Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri tuijottaa haaraväliä

Vierailija
30.08.2021 |

Joo elikkäs tätä olen ihmetellyt. Eikös yleensä tuijoteta vaikka tissejä tai takapuolta, mutta että haaraväliä?? Olen tarkistanut ettei ole kamelinvarvasta tai muutenkaan mitään erikoista ei pitäisi olla. Olen siis nainen ja tuijottelija on mies.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät?

Vierailija
22/97 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen huomannut, kun laitan vaaleat ja hyvin istuvat ohuet housut päälle, niin aika moni mies, ja yllättäen myös nainen, salaa vilkuilee jalkojeni väliin. Odottavat varmaan kamelinvarvasta, mutta käytän ohuiden housujen kanssa sellaista huomaamatonta pikkuhousuihin tarralla kiinnittyvää "camel toe prevention" suojaa.

?? Mikset anna näkyä? Mikään ei ole sen naisellisempaa kuin kunnon camel toe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
24/97 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paljon katseltua haarovälejä varsinki jos on tiukat housut naisella. Kamelinvarvas jos vähän paistaa niin piristää helposti koko viikon ajaksi :)). Varpaat esiin rohkeasti vaan

mies

Vierailija
25/97 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen huomannut, kun laitan vaaleat ja hyvin istuvat ohuet housut päälle, niin aika moni mies, ja yllättäen myös nainen, salaa vilkuilee jalkojeni väliin. Odottavat varmaan kamelinvarvasta, mutta käytän ohuiden housujen kanssa sellaista huomaamatonta pikkuhousuihin tarralla kiinnittyvää "camel toe prevention" suojaa.

Tyhmin keksintö ikinä joku kamelinvarpaan piilotussuoja : oo.. Joidenkin misandristen naisten keksimä suosikkituote

Vierailija
26/97 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmin keksintö ikinä joku kamelinvarpaan piilotussuoja : oo.. Joidenkin misandristen naisten keksimä suosikkituote

Ihan sama sarjaa se on kuin miesten tarve piilotella kullejaan löysien shortsien alle niin uimarannoilla kuin uimahalleissa. Vaikka tosi epäkäytännölliset itse uimisen kannalta.

Vierailija
27/97 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee paljon katseltua haarovälejä varsinki jos on tiukat housut naisella. Kamelinvarvas jos vähän paistaa niin piristää helposti koko viikon ajaksi :)). Varpaat esiin rohkeasti vaan

mies

Vedä sinä se nysäkullisi näytille, niin varmasti tulee katseita naisilta… pois päin!🤣🤣🤣

Vierailija
28/97 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyr”””pä millaisia kamelinnussijoita nämä vauvapalstan äijät. Sairasta settiä, reppanoita pillukyyliä!!

Netistä varmaan löytyisi parempaakin seuraa sinun kaltaisellesi hienostuneemmalle ja sivistyneemmälle persoonalle. Miksi kiusaat itseäsi täällä vuodesta toiseen? Saatko siitä nautintoa?

Vierailija
29/97 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen päivä taitaisi olla ihmiskunnan game-overin alku, jos miehet eivät enää vilkuilisi naisia ja naisten kauniita muotoja. Yksinkertaisesti on vain ihan mahdotonta olla vilkaisematta rintoja, jalkoväliä, huulia, kasvoja, lantioita, peppuja. En nyt niitä tuijottele, mutta joskus tulee vilkaistua vielä taaksekinpäin, jos oikein hemaisevan upea nainen viilettää ohitse. Jos jään katseesta kiinni, annan pikku hymyn tai muodostan huulilta 'wow' ja aika usein siihen vastataan sievällä hymyllä.  EI ole niin kamalan vakavaa tällaiset jutut. 

ihana nainen, tämmöiset jatkoon. toisenlaisia on liikaa

Vierailija
30/97 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistaa kostutko hänen kanssa jutellessa. Laita hame vaikka mini sellainen niin ei näe sitä.

Vierailija
31/97 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tuijottelen oudosti eteeni ja jos jonkun haarat on siinä niin saatan silti tuijottaa ilman että edes tajuan koko asiaa. Jotenkin käy hitailla.

:D ettei vaan olisi tälläisestä tuijottelusta kyse.

Vierailija
32/97 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama sarjaa se on kuin miesten tarve piilotella kullejaan löysien shortsien alle niin uimarannoilla kuin uimahalleissa. Vaikka tosi epäkäytännölliset itse uimisen kannalta.

Minä en ainakaan piilottele, kullin muoto paistaa uikkareissa ihan luonnollisesti ja selkeästi ja niin saa ollakin. Kyllä mun itseuntoni kestää katseet ja otan ne vain kohteliaisuutena.

Vierailija
33/97 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyllyä ja tissejä tulee enemmän katsottua, mutta jos naisella on tiukat housut ja kaunis häpy niin kyllähän sitäkin on mukava katsella. Semmoinen pullea häpykumpu ja selvä "haaraikkuna", siis se reisien välissä oleva avoin välikkö on nättiä nähtävää. Cameltoet toki myös. Viime kesänä tuli nähtyä arvioilta 12-vuotias cameltoe, se vasta olikin harvinaista herkkua. Haaraväliä on ehkä vaikeampi katsella kuin muita ruumiinosia, siksi sitä ei tule niin paljoa harrastettua.

Että sellainen pedo-setä asialla🤮

Se on kuule ihan normaalia, että naisen muodot kiinnittää huomion, eikä sen naisen (tai tytön) iällä ole siinä kohti mitään merkitystä. Ei se pimppa katsomalla kulu ja katsominen ei tietenkään ole sama asia kuin lähestyminen tai muu sellainen.

Vierailija
34/97 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla  kaupassa oli kaunis nuori treenattu nainen turkoosisissa urheilulegginseissä. Tuon värisissä housuissa kaikki muodot näkyivät poikkeuksellisen selvästi. Häpykumpu pullisteli haaroissa ja selkeä camel toe oli neidolla myös. Kyllä siinä alkoi keski-ikäisellä miehellä housuissa ahdistaa.

Vierailija
35/97 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi kaikilta naisilta joita vilkuilen. Puutteessa kun on niin katse kyllä hakeutuu vastakkaiseen sukupuolen edustajaan helposti ja tulee sitä katsottua myös sinne jalkoväliinkin joskus. Kuitenkin hienovaraisesti ja tarkoitus ei ole loukata ketään tai pitää naista objektina tms. Ihmismieli vaan on sellainen, vähän vekkuli joskus.

Vierailija
36/97 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tule camel toe näkyviin missään housuissa. Anatomista riippuu tämäkin asia. Mutta thigh gap löytyy. Sekin tuntuu kiinnostavan miehiä.

Vierailija
37/97 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No riippuu missä on. Jos on töissä, niin aika epämiellyttävää antaa näkyä.

Vierailija
38/97 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lantio, perse ja tissit saa vähä kahtua. Kahtominen ei liity seksiin juuri mitenkää, eli jos nuorinaine näyttää naiselta saa kahtua muttei koskia

Vierailija
39/97 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänen oikeutensa. Piste.

Vierailija
40/97 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan itsekkin miesten katseet ja kyllä se imartelee. Pidän usein tiukkoja legginssejä tai trikoita koska ne on parhaan tuntuiset päällä ja ne kyllä tuo muodot nähtäväksi niin etu kun takapuolellakin. Pepun vilkuilua en huomaa useinkaan mutta pimpan katselun kylläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi