Neljänkympin jälkeen täysin kadonnut libido
Aikuiset lapset, kaikki hyvin. Liikunta kiinnostaa, ihan raskaskin, kulttuuri, ihmiset - ei masennusta. Olen bi-seksuaali, joten tämä ei ole ”henkilökohtaista”. Minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta ei enää viriä, ei edes omaa kivaa. Muilla käynyt näin?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kukkeimmillaan ja juuri kun kakaroista on päästy eroon heittävät ruusunsa nurkkaan kuihtumaan, sydäntä särkevää. Suren kaikkien meidän miesten puolesta, jotka haluaisimme teitä rakastaa.
Minua saa kyllä miehet rakastaa kaikin mokomin, mutta pillua en anna. Ne ovat aivan eri asioita ne!
Mitä jäljelle jää, jos ei ole hellyyttä? Sitä kutsutaan ystävyydeksi ja se on aivan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kukkeimmillaan ja juuri kun kakaroista on päästy eroon heittävät ruusunsa nurkkaan kuihtumaan, sydäntä särkevää. Suren kaikkien meidän miesten puolesta, jotka haluaisimme teitä rakastaa.
Minua saa kyllä miehet rakastaa kaikin mokomin, mutta pillua en anna. Ne ovat aivan eri asioita ne!
Mitä jäljelle jää, jos ei ole hellyyttä? Sitä kutsutaan ystävyydeksi ja se on aivan eri asia.
Hellyyttäkin voi olla ilman seksiä.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä! Ja olen oikein tyytyväinen elämääni. Ei paneta, ei kiinnosta, en jaksa edes kuunnella niitä iänikuisia juttuja! Minä tykkään käydä taidenäyttelyissä, konserteissa ja lounailla, nauttia elämästä ilman seksuaalista ulottuvuutta. Vihdoinkin.
En ymmärrä miksi kukaan haaveilisi tuollaisesta. Toimiva ja nautinnollinen seksielämä on valtaisan suuri rikkaus elämässä. Melkein sama kuin jos tulisi tilanne, ettei saa enää ikinä matkustella mihinkään, eikä syödä mitään kaurapuuroa herkullisempaa. Vaikka halu tehdä näitä asioita katoasi niin kyllä siinä samalla menettäisi ison osa elämästään. Jäisi monta kaunistä elämystä kokematta.
Jos ei ole mahdollisuuksia tai edellytyksiä saada sitä hyvää seksiä, niin silloin helposti ajattelee että olisi vaan helpompi että ei olisi libidoa ollenkaan.
Minulla kävi juuri näin. Ei vois enää vähempää kiinnostaa. Ukko saa lähteä aivan vapaasti, jos niikseen tulee. Eipähän tartte sen mieliksi uhrautua kerran viikossa, vaan saa olla rauhassa. Tervemenoa!
Minulla libido on aina liittynyt olemassa olevan suhteen tilaan. Jos suhdetta ei ole ollut ollenkaan tai on ollut huono suhde jossa mies on ollut ilkeä tai en ole tuntenut oloani rakastetuksi, libido häviää oikeastaan täysin. Seksi ikään kuin unohtuu kun sitä ei ruoki. Näin jo nuorena.
Sitten taas jos on hyvä ja rakastava suhde, haluan päivittäin. Nyt on sellainen ollut jo 8 vuotta, eikä halut osoita hiipumisen merkkejä vaikka on jo vaihdevuodet. Mies on vain niin ihana.
No ei kait tässäkään kukaan voi toisia tuomita, jokainen elää omaa elämäänsä omalla tavallaan. Itseäni ei enää haluta mutta tottakai annan naiselle hyvän hetken milloin vaan, vielä kelpaa hänelle se.
Naista ei paneta. Miestä panettaa fyysisesti, naista kuvottaa miehen rumat vehkeet.
Voi kun katoaisikin. Sitten ei varmaan puolison haluttomuus tuntuisi enää missään. Nyt se tuhoaa mun itsetunnon.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kiinnosta enää muakaan. Aina se on sitä samaa, se on jo niiiiiiin nähty.
Ai että vaihtelu virkistäis? No eikä virkistä, se on silti samaa. Antakaas kun vertaan asiaa:
Syöt joka aamu kaurapuuroa. Alussa se on hyvää, joo tekee hyvää terveydelle, namnam, hyvin jaksaa ja kaurapuurofanit hurraa.
20 vuoden jälkeen alkaa vähän kaurapuuro kyllästyttää. No sitten tuunaat enemmänkin kuin vain mustikoilla, oheen välillä mansikkaa, maidolla ja voilla. Kanelilla. Sokerilla. Pähkinöillä jopa. Ja vaikka toisenlaisesta lautasestakin. Tai tuorepuurona jos hurjaksi äityy.
Josssin vaiheessa nämäkään ei auta, se on sitä hiton samaa kaurapuuroa silti.
Sitten jonain aamuna huomaat, että päivä lähtee ihan hyvin käyntiin ilman sitä kaurapuuroakin. Ei sitä kaikkien tarvitse aamupalaksi lopun ikäänsä syödä, ja nauttia siitä. Onhan sitä muutakin elämässä, muutakin syötävää, nautittavaa ja terveyttä tukevaa.
Mieheni siellä nähtävästi kirjoittelee.
Sopii sitten varmaan, että alan syödä toisessa ravintolassa, kun nykyisessä minulle ei tarjoilla?
N53
Elämilläkin saattaa kadota kiima. Hevosilla se voidaan aktivoida viemällä tamma sellaiselle tallille, missä on komeita oripoikia. Kiima käynnistyy ennen pitkää luonnollisesti. Sitten tiineys on taas mahdollinen. Nämä yleensä keinosiemennetään, joten miesten puutteessa saatetaan toimia näin. Seksiä ei tule, mutta silmänruokaa saa.
Hellikää toisianne se tekee gutaa!
On käynyt, siinä 45 tienoilla. Puoliso on onneksi vanhempi eikä tilanne haittaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä! Ja olen oikein tyytyväinen elämääni. Ei paneta, ei kiinnosta, en jaksa edes kuunnella niitä iänikuisia juttuja! Minä tykkään käydä taidenäyttelyissä, konserteissa ja lounailla, nauttia elämästä ilman seksuaalista ulottuvuutta. Vihdoinkin.
En ymmärrä miksi kukaan haaveilisi tuollaisesta. Toimiva ja nautinnollinen seksielämä on valtaisan suuri rikkaus elämässä. Melkein sama kuin jos tulisi tilanne, ettei saa enää ikinä matkustella mihinkään, eikä syödä mitään kaurapuuroa herkullisempaa. Vaikka halu tehdä näitä asioita katoasi niin kyllä siinä samalla menettäisi ison osa elämästään. Jäisi monta kaunistä elämystä kokematta.
Siinä taas joku alloseksuaali hetero demonisoimassa kaikki muut, vaikka saa itse nauttia yhteiskunnassa etuoikeutetuinta roolia, mitä löytyy. Eikä tyyppi edes tajua, miten paljon hänelle on mahdollistettu myös taloudellisesti heteroille myönnettyjen etujen kautta.
37v ja seksiasiat haukotuttaa. Halut lähteneet rominalla tässä 1,5 vuoden aikana, ne taisi jäädä synnärille. En jaksa miehen kaksimielisiä vitsejä, en kostu enkä kiihotu eikä edes oma kiva tunnu miltään. Seksiä 1-3 kertaa kuussa ja sekin säälistä kun en kehtaa perääntyä toisen hellyydenosoituksista. Nyt olen alkanut välttelemään kahden kesken jäämistä. Ennen katsoin aikuisviihdettä aika useinkin, nyt olen katsonut sitä kahdesti vuoden aikana kokeillakseni sytyttääkö, mutta ei tapahdu mitään reaktiota missään. Totesin a-viihteen olevan vajaamielisten heiniä. Tuntuu että kaikki on niin nähty jo. Luen paljon kirjoja enkä niidenkään romanttisia kohtauksia millään jaksaisi.
Mies saa vapaasti lähteä.
Ihan normaalia naisille. Kuuluu asiaan että seksi loppuu kun lapset on tehty