Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri tuijottaa haaraväliä

Vierailija
30.08.2021 |

Joo elikkäs tätä olen ihmetellyt. Eikös yleensä tuijoteta vaikka tissejä tai takapuolta, mutta että haaraväliä?? Olen tarkistanut ettei ole kamelinvarvasta tai muutenkaan mitään erikoista ei pitäisi olla. Olen siis nainen ja tuijottelija on mies.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, jäin siis kiinni. Mut tuijotan myös peppua, jos on jäänut huomaamatta😉

Vierailija
62/97 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen kyllä naisten perseitä sillä silmällä Olen oikealla asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin huonosti peitelty haarojen ja takapuolen tuijotus alkanut ärsyttää. Eritoten siksi että on mies, en tosin tiedä ärsyttäisikö naisenkin tuijotus kun vertailukohtaa ei ole, no ehkä riippuisi naisesta.

- M31 -

Vierailija
64/97 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus. Se on muotia.

Vierailija
65/97 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuijotin tänään nuoren naisen hyvää erottuvaa häpykumpuu joka erottu todella selkeesti leggareista. Aavistus kamelinvarvasta oli myös havaittavissa.  Kyllä kuumotti korvia!

Vierailija
66/97 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole aikaisemmin kuullut että jonkun mielestä pillun kohta näyttää kiihottavalta vaikka on vaatteet päällä. Miehillä siinä kohtaa on pullistumaa, mutta naisilla ei oikeen mitään.

Vierailija
67/97 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole aikaisemmin kuullut että jonkun mielestä pillun kohta näyttää kiihottavalta vaikka on vaatteet päällä. Miehillä siinä kohtaa on pullistumaa, mutta naisilla ei oikeen mitään.

Toisilla naisilla on korkea häpykumpu ja etupillun vuoksi kamelinvarvas, joka erottuu sopivissa huosuissa selvästi. Ihan parasta ja saa mieheltä polvet notkumaan. Komea seksikäs korkea häpykumpu on harvinanen, mutta joillain  naisellisilla päärynäpyllyisillä sellainen on. Vaimolla ollut aina ja yhä vieläkin silitän kumpua iltaisin nukkumaan mennessä. Ekaa kertaa nähdessäni hänen tiukoissa housuissa kummun aivoissa nyrjähti.  Sitä ennen luulin tykkäväni sporttisista pienipyllyisistä naisista. 

Vierailija
68/97 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta naisen haarakohta vaatteet päällä on nimenomaan kiihottavan näköinen, jos se on tasainen ja suuri kolmio. Kamelinvarvas tai oikeastaan vako saa näkyä vähän, mutta laaja kolmion alue kiihottaa. Sitten taas ilman vaatteita, kiihottuneena turvonnut, märkä ja karvaton, avonainen perhonen on parasta.

Vierailija
69/97 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri on 60-vuotias mies, jonka asialliset suorat housut on ylhäältä aika tiukat ja etenkin istuessa paljastaa että herralla on runsaasti kokoa. Fantasioin päivittäin että saisin istua hänen syliinsä N39

Vierailija
70/97 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut että miehet katsovat housujen läpi erottuvia etureiden lihaksia, mutta luultavasti katsovatkin pilluani?

Vierailija
71/97 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu kivalle kun tuttavamies katsoo haarojani ja tietenkin peppuani, pidän päälläni hyvin istuvia farkkuja, menee sanoissakin sekaisin. N 59 V

Vierailija
72/97 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän huumoria: laita huomenna aamulla sinne joku pieni 'moi' tarra niin kato saatko sen häkeltymään..

Mä ainakin punastuisin. T. Varovaisesti omasta mielestään vilkuileva mies

Samaa sanottava, että sitä haluaa ja tahtomattaankin ilman ajattelua saattaa eksyä katsomaa naisen lantiota. Peppu on mulle ihan ykköskiusa suloisten kasvojen lisäksi. Yhtäkkiä huomaa vaan katselevansa naisen lantiota ja peppua ja jää itselle kiinni sopimattomista ajatuksista ja sitten yrittää ryhdistäytyä.

Vierailija
73/97 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri on 60-vuotias mies, jonka asialliset suorat housut on ylhäältä aika tiukat ja etenkin istuessa paljastaa että herralla on runsaasti kokoa. Fantasioin päivittäin että saisin istua hänen syliinsä N39

Ole rohkea ja tee aloite ?? Minusta myös pullea häpykumpu ja kamelinvarvas yhdistettynä naiselliseen päärynävartaloon eli hieman leveämpään lantioon on suunnattoman seksikäs näky. Töissä oli tänään työkaverilla tiukat trikoot jalassa ja alapään kolmio ja pikkuhousujen muoto edestä paistoi läpi. Meni ihan pasmat sekaisin ja sekoilin myös sanoissani kun puhuin hänelle. Fantasioin sillä hetkellä että saisin nuolaista ja maistaa mitä sieltä löytyy :). Pitäkää naiset niitä kameleita näkyvillä vaan 🤭 M31

Vierailija
74/97 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luullut että miehet katsovat housujen läpi erottuvia etureiden lihaksia, mutta luultavasti katsovatkin pilluani?

Kyllä pillua ja sen muotoa katson enkä lihaksia :)

Vierailija
75/97 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähikauppaan ilmestyi keväällä 19-vuotias tuore ylioppilastyttö. Niissä tiukoissa kaupan mustissa housuissa hänen uskomattoman upea peppunsa ja sirot säärensä korostuivat. Hänellä oli myös tuo "rakkaiden ikkuna" reisien välissä. Kun näin tytön ekan kerran, jäivät silmäni ihailemaan hiukan liian pitkäksi ajaksi haaroväliä. Tyttö huomasi sen, mutta hymyili takaisin kun hymyilin hänelle nätisti. 45-vuotias mies oli ihan onnessaan siitä hymystä. Sen jälkeen pidin kaupassa käydessäni katseeni lyhyenä, mutta tyttö tiesi aina odottaa vilkaisuani, ja tykkäsi selvästi osoittamastani huomiosta. Juteltiin myös aina kivasti jotain pientä tavallista small talkia ja pidettiin tuo meidän pikku flirtti ihan sanattomana. Nyt on tyttö kadonnut, opiskelemaan varmaan.

En ymmärrä niitä naisia joita myös täällä Lapissa riittää ketkä pukeutuu kamelinvarvas iso kameli edellä ja oikein laittavat rakkauden ikkunan muodot tarjolle mutta sitten katsovat pahasti tai suuttuvat kun jäät sitä kolmiota katselemaan hiukan liian pitkään. Pakkohan se on kun niin hyvältä näyttää vaan eikö teillä koskaan ala panettaa kun huomaat kiinnostavan miehen tuijottavan haaroja puolikas seisokki vielä lahkeessa?

Vierailija
76/97 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu kivalle kun tuttavamies katsoo haarojani ja tietenkin peppuani, pidän päälläni hyvin istuvia farkkuja, menee sanoissakin sekaisin. N 59 V

Eikö sulla tule koskaan mieleen seksi hänen kanssaan tai etkö kiihotu koskaan siitä?

Vierailija
77/97 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen jalkoväli on erittäin kiihottava, ja mielelläni katselen salaa. Pääni sisällä näen, tunnen ja maistan sen silloin kun kaunis hyväpeppuinen nainen nainen liikkuu edessäni sopivan tiukoissa housuissa tai farkuissa.

Minulla on ollut jo teini-ikäisestä asti ollut kainisvartaloisen tytön pillu ja pylly asioita jotka aiheuttavat kullin tahatonta paisumista. Peruskoulun 7 luokalla oli saparopäinen tyttö joka käytti tiukkoja farkkuja, ja istui usein hajareisin tuolille väärinpäin. Kävin jo silloin koulun vessassa vetämässä käteen, vaikka en silloin tiennyt mitään naisten sukupuolielimistä, tai mitä niillä voisi tehdä.

Vierailija
78/97 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vain ole katsellut tarpeeksi naisten haaroja kun et huomaa niissä eroja.

Vierailija
79/97 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me spesialistit pystytään ihan lantion kaaren, häpykummun ja kamelinvarpaan muotojen perusteella sanomaan nimeltä, kuka nainen on kyseessä. Vähä vaan katsetta nostaa ja vilkasee työnlomassa ja voi todeta, että jaa, Sanna tai Susa siinä nyt menee. Oi että!

Vierailija
80/97 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me spesialistit pystytään ihan lantion kaaren, häpykummun ja kamelinvarpaan muotojen perusteella sanomaan nimeltä, kuka nainen on kyseessä. Vähä vaan katsetta nostaa ja vilkasee työnlomassa ja voi todeta, että jaa, Sanna tai Susa siinä nyt menee. Oi että!

Lisäys vielä. Jos pylly lisätään mukaan, niin pystyy jo noin 100 % tarkkuudella naisen tunnistukseen. Vähän kuin ois sormenjäljet otettu tai poliisin geenitesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi