Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverin vaimot tylsiä.

Vierailija
02.10.2014 |

Mua ahdistaa käydä miehen kanssa illanistujaisissa. Keskustelun aiheita ovat yleensä lapset ja sää, itselläni on niin vaivautunut olo, että mielelläni puhunkin kyseisistä aiheista, mutta tylsäähän se on. Kaikkein pahin on kuitenkin kummitytön äiti, jolla on tapana kertoa "hauskoja" juttuja asioista, joita on tehnyt omien kavereidensa kanssa. Ymmärän siis, että jutut on tarkoitettu hauskoiksi, mutta minusta ne eivät ole sitä ole. Yritän sitten hymähdellä jotain, mutta meillä ei kyllä huumorintajut kohtaa yhtään.

Ongelmani on ehkä, että olen aika epäsosiaalinen, enkä hirveän kiinnostunut ihmisistä. Olen tottunut bileissä (lähinnä opiskelukavereiden kanssa) heittämään kevyttä läppää, kavereiden miesten kanssa se onnistuu kohtalaisesti, mutta vaimojen kanssa ei. Lisäksi minulla on muutama pidempiaikainen ystävä, joiden kanssa puhun sitten aivan kaikesta, mutta on vaikea uskoa, että pääsisin samalle tasolle jonkun uuden ihmisen kanssa.

Noissa illanistujaisissa käyn siksi, että miehelleni on tärkeää, että menemme molemmat. Onko jollain ollut samoja ongelmia, oletteko onnistuneet ratkaisemaan ne jotenkin? Varsinkin kummitytön äidin kanssa olisi tärkeä päästä samalle aaltopituudelle, mistä tätä ongelmaa voisi lähteä purkamaan?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:42"]

Ap älä laita rimaa liian korkealle. Ei niistä vaimoista ole pakko tykätä. Ehkä ihan kaikki muutkaan eivät viihdy niin hyvin - kävisikö vaikka, että katsotte porukalla telkkaria?

[/quote]

Tätä en käsitä. Miksi kenenkään pitäisi lykkäytyä samaan porukkaan jos sinne ei itse halua?
[/quote]

Siksi, että haluaa tehdä kumppanin iloiseksi

Vierailija
42/46 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:11"]Ekstrovertit ihmiset eivät yleensä ymmärrä introvertteja ja päin vastoin. Oma elämäni helpottui kummasti kun heittäydyin lähes erakoksi. Pitäkää lätinänne.
[/quote]

Tämän introvertin taas helpottui huomattavasti, kun sopeuduin siihen, että maailma on ekstroverttien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin ikävä pariskuntaillanistujaisia! Oikeesti! Mun exän kanssa meillä oli niitä suht usein, ja sainkin hänen kavereiden tyttöystävistään itselleni hyviå ystäviä, jotka ovat vieläkin läheisiä mulle.

Nykyisen kanssa ei ole samanlaista, olen muutaman kerran hänen kavereitaan nähnyt, ja musta tuntuu että kukaan ei pidä musta (kaverit eikä vaimokkeet), kaikki ovat samanlaisia keskenään ja mä täysin erilainen. Olenkin jättäytynyt pois näistä kuvioista, ja ikävä kyllä meillä on miehen kanssa omat kaveripiirit joiden kanssa vietetää aikaa ilman toista. Eli jos me joskus harvoin juhlitaan, tehdään sitä eri porukoissa. Ja mun mielestä se ei ole yhtään niin kivaa.

Vierailija
44/46 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan samanlainen ongelma siskoni kavereiden kanssa. Siskoni halusi jostain syystä raahata mua mukaansa naisten iltoihin, joita hän järkkäsi kavereidensa kanssa. Varmaan säälistä kun piti mun sosiaalista elämääni jotenkin laimeana. Olen luonteeltani rauhallinen enkä koskaan porukan keskipiste, mutta mulla on muutamia hyviä ystäviä joiden kanssa kemiat toimii ja on hauska viettää aikaa. Siskon kavereiden seurassa oli suunnilleen yhtä hauskaa kuin jos olisin katsellut maalin kuivumista seinässä. Meno oli koko ajan äänekästä ja rehvakasta, kun oli hauskaa isolla H:lla. Se tuntui esittämiseltä ja sai oloni tuntumaan vain vaivautuneelta. Mua pidettiin hiljaisena mutta en kerta kaikkiaan päässyt samalle aaltopituudelle niiden naisten kanssa. Ja totta puhuen he eivät olleet yhtään sen kiinnostuneempia minun seurastani. Joten aloin keksiä esteitä miksen päässyt mukaan näihin illanviettoihin ja lopulta sisko lakkasi kutsumasta. Ap:n pitää varmaan neuvotella miehen kanssa jokin minimitaso kaveritapaamisista.

Vierailija
45/46 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:32"]

Siksi, että haluaa tehdä kumppanin iloiseksi

[/quote]

Minkälainen kumppani ilahtuu siitä, että toisella on ahdistunut ja epämukava olo?

Vierailija
46/46 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne kaverit kaipaa aloittajaa yhtään sen enempää. Miehen pitäisi nyt aikuistua ja uskaltaa mennä yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi