Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy, lakimies vastaa.

Vierailija
02.10.2014 |

Kysy mitä haluat, juristi vastaa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa ihmeessä!

Vierailija
62/71 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:47"]

Kerropa ihmeessä!

[/quote]

Etkö itse löytänyt virhettä? Ihan perusasiasta kyse. Vastauksesi edustaa maallikon näkemystä, mutta on juridisesti väärin. Jos et löydä sitä, et ole juristi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, sinäkö sitten olet :D

Vierailija
64/71 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:08"]

Jahas, sinäkö sitten olet :D

[/quote]

Kyllä. Annan vihjeen, jos olet vaikka innokas alan opiskelija: velvoiteoikeuteen liittyy.

Vierailija
65/71 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin kursille jota edellytettiin erään työn saamiseksi.

Kun minua pyydettiin työhön ja osallistumaan kurssille meilissä sanottiin hinta kurssille. Aloin selvittelemään asioita ja ilmoitin että osallistuihin tuohon kurssille, seuraavassa meilissä sanoin että lennot on ostettu. Koko tämä aika laskua yritettiin kummastakin päästä saada näkyville ja lennon ostamisen jälkeen se saatiin. Se oli vaan 100€ enemmän kuin meilissä minulle oli annettu ymmärtää... En tässä vaiheessa tietenkään halunnut alkaa riitilemään ja pääsinkin kurssista läpi ja sain työn.

Kysyinen Englantilainen yritys on yrittänyt minua huijata palkan maksussa ja monessa muussakin asiassa mutta olen vänkäämällä saanut palkat ja muut itselleni. Nyt kuitenkin, erityisesti näiden selvien huijaus yritysten jälkeen, haluaisin tuonkin vielä selvittää ja erityisesti nyt se kuulostaa erittäin epäilyttävältä.

Mitä mieltä olet ja miten minun pitäisi tätä alkaa selvittää, asiaa eivät ole kukaan sanallakaan meileissä kommentoinut (pomo eikä läkimies) vaikka olen kysynyt että entäs tämä ongelma.. syylliseltä vaikuttaa tuollainen vaikeneminen.. KIITOS jos kerkeät vastata:)

Vierailija
66/71 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma jos joku viitsii auttaa ja heti ruvetaan vinkumaan kun niin tekee... Tämä ketju ei ole mainostamista nähnytkään.

Vierailija
67/71 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:42"]Hieno oivallus, uskottavuus tosiaan on kortilla netissä. Itse ajattelin vain laittaa viestiketjun kokeillakseni, onko ihmisillä pieniä juridisia ongelmia, joihin voin helposti ja harrastuksenomaisesti tässä vastata. Sokeasti ei kannata tietenkään luottaa kenenkään sanaan - ei vaikka tapaisit juristin kasvotusten.

Et luultavasti mitenkään. Olet sopimusoikeudellisesti sitoutunut kytkyliittymään, eikä heillä ole varmaankaan mitään lakiin perustuvaa syytä purkaa sopimusta. Neuvotella kannattaa kuitenkin aina!
[/quote] sopimusoikeudellisesti ei ole mikään sana, tai ainakaan juristin käyttämä :D terveisin oikea....

Vierailija
68/71 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:25"]

On se kumma jos joku viitsii auttaa ja heti ruvetaan vinkumaan kun niin tekee... Tämä ketju ei ole mainostamista nähnytkään.

[/quote]

Neuvoissa on juridisia virheitä. Totesin vain sen takia, ettei joku erehdy pitämään totuutena. Ehkä tarkoituksena oli auttaminen, mutta väärin on väärin...

Vierailija
69/71 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:25"]

[/quote]

Vingutaan heti, kun joku anonyymipalstalla väittää olevansa ammatinharjoittaja alalta X ja sitten tuolla väitteellä saatuun auktoriteettiin nojaten antaa alaa X koskevia neuvoja. Lukijoissa on aina niitä, jotka uskovat vakuuttavasti esitetyt väitteet omaksi haitakseen riippumatta neuvojen paikkansapitämättömyydestä. Täällä kun kuka tahansa voi tosiaan neuvoa mitä tahansa.

Eniten vingutaan silloin, kun tuota yllämainittua harrastetaan käyttämättä rekisteröityä nimimerkkiä. Tällöin yksi henkilö voi oikealta kuullostavilla neuvoilla saada lukijoiden luottamuksen ja joku aivan muu henkilö sitten vapaasti jatkaa antamalla paikkansapitämättömiä neuvoja tuon yhden jo poistuttua palstalta. Anonyymejähän ei voi toisistaan erottaa jos rekattuja tunnuksia ei käytetä.

t. Turun Arkkiherttua

Vierailija
70/71 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oletkin nainen,
Hairiintyneen naisen poistamisessa miehen perasta, kirjoittelemassa kostojaan tanne ja mediaan?

Joiltakin on Jo saatu tehokkaitakin ratkaisuja.

Juttelin muuten joskus samasta asiasta suomalaisen sitoutumattoman kansaedustajan kanssa joka pyrki presidential.

Vierailija
71/71 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:35"]

Haastavin on ollut eräs julkisuudessakin käsitelty henkirikosjuttu.

Vastavalmistuneen kannattaa työntyä työelämään jo opiskeluaikana, tällä hetkellä iso työllistäjä on varmasti valtio.

Liikejuridiikka, mutta myös rikos-, sopimus- ja perheoikeus.

[/quote]

Tuskinpa. Ostitko oikiksen hakukirjat viisi päivää sitten vai tänään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan