Piilottaako Tinder normaalit miehet?
Luin, että käyttäjä saa näkyvyyttä sen mukaan kuinka paljon hän tykkää ihmisistä ja kuinka paljon muut hänestä. :( Sovellus näyttää vain paljon komeita lihaskimppumiehiä, jollaiset eivät koskaan lähesty minua vaikka saattavat vilkaista. Näkemistäni miehistä 70% on komeita pelimiehiä. Tarjonta on täysin todellisuudesta irrallaan.
Kommentit (401)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotka olette tosissaan liikkeellä niin toteatteko saamienne mätsien perusteella mikä on oma taso ja tyydytte jututtamaan niitä vaikkeivat vastaisikaan omaa käsitystänne halutusta kumppanista? Tämä siis niille joille tuottaa vaikeuksia löytää seuraa.
Jututan aina sitä mätsiä joka kulloinkin tuntuu kaikkein kiinnostavimmalta, ja laitan siksi aikaa muut mätsit ns. penkille odottamaan. Ja jos sen parhaan kanssa ei homma etenekään, niin otan vaihtopenkiltä sen toiseksi parhaan, ja jatkan juttua hänen kanssaan.
Tyypillisesti ihmiset varmasti ottavat sen "tasokkaimman" ja laittavat muut jäähylle. Olen itsekin huomannut, milloin olen jäähyllä. Tulee täysi radiohiljaisuus ja sitten viikon tai parin jälkeen vastapuoli jatkaa jollain tekosyyllä juttua. Tuo on ihan ok, jos kyseessä on sellainen, josta olen todella kiinnostunut. Tosin, jos vielä toisen kerran katoaa. niin sitten riittää.
Juurikin näin. Huomaan siis itsekin aika usein että se paras mätsini jota minä aktiivisesti tavoittelen, ja jota varten laitoin muut mätsini vaihtopenkille, onkin penkittänyt vuorostaan minut 😀!!
T. Sama jolle vastasit
aivan naurettavaa touhua. Jos penkittää, poista match, älä anna enää mahista sille
Se on vaan henkisesti aika vaikeaa poistaa se penkittäjä, mikäli se on sun tämän hetken ehdottomasti paras mätsi. Helposti siinä alkaa keksiä syitä miksei sitä kannatakaan poistaa: "ehkä se kohta taas palaa keskusteluun, ehkä sillä on vaan töissä kiirettä, tai joku muu hyvä syy" :D
Jos joku vähemmän kiinnostava mätsi penkittää minut, niin toki silloin poistan kyllä hänet. Ongelmana vaan on se että ne vähemmän kiinnostavat on yleensä enemmänkin jopa liian aktiivisia, kun taas ne kiinnostavimmat tuppaa sitten laittamaan minut vaihtopenkille.
palaako nuo penkittäjät ikinä juttelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotka olette tosissaan liikkeellä niin toteatteko saamienne mätsien perusteella mikä on oma taso ja tyydytte jututtamaan niitä vaikkeivat vastaisikaan omaa käsitystänne halutusta kumppanista? Tämä siis niille joille tuottaa vaikeuksia löytää seuraa.
Jututan aina sitä mätsiä joka kulloinkin tuntuu kaikkein kiinnostavimmalta, ja laitan siksi aikaa muut mätsit ns. penkille odottamaan. Ja jos sen parhaan kanssa ei homma etenekään, niin otan vaihtopenkiltä sen toiseksi parhaan, ja jatkan juttua hänen kanssaan.
Tyypillisesti ihmiset varmasti ottavat sen "tasokkaimman" ja laittavat muut jäähylle. Olen itsekin huomannut, milloin olen jäähyllä. Tulee täysi radiohiljaisuus ja sitten viikon tai parin jälkeen vastapuoli jatkaa jollain tekosyyllä juttua. Tuo on ihan ok, jos kyseessä on sellainen, josta olen todella kiinnostunut. Tosin, jos vielä toisen kerran katoaa. niin sitten riittää.
