötahroissa, nyt ei tarvi edes muistaa semmoista asiaa kuin dödö.

Vierailija
8/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita juomaan Foreverin Aloe-mehua, jonkun ajan päästä hikesi ei enää haise. Jännä juttu, mutta toimii.

Vierailija
9/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut Torr rikkoo mun kainaloiden ihon. Toimi, mutta vaikka kertoja kuinka harvensi, niin iho ei kestänyt sitä enää. Triple Dry on myös kokeiltu.

Mistä ihmeestä tuota Aloe-mehua saa?

ap

Vierailija
10/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:01"]

Absolut Torr rikkoo mun kainaloiden ihon. Toimi, mutta vaikka kertoja kuinka harvensi, niin iho ei kestänyt sitä enää. Triple Dry on myös kokeiltu.

Mistä ihmeestä tuota Aloe-mehua saa?

ap

[/quote]

Aloe-mehua myyvät vain Forever Living Productsin jälleenmyyjät. Katso netistä postinumerollasi lähin jm. Tätä alapeukutettiin, silkkaa tietämättömyyttä. Mitä vikaa on orgaanisissa, puhtaissa luonnontuotteissa, jotka toimivat kun niille annetaan mahdollisuus.

Vierailija
11/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä LV on hyvä. Ei se nyt mitään hirvittävää hikoilua aisoissa pidä, mutta sellaisen normaalin kovan hikoilun. Ja ei ärsytä ihoa.

Vierailija
12/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:54"]

Triple Dry apteekista. Toimii jopa meidän järkyttävästi hikoilevalla teinillä joka ennen haisi joka päivä hielle.

[/quote]

Triple Dry toimii mullakin joo, siis tukkii hikirauhaset sieltä mihin sitä laittaa, eli ei huolta kainaloläiskistä paidassa. Ap:n probleemi onkin nyt se haju..

Ei kai auta muu kuin alkaa perkaamaan sitä ruokavaliota..

Vierailija
13/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kristallideodorantti? 

Vierailija
14/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Batsin voidemainen apteekista on tosi hyvä kun laitat sirä oikein. Puristat sormelle ja hierot voiteen hyvin kainaloihin.

Vierailija
15/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan sulla olla kainaloissa joku tulehdus tai sieni?

Vierailija
16/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Rexonan maximum protection ja toimii. Kaikki mahdolliset käynyt läpi!

Vierailija
17/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimenomaan haju on noin voimakkaan häiritsevä, vika saattaa olla aineenvaihdunnassa, ei hikoilussa. Kannattaisiko jutella lääkärin kanssa, tarkkailla mitä syö jne.? 

Vierailija
18/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy?

Vierailija
19/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut Torr on minulle paras, mutta käytänkin sitä vain noin 4-6 päivää kuukaudessa, eli viikolla ennen menkkoja. Vaikutus kestä kuitenkin yli menkkojen. Täytyy vain olla tarkka sen kanssa, että ihoa ei ole ajeltu n. 3 päivään ennen antiperspiranttia, se kyllä polttaa muuten.

Muina aikoina en käytä mitään antiperspirantteja enkä varsinkaan deodorantteja. Jos on kesällä tarvetta, pidän ihon kuivana vauvapuuterilla ja vaihdan paitaa keskellä päivää. Käyn suihkussa iltaisin ennen nukkumaanmenoa, pesen kainalot Sebamedillä. Mielestäni hienhaju on vähentynty pikkuhiljaa, kun jätin pois hajustetut tuotteet ja muutin hygienian mahdollisimman "yksinkertaiseksi". Vettä päivittäin ja pesunestettä jtp. Iho on löytänyt oman tasapainon.

44v

Vierailija
20/36 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen tupakka, alkoholi, valkosipuli ja kahvi. ne haisee ainakin virtsassa ja hengityksessä, miksei siis myös hiessä. Mulla oli kerran myös jotain tehovitamiinia joka sai hengityksen haisemaan ihan paskalta. En vain muista mitä se oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi