Minkä ikäisenä menit naimisiin?
Mies puhui,että aikoo kosia parin vuoden sisään!
N26
Kommentit (49)
24- vuotiaana. Nyt oon 38 ja edelleen onnellisesti naimisissa saman miehen kanssa.
Menin naimisiin 26-vuotiaana, asuimme sitä ennen yhdessä puolitoista vuotta.
42-vuotiaana vasta. Olin jo 5 lapsen äitikin.
Minä 28, mies 32. Naimisissa ollaan oltu jo 26v.
39 vuotiaana. En ollut aiemmin ollut edes kihloissa kenenkään kanssa.
Hei, se mysteerinen alapeukuttaja on tämä!! Kaikila muilla alapeukkuja paitsi hänellä itsellään[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:43"]21v. :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:46"]
Hei, se mysteerinen alapeukuttaja on tämä!! Kaikila muilla alapeukkuja paitsi hänellä itsellään[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:43"]21v. :) [/quote]
[/quote]
Pitäisikö sille itselleenkin laittaa alapeukkua, kun tykkää siellä päässä niin puuhastella peukaloineen :D Varmaan sillä on semmoinen pikku perversio.
En ole mennyt naimisiin. Miehen kanssa ollaan elelty yksissä jo melkein puolet elämästämme, yli 20 vuotta ja yksi lapsikin on jo aikuistumassa. Kihlasormukset laitettiin hetken mielijohteesta joskus kolmikymppisinä. Mies on kosinut useasti, viimeksi tänä vuonna, mutta ajatus häistä ja niihin liittyvästä hössötyksestä ahdistaa minua. Jotenkin ahdistaa myös ajatus olla jonkun vaimo, en oikein tiedä miksi. Ehkä minulla näin säilyy illuusio itsenäisyydestä, vaikka olenkin täysin sitoutunut tähän suhteeseen.
30 v aloimme seurustella kun olin 22v ja erosimme kun olin 38v, ei se nyt mitään ikää katso naimisiin meno. Erota kun voi kuitenkin...
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:46"]Hei, se mysteerinen alapeukuttaja on tämä!! Kaikila muilla alapeukkuja paitsi hänellä itsellään[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:43"]21v. :)
[/quote]
[/quote] Höh, jäin kiinni. :) No ei haittaa, alapeukutelkaa vain minunkin kommenttiani, jos haluatte! T: 10
Mitä sillä iällä on loppujen lopuksi väliä? Menee sitten jos/kun aika tuntuu sopivalta :) Olen 25v, avoliitossa, enkä tiedä haluanko koskaan naimisiin saati sitten lapsia. Alapeukutusryöppyä odottelen :P
36 tai 37 vuotiaana. Synnyin hääpäivänäni enkä muista tarkkaa syntymäaikaani.
Olin juuri täyttänyt 25v.
Ja poikaystäväsi onkin jo aika kysyä, ei n.2v kuluttua vaan viim ensivuonna. Et(te) nuorene enää yhtään, päinvastoin.