Juurikin näin. Huomaan siis itsekin aika usein että se paras mätsini jota minä aktiivisesti tavoittelen, ja jota varten laitoin muut mätsini vaihtopenkille, onkin penkittänyt vuorostaan minut 😀!!
T. Sama jolle vastasit
aivan naurettavaa touhua. Jos penkittää, poista match, älä anna enää mahista sille
Se on vaan henkisesti aika vaikeaa poistaa se penkittäjä, mikäli se on sun tämän hetken ehdottomasti paras mätsi. Helposti siinä alkaa keksiä syitä miksei sitä kannatakaan poistaa: "ehkä se kohta taas palaa keskusteluun, ehkä sillä on vaan töissä kiirettä, tai joku muu hyvä syy" :D
Jos joku vähemmän kiinnostava mätsi penkittää minut, niin toki silloin poistan kyllä hänet. Ongelmana vaan on se että ne vähemmän kiinnostavat on yleensä enemmänkin jopa liian aktiivisia, kun taas ne kiinnostavimmat tuppaa sitten laittamaan minut vaihtopenkille.
palaako nuo penkittäjät ikinä juttelemaan?
Joo, kyllä ne toisinaan palaa vielä juttelemaan.
Joskus saattaa mennä viikkoja, tai jopa kuukausia, ja sitten yhtäkkiä tuleekin taas viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sama jolle vastasit
Noinhan tuo homma menee. Olen se, joka sietää vähän penkitystä, mutta alan olemaan aika kyllästynyt koko touhuun. Kaikki haaveilee jostain liian hyvästä ja pysyy kiltisti penkillä, ja samaan aikaa ignooraa muita epäkiinnostavia eli penkittää muita. Ei enää oikein kiinnosta olla osa tuollaista, jossa joillain ilmeisesti riittää loputtomiin virtaa pelailla noita pelejä. Teen mielummin jotain muuta.
Hah, kieltämättä tuo penkittämisen noidankehä on saanut jo aika koomiset mittasuhteet Tinderissä. Itseäni kanssa välillä ärsyttää tai hävettää se että siedän ja hyväksyn sen että minut penkitetään, jotenkin siinä menee tietyllä tapaa itsekunnioitus.
Mutta samaan aikaan, miten voin moralisoida sitä penkittäjää, kun kerran itsekin surutta penkitän muita?
Huoh, oiskohan sitä itsekin parempi poistua tuolta Tinderistä...
Penkittäjät laitan heti poistoon
Vierailija kirjoitti:
Yritin kyllä tehdä noin, eli koitin tyytyä niihin mitä sain, vaikka eivät olleet lähelläkään sitä ideaalikumppania jonka olen itselleni kuvitellut.
Eipä siitä mitään tullut, koko juttu oli aivan fiasko. Tuon kokemuksen perusteella en suosittelisi tyytymistä kenellekään. Siinä tekee vaan itsensä onnettomaksi, ja ryöstää samalla siltä toiselta mahdollisuuden saada kumppani joka oikeasti välittää hänestä.
Ei tinder muuten mitään normaaleja miehiä piilota. VAAN varoittaa kun valitset sellaisen. Tulee joku viesti, että olet valitsemassa suosittua miestä. Harkitse. Anna sille super like niin mahikset paranee tms.
Itse en oo nyt vähään aikaan saanut sitä huomautusta. Ihan siis epäsuosittuja hulluja vetänyt oikealle, ja silti vaan ei punainen valo vilku. Pitää taas keksia muuta sisältöä elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia ongelmia.
Ehkä tämä on jokin uusi juttu Tinderissä. Olen seurustellut nyt hieman yli vuoden Tinderissä tapaamani naisen kanssa.
Olen omasta mielestä keskivertomies, mikään sen kummempi valokuvamalli jne. mitä täälläkin mainittu/haukuttu ( :D :D).
Kun liityin viimeksi Tinderiin (silloin näkyi ainakin kuinka monta on minusta tykännyt, jotka eivät olleet vielä tulleet vastaan swaipatessa), loin tilin, mietin ja latasin kuvat itsestäni (maksimimäärä, olisiko ollut 5kpl?), ja kirjailin sopivan kirjoituksen itsestäni (olen kirjallisesti ehkä keskivertoa lahjakkaampi).
Jätin koko applikaation swaippaamatta pariksi päiväksi, sillä lähdin mökille saaristoon, ja hain vain lähialueelta (50km), enkä halunnut että sotken jonkun mielenkiintoisen naisen kiinnostuksen näyttämällä että olen, kun tulen vastaan 160+km päässä, vaikka profiilissa lukikin "Turku"
Kun palasin reissusta ja avasin tinderin sunnuntaina, minulla oli 100+ tykkäystä (siihen lukema jäi, ei näyttänyt paljonko kokonaisuudessaan). En ollut siis swaipannut kertaakaan, lisännyt vain profiilini.
Oletin että algoritmit ja muut internetin poppakonstit väittivät vian että tykkäysten määrä oli iso, jotta alkaisin swaippaamaan, ja kiinnostus pysyisi korkeana.
-Mutta suureksi yllätyksekseni, nämä olivat ihan oikeita tykkäyksiä, ja supertykkäyksiäkin.
Treffailin innokkaasti, ja juttelin lukuisten naisten kanssa.
Yllätyin siitä että ehkä 2/10 ghostasi millään tasolla, oletin että määrä olisi huomattavasti suurempi.
Tinderin kautta ihanan kumppanini sitten päädyin löytämään, ja paras vuosi elämästäni onkin ollut :)
Ehkä tosiaan systeemit ovat vain muuttuneet vuoden aikana, mutta en tunnista tässä ketjussa mainittuja asioita lähes ollenkaan.
M40 (+N30)
Yli 100 tykkäystä 48 tunnissa on aivan älyttömän kova suoritus mieheltä Tinderissä. Veikkaisin tämän perusteella että kuulut aivan heittämällä komeimpaan 20 prosenttiin miehistä, jos et komeimpaan 10 prosenttiin. Onneksi olkoon.
Itse sain kolmessa tunnissa 100 täyteen ja jatkuvalla syötöllä ropisee lisää. Viikon jälkeenkin näyttää tulevan vielä 5-10 tunnissa. Olen nelikymppinen mies.
Oho, ja sieltä nokitettiin vielä hurjemmalla suorituksella! Näköjään täällä on pari Dressmanin kalsarimallia tms könsikästä linjoilla 😀.
Nyt kun on top10% miehiä ketjussa, niin sopiiko kysyä: kuinka usein naiset aloittavat keskusteluja teille? Tuleeko paljonkin avauksia?
Sanotaan noin 2/10 aloittaa. Silloin on selkeä kiinnostus ja on usein muutenkin aktiivinen.
Muut on sitten odottaa aloitusta ja näistä noin 2/10 ei vastaa mitään.
Naisena mun kokemus on että 1/10 miehestä lähettää viestin, ja 1/10 vastaa mun lähettämään (tosin en minäkään ihan jokaiselle matchille laita). Suurin osa tuntuu olevan siellä vain kortteja katselemassa. Itse joutuu kivirekeä vetämään, jos keskusteluja haluaa saada alkuun.
Toki en asu Suomessa vaan hyvin kansainvälisessä keskieurooppalaisessa miljoonakaupungissa, että Suomen Tinderiin en osaa verrata.
Ei ole mahdollista. Ulkomaalaiset miehet ovat täydellisiä AV:n mukaan.
Eiköhän tosta nyt voi rivien välistä päätellä että kyseinen nainen ei ole ihan sieltä parhaasta päästä viehättävyydessä.
Pistäppä suomalainen vaalea ja sinisilmäinen, hoikka Elovena tyttö keski-euroopan Tinderiin, niin voin sanoa että alkaa mätsiä ja viestiä paukkua puhelimeen sellaista tahtia että heikompaa hirvittää.
Kuvitteleeko joku että vielä nykypäivänäkin suomalaisuudesta tai vaaleudesta saa jotain eksotiikkapisteitä? :D
Ensinnäkin, Keski-Eurooppahan on täynnä blondeja, aitoja tai värjättyjä. Vaaleassa värissä ei ole mitään ihmeellistä nykyään, toki aito blondi on tilastollisesti harvinaisempi, mutta onko pariutuminen jotain tilastotiedettä? "Joo mulla oli jo se punapää, nyt pitäis löytää sinisilmäinen blondi..."
Toisekseen miljoonakaupungissahan Tinderissä on varmasti aivan älyttömästi profiileja, ja varmasti kymmenistä ja kymmenistä eri maista porukkaa. Miten siinä kohtaa juuri suomalainen olisi jotenkin suosittu vain sen perusteella että on ulkomaalainen? Niinhän siellä on 2000 muutakin ulkomaalaisen naisen profiilia heti ensimmäisenä päivänä tyrkyllä.
Kolmannekseen, on erittäin paljon tavallisia ja nättejäkin naisia joilla on vaikeuksia löytää kumppania edes näitten nettijuttujen kautta. Se voi olla yllättävän nihkeä prosessi, eikä puhelin todellakaan laula eikä oven takana kolkutella. Mikään ei ole ihanampaa kuin kaikkitietävä manspleinaus kuinka "nainen saa aina jonkun" ja "nainen ei voi koskaan olla oikeasti yksinäinen".
Olin kerran kiinnostunut eräästä (omien sanojensa mukaan) yksinäisestä miehestä, ja ajattelin jo avautua hänelle kuinka minäkin olen ollut pitkään täysin yksin (ja tästähän meille voisi syntyä yhteys)... Kunnes hän aloitti tämän katkeran vuodatuksensa. Jos hän olisi ollut mieleltään avoin kuuntelemaan erilaisten ihmisten aitoja elämänkokemuksia, jotain olisi voinut tapahtuakin. Sen sijaan hän ensitöikseen torppasi sen itsestään kiinnostuneen naisen, jolla oli sama elämäntarina kuin hänellä itsellään... Koska "ei ole mahdollista".
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ei tinder muuten mitään normaaleja miehiä piilota. VAAN varoittaa kun valitset sellaisen. Tulee joku viesti, että olet valitsemassa suosittua miestä. Harkitse. Anna sille super like niin mahikset paranee tms.
Itse en oo nyt vähään aikaan saanut sitä huomautusta. Ihan siis epäsuosittuja hulluja vetänyt oikealle, ja silti vaan ei punainen valo vilku. Pitää taas keksia muuta sisältöä elämään.
Mulla on sama. Ehkä 1/30 mun antamasta sydämestä saa ton varoituksen, eli en kai sitten mitään miesmalleja tavoittele. Silti on vaikeaa päästä edes treffeille, saati sitten että jotain kehittyisi siitä eteenpäin.
Kaikenlaista sähläystä Tinderissä saa helposti aikaiseksi, mutta jonkin vakavemman etsiminen onkin sitten työlästä. Ja se, että nainen kirjoittaa jotain ONS ja FWB -tarinaa harvemmin tarkoittaa mitään.
Välillä vannotan, etten enää lähde noihin sähläyksiin mukaan, mutta niin se mieli aina muuttuu.
M44
Tykkäyksen pistäminen tuntuu tarkoittavan eri asiaa miehille ja naisille. Miesten mielestä se on lupa tulla juttelemaan, naisille jotain enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäyksen pistäminen tuntuu tarkoittavan eri asiaa miehille ja naisille. Miesten mielestä se on lupa tulla juttelemaan, naisille jotain enemmän.
Sori mutta ei miehet siellä juttele mitään. Sehän tässä mahdottomaksi homman tekeekin. Ja sitten sanotaan että viestittelemättömyys johtuu siitä että olen miehelle liian ruma - mutta mies itse on profiilistani tykännyt. Miten mun pitäisi silloin arvata ettei oikeasti kannatakaan antaa sydäntä, koska olenkin ällöttävä, vaikka mies on jo sydämen laittanut?! Aivan järjetöntä touhua.
Penkitän ja minua penkitetään. Ghostaan ja minut ghostataan. Annan ja saan pakkeja.
Uskon tämän myös pätevän suurimpaan osaan Tinderin käyttäjistä.
Mun mielestä on aika turhaa alkaa ulisemaan kun tietää pelin hengen siihen ryhtyessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta ei miehet siellä juttele mitään. Sehän tässä mahdottomaksi homman tekeekin. Ja sitten sanotaan että viestittelemättömyys johtuu siitä että olen miehelle liian ruma - mutta mies itse on profiilistani tykännyt. Miten mun pitäisi silloin arvata ettei oikeasti kannatakaan antaa sydäntä, koska olenkin ällöttävä, vaikka mies on jo sydämen laittanut?! Aivan järjetöntä touhua.
Mulla on aivan päinvastaiset kokemukset. Olen siis mies ja naisten kanssa keskustelu on kuin tekisi jotain hemmetin reportaasi naisen elämästä. Sieltä tulee yhden sanan vastauksia, ei ikinä kysymyksiä sun elämästä, ei mitään mikä veisi keskustelua eteenpäin. En ymmärrä edes syytä miksi edes vastata jos ei tuo mitään effortia keskusteluun. Ghostaisi vaikka mielummin. Mun ennätys on 13 kysymystä putkeen johon nainen vastannut ja jonka jälkeen en enää jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aivan päinvastaiset kokemukset. Olen siis mies ja naisten kanssa keskustelu on kuin tekisi jotain hemmetin reportaasi naisen elämästä. Sieltä tulee yhden sanan vastauksia, ei ikinä kysymyksiä sun elämästä, ei mitään mikä veisi keskustelua eteenpäin. En ymmärrä edes syytä miksi edes vastata jos ei tuo mitään effortia keskusteluun. Ghostaisi vaikka mielummin. Mun ennätys on 13 kysymystä putkeen johon nainen vastannut ja jonka jälkeen en enää jaksanut.
Eli mitä tästä opimme, yhtä vaikeaa siellä on kaikille eikä vastaamattomuus ole sukupuolesta kiinni.
Jos menee tinderiin, niin leikin kestäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijainti, sijainti, sijainti. Pätee myös treffimaailmassa. Maaseudun pikkupitäjien poikamiehille ei ole kysyntää, vaikka miten olis kunollinen, ok-näköinen, on talot, autot ja metsää.
Suomalaisille naisille 50 km on liian pitkä matka, ja siksipä ilmeisesti jotkut suomalaiset miehet löytävät ulkomailta naisen jolle 5000 km ei ole liikaa.
Suomalainen nainen elättää itse itsensä, toisin kuin Thaikku-morsiamet
Suomalainen nainen elättää itsensä erossa saamallaan ex miehen omaisuudella ja elatusmaksuilla.
Koskaan naimisissa olemattomat lapsettomat sinkutkin? Mielenkiintoista.
Sekin on mielenkiintoista, miten pariskunnan omaisuus on aina miehen, vaikka molemmat käyvät töissä. Ja vielä sekin, miten nainen elää elatusmaksuilla, vaikka elättää niillä miehen(kin) lapsia.
Katkerat naisvihaajat näyttävät viettävän aikaansa Tinderin ohella myös anonyymeillä keskustelupalstoilla. Kenties purkamassa pettymystään, kun ei taaskaan kelvannut kenellekään, vaikka on _ihan_tavallinen_hyvä_mies…
Noinhan tuo homma menee. Olen se, joka sietää vähän penkitystä, mutta alan olemaan aika kyllästynyt koko touhuun. Kaikki haaveilee jostain liian hyvästä ja pysyy kiltisti penkillä, ja samaan aikaa ignooraa muita epäkiinnostavia eli penkittää muita. Ei enää oikein kiinnosta olla osa tuollaista, jossa joillain ilmeisesti riittää loputtomiin virtaa pelailla noita pelejä. Teen mielummin jotain muuta.