Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Bangerhead.fi-verkkokaupasta?

Vierailija
02.10.2014 |

tuli tilattua tuolta parit kosmetiikkajutut. Lafka mainostaa postittavansa varastotuotteet 24 tunnin sisällä tilauksesta. Nyt kummastuttaa, kun tilausvahvistuksen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Yleensähän verkkokaupat pistää asiakkaan sähköpostiin viestiä viimeistään silloin, kun tilaus on lähtenyt heiltä ja ilmoittaa seurantakoodin. Nyt on ollut ihan täydellinen radiohiljaisuus. Mahtoikohan kohdalleni osua vähän huonomaineisempi pulju. Kellään kokemuksia?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja on tullut tilattua. Ensi kerralla maksaminen tuntui sekavalta, vaikka netistä tilaan paljonkin. En muista muuta kuin että maksuvaihtoehdot eivät olleet sellaisia kuin toivoin. Kassa ohjautui epäluotettavan näköiselle sivulle ja maksun jälkeen jäin hetkeksi aprikoimaan onnistuiko maksu.

Toimitus kestää yllättävän kauan! Viikkoja. Kaikki tulleet kuitenkin perille eikä tuon suurempia ongelmia ole ollut. Olen huomannut että bangerheadissä jotkut tuotteet ovat moninkertaisesti kalliimpia kuin muualla, jossa toimitus on ilmaista ja nopeampaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltauduin ensi kertaa tilaamaan Bangerhead nettikaupasta ja hyvin siinä ei nyt kyllä käynyt. Olen aiemmin tilaillut niin ebaysta kuin ulkomaisista nettikaupoista kosmetiikkaa ja aina on tähän asti käynyt hyvin. Ensimmäiset hälytyskelloni alkoivat soimaan, kun edes parin päivän päästä tilauksesta pakettia ei ollut lähetyskoodien mukaan lähetetty, luki vain "DB Schenker odottaa pakettia". No, ajattelin vain että kuriiri ei ole vain vielä rekisteröinyt pakettia. Viikko meni, toinen alkoi ja pakettia ei kuulunut, enkä saanut minkäänlaista saapumisilmoitusta taikka kuriirin tiedot päivittyneet. Tässä vaiheessa otin yhteyttä Bangerheadin asiakaspalveluun ja kysyin missä mennään pakettini kanssa. Asiakaspalvelusta vastattiin yli päivän kuluttua, että pakettini on jostain syystä palautunut heille ja pyysivät vahvistamaan osoitteeni uudelleen. Tilauksen takaisinlähetyksestä taikka ylipäänsä lähetyksestä ei tullut minulle minkäänlaista ilmoitusta, ei sähköpostitse, eikä sivuilleni Bangerheadissa. Lähetin tämän jälkeen osoitteeni vahvistuksen ja oletin heidän lähettävän tuotteeni saman päivän aikana kiireellisinä, olinhan jo odottanut tuotteita yli kaksi viikkoa. Yli vuorokauden jälkeen sain jälleen asiakaspalvelusta viestiä, että toinen tilaamistani tuotteista on loppu ja haluanko jäädä odottamaan tuotetta. Tässä vaiheessa päätin antaa tilauksen olla ja tilata tuotteeni muualta. Alunperin aloin tilaamaan tuotteita Bangerheadista, jotta saisin tuotteeni nopeasti. Lisäksi tuotteet ovat kalliimpia kuin muilta sivuilta tilatessa. Asiakaspalvelu ei missään vaiheessa tarjonnut minkäänlaista hyvitystä pakettini ja aikani hukkaamisesta. Siis iso nono Bangerheadille, en kyllä toista kertaa tuhlaa aikaani tähän sivustoon! Harmillista, että yksinkertaisessa asiassa voidaan mennä näin pieleen! :/

Vierailija
4/30 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi,2-vuotta jo sieltä tilannut eikä ongelmia ole ollut ja halvimmat laatutuotteet saa sieltä;)

Vierailija
5/30 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eeh...laitoin tilaukseen 23.2.-15 parit hajuvedet, ripsiliimaa jne (kokonais summa yli 80€) ja tilausta ei vieläkään näy tai kuulu, seurannassa lukee että "DB Schenker odottaa pakettia"

Kauan teillä on mennyt aikaa että tuotteet ovat tulleet kotia?

Vierailija
6/30 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tilannut. Ei mitään ongelmaa toimituksen kanssa. Sain myös tilausvahvistuksen, en muuta, mutta enpä muuta odottanutkaan. Maksamisessa tuli ongelmia, mutta ne selvitin ko. verkkokaupan kanssa.

Vierailija
7/30 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan sama juttu. Kohta odottanut kuukauden tilausta. 

Vierailija
8/30 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:56"]Minulla aivan sama juttu. Kohta odottanut kuukauden tilausta. 
[/quote]

Et sattumoisin ole ottanut yhteyttä firmaan ja kysynyt missä vika?

Vierailija
9/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä muilla kokemuksia? Sain jonkun koodin ja kiinnostaisi tilata kun tuote on muualta loppu, mutta vähän hämärältä jotenkin vaikuttaa. :( Joissain tuotteissa korkeat hinnat ja joku Lorealin tuote ihmetytti kun ei oo valmistettu vuosiin..? Vai onko Glamshine-huulikiillot jossain päin maailmaa yhä myynnissä?
Ei kyllä kuulosta hyvältä toi, että viikkoja (!) vie ennenkuin tulee :(

Vierailija
10/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tilaus pari kk sitten tuli parissa päivässä ja asiakaspalvelukin vastasi alle tunnissa, kun kysyin viekä yhtä toimitukseen liittyvää asiaa. Ei moitittavaa.

Vierailija
11/30 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaukseni saapui parissa päivässä. Tilasin kolme tuotetta, joista yksi oli väärä. Laitoin asiakaspalveluun nettisivujen kautta viestiä. Sain vastauksen alle tunnissa. Olivat lähettäneet saman tien oikean tuotteen eikä väärää tuotetta tarvinnut palauttaa. Esimerkillisen asiakasystävällistä toimintaa mielestäni. Ehdottomasti tilaan toisenkin kerran.

12/30 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä kirjoittajaa. Tilaus tuli extra nopeasti, yksi väärän sävyinen huulipuna (aivan ihana väri kuitenkin), vastasivat viestiin puolen tunninsisällä ja lupasivat lähettää tilaamani sävyn, vääränsävyisen saan pitää =))

13/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hiljattain ja sain tuotteet viikonpäästä tilauksesta.

Vierailija
14/30 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tilata sieltä yli 100€ yhden jutun mutta en ole varma haluanko laittaa rahojani johonkin sellaiseen josta en ole varma, täällä on hyviä ja huonoja kommentteja eli joillekkin ihmisille se on toiminut erittäin hyvin ja joillekkin ei. Vaikka tuote ei tule kaukaa, silti en ole varma haluanko tilata sieltä mitään? help me

Vierailija
15/30 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useamman kerran ja ollut suurimmaksi osaksi tyytyväinen. Viime tilauksissa ei kuitenkaan ale % ole pitäneetkään paikkaansa, minun tappiokseni, ja on ilmoitettu tilattujen tuotteiden olevankin loppu. Olen siis odottanut tilaamiani tuotteita turhaan ja joutunut tiedustelemaan aleja ja odotellut vastauksia. Konstikasta välillä ja kärsivällisyyttäkin koetellut. Luottamukseni on alkanut hiipua selityksillä järjestelmävirheillä. Joskus myös pakkaus on ollut aivan eri kuin tuotelistauksessa tilatessa, mikä ihmetyttänyt. Joku kosmetologi arveli osan tuotteista olevan amerikkalaisessa brändissä ja siksi ulkoasu erilainen. Tätä joskus bangerilta kysyin mutta en saanut vastausta.

Kannattaa olla tarkka kun tilaa!

Vierailija
16/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein su 23.4 kaksi tilausta kun kaikki tuotteet olivat -25% ja maksoin verkkopankin kautta. Seuraavana tiistaina tuli sähköposti että koko tilaukseni on peruttu koska heillä on ollut hinnat väärin. Samanapäivänä tuli viesti että toinen tilaukseni on pakattu ja lähetetty joten oletin että vaan ensimmäinen tilaukseni on peruttu mutta saan silti hoitoaineeni. Pakettia ei kuitenkaan kuulunnut ja näköjään molempien tilauksien maksu on palautettu tililleni. Ei mennyt kyllä kovin putkeen heidän puoleltaan nämä kaupat..

Vierailija
17/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut muutaman kerran eikä valittamista :)

Vierailija
18/30 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut erilaisia tuotteita, valikoimahan on valtava, meikkejä ja hiustenhoitotuotteita. Kaikki sujunut moitteetta ja nopeasti, muutamassa päivässä. Tuotteet ovat huokeampia kuin tavarataloissa. Suosittelen.

Vierailija
19/30 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia lisää?

Vierailija
20/30 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up