Kokemuksia Bangerhead.fi-verkkokaupasta?
tuli tilattua tuolta parit kosmetiikkajutut. Lafka mainostaa postittavansa varastotuotteet 24 tunnin sisällä tilauksesta. Nyt kummastuttaa, kun tilausvahvistuksen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Yleensähän verkkokaupat pistää asiakkaan sähköpostiin viestiä viimeistään silloin, kun tilaus on lähtenyt heiltä ja ilmoittaa seurantakoodin. Nyt on ollut ihan täydellinen radiohiljaisuus. Mahtoikohan kohdalleni osua vähän huonomaineisempi pulju. Kellään kokemuksia?
Kommentit (30)
Itse juuri harkitsemassa tilaamista, mutta jännittää luottokorttitietojen syöttäminen, kun kerran noinkin paljon huonoja kokemuksia. Olin alunperinkin hämmentynyt, miksi havittelemani tuote on alennuksessa bangerheadissa. Alkuperäisellä nettisivulla kun alennusmyyntiä tai kampanjoita ei harrasteta lainkaan. Tuote 25% alennuksessa ja mielelläni nuo prosentit käyttäisin kuitenkin hyödykseni.
Joistakin kommenteista huomaa, että asiakaspalvelu on itse käynyt piirtämässä. Omat kokemukseni eivät vastaa noita lainkaan. Tilasin sieltä Kesäkuussa tuotteita reilu satasella, tämän jälkeen tuotteissa kesti reilu kuukauden vähän ylikin. Noh, olin tässä kuukauden aikana ehtinyt matkustamaan(huom, lähdin 4 viikkoa myöhemmin kun tilasin, niin käymään ulkomailla). Paketti oli ohjautunut DB schenkerille 9 viikon kuluttua. Jolloin olin ulkomailla ja paketti sitten 2 päivän jälkeen(saapumisesta), oli lähetetty takaisin Bangerheadille. Josta Bangerhead lähetti 25€ laskun tilauksen hakemattomuudesta, Db-schenkeriltä. Ja laittoi vielä perintää 25€, Niin ja ne tuotteet. Ne ei ole koskaan sormiani kohdannut, he nimittäin eivät suostu palauttamaan rahaa, ellen tosiaan maksa 25€ korvausta noudosta jättämisestä.
tästä jo aikaa jokunen kuukausi kun sieltä tilasin,jotenkin tuntuu ettei tuotteet olleet aitoja..jäi epäilyttämään..esim.kerastasen hiushoito ei tuntunut yhtä hyvältä kuin kampaamosta ostettu puteli,myös ostin jotain kasvoseerumia,eikä sekään tuntunut samalta kuin kivijalkakaupasta ostamani..tiedä sitten,mut en oo tilannut uudelleen sen jälkeen..
Olen tilannut bangerheadilta useita vuosia ja aina on tilaukset tullut ongelmitta n. viikon sisällä. Tuotteet ovat mielestäni olleet juuri samanlaisia kuin suoraan samaa tuotesarjaa myyvällä kosmetologilla. Juuri laitoin uuden tilauksen tänään
Saako sieltä eh-eh-ehkäisyvälineitä? En haluaisi tänne Vauvat-sivustolle vakiojäseneksi nääs!
Hei, kovasti pohdin uskaltaako tilata sellaista tuotetta, joka tuntuu olevan normitavarataloista ja verkkosivuilta loppu. Bangerilla sitä on ja vielä tarjouksessa (??!). - Eniten kuitenkin arveluttaa, menetänkö maksun.
Viimeisin kommentti on tämän vuoden marraskuulta, mikä ei koske turvallisuutta, joten onko tuoreita maksukokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Hei, kovasti pohdin uskaltaako tilata sellaista tuotetta, joka tuntuu olevan normitavarataloista ja verkkosivuilta loppu. Bangerilla sitä on ja vielä tarjouksessa (??!). - Eniten kuitenkin arveluttaa, menetänkö maksun.
Viimeisin kommentti on tämän vuoden marraskuulta, mikä ei koske turvallisuutta, joten onko tuoreita maksukokemuksia?
No kyllä uskaltaa, miksi ei? Luotettava kauppa, mulla vain hyviä kokemuksia.
Paketti kyllä tuli, ja oikea pullokin, mutta värishampoon tilalla oli jotain pahanhajuista halpasaippuaa???? Otettu yhteyttä asiakaspalveluun, vastausta odotellessa. Älkää tilatko!
Hyvin toimi! 4 päivää kesti tulla, Tigin hiuslakkaa kasa. Uutiskirjeen tilaajana sai -10%. Maksupolitiikka toimi myös OK
Tilasin Lancomen hajuveden ja mielestäni se oli jotain ihan muuta litkua kuin Lancomea :( Ainakin haju oli kamala.