Mikä on paras keino päästä eroon posliinin näppylöistä
Kommentit (34)
Sokerointi!
Ihon säännöllinen kuorinta ja rasvaus.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:10"]
Myötäkarvaan ajelu. Ei kutise, ei tulehdu, ei kasva karvat ihon alle. Pieni sänki ei tunnu missään, toisin kuin sänki joka tulee vastakarvaan ajellessa. Helppo tapa poistaa stressi aiheesta.
[/quote]
En ole koskaan ymmärtäny tätä myötäkarvaan ajelu -vinkkiä, ei se ainakaan minulla toimi. Ne karvat ei yksinkertaisesti lähde kokonaan myötäkarvaan ajettaessa! Aina jää se ruma parin millin sänki. Vai enkö vain osaa??
Sokeroinnilla karvat jää kasvamaan ihon sisään sit kunne joskus sieltä aikoo kasvaa. Punaisia näppyjä vastaan kannattaisi omata paksumpi iho, kuten vaikka välimeren maiden ihmisillä, suomalainen herkkä ja ohut ihotyyppi ei tykkää karvattomuusmuodista. Itse harkitsen laserointia, mut jotkut sanoo ettei se ole kovin tehokasta.
rsfu:n nice&cool intime after shave voide, saa ihan prismoista jne.
Miesten partahöylä on paras! Mulla on sellainen lidlistä ostettu:) on myös melko edullinen. Parempi kuin naisten höylät!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:56"]
Sokeroinnilla karvat jää kasvamaan ihon sisään sit kunne joskus sieltä aikoo kasvaa. Punaisia näppyjä vastaan kannattaisi omata paksumpi iho, kuten vaikka välimeren maiden ihmisillä, suomalainen herkkä ja ohut ihotyyppi ei tykkää karvattomuusmuodista. Itse harkitsen laserointia, mut jotkut sanoo ettei se ole kovin tehokasta.
[/quote]
Ei ole ihon paksuudesta kiinni näppylät, vaan karvojen kasvusuunnasta ja ihon pintakuivuudesta ynnä muusta, joiden takia karvat kasvaa sisäänpäin tai iho ehtii umpeutua tupen kohdalta ennen kuin karvanysty puskee läpi.
Jos on pakko poistaa karvat, niin voisiko siitä aiheutuvat näppylät sitten leikata? Punaisuuden lisäksi saisi aikaa myöten valkoista arpikudosta niin avot, kyllä tulee hyvä!
Sähköiskulla poistetut karvat eivät kasva takaisin. http://en.wikipedia.org/wiki/Electrology
http://health.howstuffworks.com/skin-care/beauty/hair-removal/electrolysis-hair-removal.htm
Mulla tulee näppyjä myös sokeroinnin jälkeen siinä vaiheessa, kun karvat kasvavat esiin.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:56"]
[/quote]
Ei ole ihon paksuudesta kiinni näppylät, vaan karvojen kasvusuunnasta ja ihon pintakuivuudesta ynnä muusta, joiden takia karvat kasvaa sisäänpäin tai iho ehtii umpeutua tupen kohdalta ennen kuin karvanysty puskee läpi.
Jos on pakko poistaa karvat, niin voisiko siitä aiheutuvat näppylät sitten leikata? Punaisuuden lisäksi saisi aikaa myöten valkoista arpikudosta niin avot, kyllä tulee hyvä!
[/quote]
Sisälukutaito! Sheivausnäppylöiltä voisi säästyä omistamalla ei-niin-herkän- ihon. Karvojen kasvusuunna takia tulee sisäänkasvaneita karvoja nypittäessä niitä juurineen.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:10"]
Myötäkarvaan ajelu. Ei kutise, ei tulehdu, ei kasva karvat ihon alle. Pieni sänki ei tunnu missään, toisin kuin sänki joka tulee vastakarvaan ajellessa. Helppo tapa poistaa stressi aiheesta.
[/quote]
En ole koskaan ymmärtäny tätä myötäkarvaan ajelu -vinkkiä, ei se ainakaan minulla toimi. Ne karvat ei yksinkertaisesti lähde kokonaan myötäkarvaan ajettaessa! Aina jää se ruma parin millin sänki. Vai enkö vain osaa??
[/quote]Kyllä siitä jää pieni sänki, mutta se ei paljoa tunnu eikä näy, mieskin tykkää! Aina parempi kuin tulehtuneet näpyt ja jatkuva kutina!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:02"]Miesten partahöylä on paras! Mulla on sellainen lidlistä ostettu:) on myös melko edullinen. Parempi kuin naisten höylät!
[/quote]Mä käytän ajeluun (myös kainalot ja sääret, jotka ajan kyllä vastakarvaan koska näihin en halua näkyvää sänkeä) Lidlin miesten höylää. Paketissa on yksi varsi ja 20 terää, maksaa n. 7€. Suosittelen!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:10"]Myötäkarvaan ajelu. Ei kutise, ei tulehdu, ei kasva karvat ihon alle. Pieni sänki ei tunnu missään, toisin kuin sänki joka tulee vastakarvaan ajellessa. Helppo tapa poistaa stressi aiheesta.
[/quote]
ok. Pitäisiköhän sittenkin siirtyä tohon...
ap