Neljänkympin jälkeen täysin kadonnut libido
Aikuiset lapset, kaikki hyvin. Liikunta kiinnostaa, ihan raskaskin, kulttuuri, ihmiset - ei masennusta. Olen bi-seksuaali, joten tämä ei ole ”henkilökohtaista”. Minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta ei enää viriä, ei edes omaa kivaa. Muilla käynyt näin?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole onneksi käynyt. Reilu vuosi ja 50v mittarissa. Pillua pitäisi saada vaimolta mielellään joka toinen päivä vähintään, vaikka takana jo 25 vuotta samaa parisuhdetta.
Sama.
Mittarissa 52 v ja yhä vaan panettaa lähes jatkuvasti. Vaimon kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja seksiä kahdesti viikossa. Minä haluaisin enemmän, mutta tämän tahdin on nyt vaimo määrännyt ja sillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole onneksi käynyt. Reilu vuosi ja 50v mittarissa. Pillua pitäisi saada vaimolta mielellään joka toinen päivä vähintään, vaikka takana jo 25 vuotta samaa parisuhdetta.
Sama.
Mittarissa 52 v ja yhä vaan panettaa lähes jatkuvasti. Vaimon kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja seksiä kahdesti viikossa. Minä haluaisin enemmän, mutta tämän tahdin on nyt vaimo määrännyt ja sillä mennään.
Jotenkin tekee pahaa vaimosi puolesta. Kurttuista sitä itseään kahdesti viikossa ja enemmänkin yrittää. Toivottavasti hän ei ole kuten me ketjun naiset.
Niinhän siinä käy, että kun hääkakku on syöty, 2 farmari-Volvoa ostettu, rakennettu talo soramontun laidalle ja Joonas 2 v. on saanut pikkusiskokseen Miian niin se libido yhtäkkiä menee pois päältä. Av-palstallakin on niin paljon mielenkiintoisia juttuja, että ei siinä mitään libidoa ehdi enää miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Ja ajattele nekin kaksi kertaa hän saattaa pakottaa itsensä. Kokea koko homman vastenmielisenä. Se kaksi kertaa viikossa voi hyvinkin olla erittäin suuri myönnytys ja sellaisenaan iso kompromissi.
Hämmentyneenä luen tätä. Ikää 52 v eikä halut ole hävinneet, vaikka vaihdevuodet ehkä jo kolkutteleekin ovella. Missään vaiheessa ei ole hävinneet. Nainen siis olen.
Nainen- 52 kirjoitti:
Hämmentyneenä luen tätä. Ikää 52 v eikä halut ole hävinneet, vaikka vaihdevuodet ehkä jo kolkutteleekin ovella. Missään vaiheessa ei ole hävinneet. Nainen siis olen.
Oliko jotenkin yllätys, ettei kaikki ole samanlaista kuin sinä. Haluttomuus voi johtua niin monesta seikasta.
Panettaa koko ajan. Olen 52v halut oli pois joskus 40-50 välillä
Ja olen nainen
Ei kai siitä haittaa ole, jos muuten elämä toimii. Itseltäni jos häviää libido, häviää silloin yleensä muutkin värit elämästä.
Mulla oli kateissa ikävuodet 30-35. En tiedä miksi. Ei ollut mitään syytä. Palautui sitten ryminällä, kun 40 alkoi lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siitä haittaa ole, jos muuten elämä toimii. Itseltäni jos häviää libido, häviää silloin yleensä muutkin värit elämästä.
Tuskin. Jos ei oikeasti häviää, et ajattele koko asiaa lainkaan. Tai jos seksiä sinulle puolipakolla tuputetaan, tuntuu se vastenmieliseltä. Jos _oikeasti_ menetät seksin myötä merkityksen elämästäsi, kannattaa hakeutua terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä! Ja olen oikein tyytyväinen elämääni. Ei paneta, ei kiinnosta, en jaksa edes kuunnella niitä iänikuisia juttuja! Minä tykkään käydä taidenäyttelyissä, konserteissa ja lounailla, nauttia elämästä ilman seksuaalista ulottuvuutta. Vihdoinkin.
En ymmärrä miksi kukaan haaveilisi tuollaisesta. Toimiva ja nautinnollinen seksielämä on valtaisan suuri rikkaus elämässä. Melkein sama kuin jos tulisi tilanne, ettei saa enää ikinä matkustella mihinkään, eikä syödä mitään kaurapuuroa herkullisempaa. Vaikka halu tehdä näitä asioita katoasi niin kyllä siinä samalla menettäisi ison osa elämästään. Jäisi monta kaunistä elämystä kokematta.
Jos ei ole halua, ei ole kärsimystä. Jo Buddha tiesi sen. Ei voi kärsiä siitä mitä ei halua. Sen takia kuvittelet, että elämä olisi vajavaista jos on seksitön, koska ajattelet sitä haluavan ihmisen perspektiivistä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi miehet heittävätkin siinä 40 paikkeilla akan ulos ja ottavat nuoremman naisen. Nämä römpsän kiinni liimanneet, voimaantuneet nelikymppiset on jo niin nähty.
Juu, niitä nelikymppisiä kaljamahoja kuumien parikymppisten tyttöystäviensä kanssa onkin pilvin pimein joka kylällä.
Täällähän nuoretkin miehet ulisee, etteivät saa sitä ensimmäistäkään naista, niin koita jo herätä harhoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä! Ja olen oikein tyytyväinen elämääni. Ei paneta, ei kiinnosta, en jaksa edes kuunnella niitä iänikuisia juttuja! Minä tykkään käydä taidenäyttelyissä, konserteissa ja lounailla, nauttia elämästä ilman seksuaalista ulottuvuutta. Vihdoinkin.
En ymmärrä miksi kukaan haaveilisi tuollaisesta. Toimiva ja nautinnollinen seksielämä on valtaisan suuri rikkaus elämässä. Melkein sama kuin jos tulisi tilanne, ettei saa enää ikinä matkustella mihinkään, eikä syödä mitään kaurapuuroa herkullisempaa. Vaikka halu tehdä näitä asioita katoasi niin kyllä siinä samalla menettäisi ison osa elämästään. Jäisi monta kaunistä elämystä kokematta.
Jos ei ole halua, ei ole kärsimystä. Jo Buddha tiesi sen. Ei voi kärsiä siitä mitä ei halua. Sen takia kuvittelet, että elämä olisi
Amen. Juurikin näin.
Joskus 35-40 halut oli kadoksissa, johtuen ehkä siitä ettei ollut miestä. Sitten löytyi mies ja nyt viisikymppisenä on enemmän haluja kuin koskaan. Erikoisuutena vielä se, että siinä missä nuorena mielenkiinto siltä erää loppui orgasmiin, nykyään olen saman tien uudelleen halukas ja voin saada tietääkseni loputtomasti orgasmeja. Ei ainakaan vielä koskaan ole tullut sellaista oloa etteikö kerta vielä kelpaisi. Onneksi mieskin on halukas ja tykkää siitä kun saan. Olo on tietenkin vähän hutera ja höntti jonkun kymmenen orkun jälkeen niin ei joka päivä voi tuota harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hormoonitasapainot heittelee. Käy lääkärissä ja testeissä. Kyl se siitä ...
Miksi ihmeessä? 😳Parempihan elämä on ilman libidoa!
Mutta seksi on terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole halua, ei ole kärsimystä. Jo Buddha tiesi sen. Ei voi kärsiä siitä mitä ei halua. Sen takia kuvittelet, että elämä olisi
Touché!
Naiset kukkeimmillaan ja juuri kun kakaroista on päästy eroon heittävät ruusunsa nurkkaan kuihtumaan, sydäntä särkevää. Suren kaikkien meidän miesten puolesta, jotka haluaisimme teitä rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kukkeimmillaan ja juuri kun kakaroista on päästy eroon heittävät ruusunsa nurkkaan kuihtumaan, sydäntä särkevää. Suren kaikkien meidän miesten puolesta, jotka haluaisimme teitä rakastaa.
Minua saa kyllä miehet rakastaa kaikin mokomin, mutta pillua en anna. Ne ovat aivan eri asioita ne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi miehet heittävätkin siinä 40 paikkeilla akan ulos ja ottavat nuoremman naisen. Nämä römpsän kiinni liimanneet, voimaantuneet nelikymppiset on jo niin nähty.
Juu, niitä nelikymppisiä kaljamahoja kuumien parikymppisten tyttöystäviensä kanssa onkin pilvin pimein joka kylällä.
Täällähän nuoretkin miehet ulisee, etteivät saa sitä ensimmäistäkään naista, niin koita jo herätä harhoistasi.
Eihän ne saakkaan kun kokoneet setämiehet kalastaa aina parhaat pois kuleksimasta.
Kyse on siitä, ettei seksi enää kiinnosta. -Ohis