Kertokaa mulle hyviä kosmetiikan verkkokauppoja!
Jotain muita kuin Dermoshop, Yves Rocher tai The Body Shop. Alkaa jo kyllästyttää. Jotain virkistävää vaihtelua!
Kommentit (27)
Älkää ainakaan tilatko Kauneusmaailma/ Glow beaty yritykseltä. Olen tilannut kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla ongelmia. Ensimmäisellä kerralla jo maksetun tuotteen toimitus viipyi kuukausia eikä viesteihin vastattu. Lopulta sain tuotteen. Toisella kerralla tuotteesta oli muovinen kiinnitysosa rikki. Ilmoitin asiasta tunnin sisällä tuotteen saamisesta ja kuvien kera selitin tilanteen. Siitä alkoikin loputon vääntö ja selittely. Minun väitettiin mm. valehtelevan ja käyttäneen tuotetta, koska olin avannut paketin. Selitykset vaihtelivat ja osa oli suorastaa absurdeja kuten, että olisin paiskannut tuotteen kasvoilleni niin, että
se rikkoutui tai että kasvoni ovat liian suuret 😅Lopulta jouduin siirtämään asian ulkopuolisen selvitettäväksi. Ikinä enää en heiltä tilaa mitään. Tällaisten firmojen toiminta tuli estää.
Stockmann, Sokos ja Citymarket. Menet niihin paikan päälle ja tuet kauppoja että ne on olemassa vielä myöhemminkin.
Hei,
tilasin tuotteita kauneusmaailma.fi verkkokaupasta 26.6.2024. Sain vain viesti maksusuorituksestani, mutta en vahvistusta tilauksen vastaanottamisesta enkä tietoa tilauksen etenemisestä. Toimitusehtojen mukaan he toimittavat tilauksen 1-4 päivän sillä tilauksesta. Olen kirjoittanut heille ja soitellut monta kertaa. Viesteihin ei vastata. Tein tänään rikosilmoituksen huijauksesta ja myös korttireklamaation pankkiin. Toivottavasti saan rahani takaisin ja toivottavasti ketään muutakaan ei viilata ns linssiin.
Cocopanda hyvä ja edullinen.