Piilottaako Tinder normaalit miehet?
Luin, että käyttäjä saa näkyvyyttä sen mukaan kuinka paljon hän tykkää ihmisistä ja kuinka paljon muut hänestä. :( Sovellus näyttää vain paljon komeita lihaskimppumiehiä, jollaiset eivät koskaan lähesty minua vaikka saattavat vilkaista. Näkemistäni miehistä 70% on komeita pelimiehiä. Tarjonta on täysin todellisuudesta irrallaan.
Kommentit (401)
Mä sain matchin Heikki Lampelan kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätsejä pitää olla vähintään kymmenen plakkarissa koko ajan, että jotain järkevää syntyy jonkun kanssa.
On aivan ajan hukkaa keskittyä vain yhteen. Joko itsestä tai hänestä tulee ajan mittaan ilmi jotain mikä saa tilanteen lässähtämään.
Juurikin näin. Ghostaaminen on niin yleistä sekä miesten että naisten toimesta, että on käytännössä pakko pitää yllä keskustelua useiden kanssa samaan aikaan, jos ihan treffeilläkin haluaa käydä.
Itsellä on vakiintunut siihen että koitan pitää jatkuvasti yllä neljää viestiketjua, joista sitten tippuu treffejä keskimäärin ehkä yksi per viikko. Jatkuvan ghostaaminen takia pitää koko ajan pitää optiot auki joka suuntaan.
Treffeille vaan heti kun toinen paljastuu suurin piirtein normaaliksi. Jos toisella ei ole seuraavaan kahteen viikkoon aikaa treffeille, niin kiitos, hei vaan. Mätsit tai niiden lukumäärä ovat ihan turhia, jos ei ole aikaa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei liene kovin vaikeaa...
joku raja minullakin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tykkäsit hänen profiilistaan? :-o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia ongelmia.
Ehkä tämä on jokin uusi juttu Tinderissä. Olen seurustellut nyt hieman yli vuoden Tinderissä tapaamani naisen kanssa.
Olen omasta mielestä keskivertomies, mikään sen kummempi valokuvamalli jne. mitä täälläkin mainittu/haukuttu ( :D :D).
Kun liityin viimeksi Tinderiin (silloin näkyi ainakin kuinka monta on minusta tykännyt, jotka eivät olleet vielä tulleet vastaan swaipatessa), loin tilin, mietin ja latasin kuvat itsestäni (maksimimäärä, olisiko ollut 5kpl?), ja kirjailin sopivan kirjoituksen itsestäni (olen kirjallisesti ehkä keskivertoa lahjakkaampi).
Jätin koko applikaation swaippaamatta pariksi päiväksi, sillä lähdin mökille saaristoon, ja hain vain lähialueelta (50km), enkä halunnut että sotken jonkun mielenkiintoisen naisen kiinnostuksen näyttämällä että olen, kun tulen vastaan 160+km päässä, vaikka profiilissa lukikin "Turku"
Kun palasin reissusta ja avasin tinderin sunnuntaina, minulla oli 100+ tykkäystä (siihen lukema jäi, ei näyttänyt paljonko kokonaisuudessaan). En ollut siis swaipannut kertaakaan, lisännyt vain profiilini.
Oletin että algoritmit ja muut internetin poppakonstit väittivät vian että tykkäysten määrä oli iso, jotta alkaisin swaippaamaan, ja kiinnostus pysyisi korkeana.
-Mutta suureksi yllätyksekseni, nämä olivat ihan oikeita tykkäyksiä, ja supertykkäyksiäkin.
Treffailin innokkaasti, ja juttelin lukuisten naisten kanssa.
Yllätyin siitä että ehkä 2/10 ghostasi millään tasolla, oletin että määrä olisi huomattavasti suurempi.
Tinderin kautta ihanan kumppanini sitten päädyin löytämään, ja paras vuosi elämästäni onkin ollut :)
Ehkä tosiaan systeemit ovat vain muuttuneet vuoden aikana, mutta en tunnista tässä ketjussa mainittuja asioita lähes ollenkaan.
M40 (+N30)
Yli 100 tykkäystä 48 tunnissa on aivan älyttömän kova suoritus mieheltä Tinderissä. Veikkaisin tämän perusteella että kuulut aivan heittämällä komeimpaan 20 prosenttiin miehistä, jos et komeimpaan 10 prosenttiin. Onneksi olkoon.
Itse sain kolmessa tunnissa 100 täyteen ja jatkuvalla syötöllä ropisee lisää. Viikon jälkeenkin näyttää tulevan vielä 5-10 tunnissa. Olen nelikymppinen mies.
Oho, ja sieltä nokitettiin vielä hurjemmalla suorituksella! Näköjään täällä on pari Dressmanin kalsarimallia tms könsikästä linjoilla 😀.
Nyt kun on top10% miehiä ketjussa, niin sopiiko kysyä: kuinka usein naiset aloittavat keskusteluja teille? Tuleeko paljonkin avauksia?
Kysyjän lainaaman ensimmäisen kommentin mökillä viihtyjä ja kirjoittaja täällä.
Minä en koe itseäni sen komeammaksi kuin keskivertomies. Ja tuskin ihan Dressmann sppedo-mallikaan :D Mutta se toki on katsojan silmässä :D :D Kiva vain jos näin on.
Olen ehkä jäävi sanomaan kuinka moni matchi aloittaa keskustelun MUN kanssa, sillä ehdin lähes aina kyllä heittämään aloitusviestin itse.
Etuna ja syynä tähän oli että nämä tosiaan olivat jo tykänneet profiilistani, ja heti kun sitten match tuli, pystyin kirjoittamaan ensimmäin viestin tuoreeltaan.
Mutta jos jäi viesti kirjoittamatta heti jostain häiriötekijästä johtuen, en suoralta kädeltä muista että kukaan etukäteen minusta tykänneistä matcheista (kaikki naisia), olisi aloittanut keskustelua, ennen kuin itse pääsin syventymään asiaan myöhemmässä vaiheessa.
Toisin päin on kyllä käynyt, eli jos olin tykännyt jostakusta, ja hän matchasi minut vasta myöhemmin, sain kyllä aloitusviestejäkin -jokusen- . En mitään henkistä kirjanpitoa tehnyt määristä, mutta ehkä enemmän kuin olisin odottanut kyllä.
-Toki näissä suurin osa oli "Hei" tai "Moi" -tyyppisiä aloituksia, mutta se ei ole mikään ongelma, kun lähtökohtaisesti olin Tinderissä jutellakseni ja tutustuakseni. Ei sen ekan viestin mikään ainutlaatuinen romaani tarvinnut ollakaan.
Monenko kanssa keskustelit samanaikaisesti? Miltä näytät ulkoisesti?
Onko kumppanisi oikeasti 10 vuotta nuorempi?
Pyrin pitämään keskustelut minimissä kerralla, ei mitään järkeä antaa 10% keskittymisestä kymmenelle matchille, mielummin pari-kolme, jolloin pystyi aidosti olemaan läsnä ja keskittyä siihen mistä on puhe.
En tosiaan selaillut vain selaillakseni, vaan ihan parisuhdetta etsien, joten ylenpalttinen selailu ja uudet matchit eivät olleet pääpointti.
Ulkoisesti olen 181cm, harteikas, mutta ei sellainen klassinen salimöhkö. Enemmänkin fyysisen työn ansiota. Hiukset ajeltu sängelle, ja lyhyt kokoparta.
Siniset silmät ja pari hillittyä tatuointia vaatteiden alla piilossa.
Ei mitään suoranaisesti silmiinpistävää.
Kyllä, kumppanini täytti 30 viime syksynä, ja tapasimme jokunen kuukausi ennen sitä. Hän täyttää jokusen viikon päästä 31.
Itse täytän 41 tänä vuonna.
Vaikka antaisi tykkäyksen Heikki Lampelalle ihan vaan läpällä tai vaikka uteliaisuudesta niin kun sen tekee riittävän moni niin jopa tunnetusti moniongelmaisella Lampelalla on lopuksi parempi ELO-score ja enempi mätsejä kuin sillä tavallisella miehellä, joka voi hyvinkin olla parempi kumppaniehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Olen n. 45 v. nainen ja minulla tulee päivittäin n. 5-10 matchia jos vaan jaksan selailla. Se on kyllä aikaavievää, kun laitan sydäntä ehkä yhdelle miehelle kahdestakymmenestä. Tällä viikolla treffit 4 eri miehen kanssa. Näin kovaa tahtia en normaalisti ehtisi, mutta tämä viikko on vähän rennompi työn kannalta. Olen tutustunut kivoihin miehiin, ja selvittelen olisiko jostain heistä johonkin vakavampaan. Etsimällä en kuitenkaan etsi mitään vakavaa, vaan nautin myös prosessista 😉
Nautit prosessista? Mulla oli joskus vähän sama tahti, kun treffipyyntöjä tuli liikaakin. Nykyään valitsen tosi tarkkaan josko jaksan vaivautua treffeille. Olen nyt ollut Tinderissä puolisen vuotta, enkä kyllä nauti prosessista enää, kun sieltä ei ole mitään vakavampaa löytynyt. Ts. sellaista joka haluaisi tavata toisenkin kerran ja joka minua itseänikin kiinnostaisi. Voi olla, että minussa on vikaa, mutta monet (=hyvät) miehet ovat tosi ranttuja .. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen n. 45 v. nainen ja minulla tulee päivittäin n. 5-10 matchia jos vaan jaksan selailla. Se on kyllä aikaavievää, kun laitan sydäntä ehkä yhdelle miehelle kahdestakymmenestä. Tällä viikolla treffit 4 eri miehen kanssa. Näin kovaa tahtia en normaalisti ehtisi, mutta tämä viikko on vähän rennompi työn kannalta. Olen tutustunut kivoihin miehiin, ja selvittelen olisiko jostain heistä johonkin vakavampaan. Etsimällä en kuitenkaan etsi mitään vakavaa, vaan nautin myös prosessista 😉
Nautit prosessista? Mulla oli joskus vähän sama tahti, kun treffipyyntöjä tuli liikaakin. Nykyään valitsen tosi tarkkaan josko jaksan vaivautua treffeille. Olen nyt ollut Tinderissä puolisen vuotta, enkä kyllä nauti prosessista enää, kun sieltä ei ole mitään vakavampaa löytynyt. Ts. sellaista joka haluaisi tavata toisenkin kerran ja joka minua itseänikin kiinnostaisi. Voi olla, että minussa on vikaa, mutta monet (=hyvät) miehet ovat tosi ranttuja .. ;)
Okei, minulla on sattunut sitten varmaan hyvä tuuri, kun olen kohdannut useita kiinnostavia miehiä, joihin olen tutustunut ja treffaillut heitä. Itseäni nuorempia nämä miehet ovat olleet, mutta se on minulle vain plussaa, koska olen itsekin hyvin nuorekas. Toki olen tapaillut myös ikäisiäni miehiä, ja mukavia heissäkin on ollut. Kauhean hätiköidysti en vaan halua parisuhteeseen ryhtyä, viihdyn sinkkunakin tällä hetkellä niin hyvin, ja katson rauhassa, jos tulee joku aivan huippuihana tyyppi vastaan.
Jotka olette tosissaan liikkeellä niin toteatteko saamienne mätsien perusteella mikä on oma taso ja tyydytte jututtamaan niitä vaikkeivat vastaisikaan omaa käsitystänne halutusta kumppanista? Tämä siis niille joille tuottaa vaikeuksia löytää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
No eikö miehet tee Tinderissä ihan samaa, kaikki pommittaa niitä muutamaa kauneinta naista? En tiedä kun en ole Tinderissä. Mutta tosiaan, ei niitä taviksia voi valita siellä jos niitä ei näe joten ei silloin ole kenenkään muun sovelluksen vika. Sovelluksen etuhan on että ihmiset selaa sitä ikuisesti löytämättä ikinä vakituista kumppania, koska silloin ne poistais sovelluksen. Sovelluksen kannattaa koukuttaa ihmiset selaamiseen lupaamalla koko ajan jotain herkumpaa seuraavan pyyhkäisyn takana. Kuulostaa ihan totaaliselta katastrofilta parisuhteen löytämiseen, irtoseksiin varmasti toimii.
Jos omistaa järkevän ajattelun, niin tietää Tinderissä panostaa vain yhteen ihmiseen kerrallaan. Päättelemällä voi ymmärtää logiikan, että miten parisuhde löytyy. Jos aina etsii vain parempaa, niin se voi kertoa myös omasta addiktioherkkyydestä. Tinderistä löysin ainakin oman mieheni ja häät jo suunnitteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasiallisesti profiilit mitä minulle tulee on kuvattomia, tupakoivia, salimarkkuja, aurinkolasit joka kuvassa, varattuja ja pelkkää seksiä hakemassa. Eli eipä täälläkään niitä normaaleja miehiä hirveesti tarjoilla tinderissä vaihtoehdoksi.
N39
Ei silti Tinderin tarvitse ketään sinulta piilottaa, jos yksinkertaisesti mieluista tarjontaa ei ole. Toisaalta onko epänormaali, jos on kuvaton/tupakoi/käy salilla/käyttää aurinkolaseja/varattu/hakee petiseuraa?
Ei toki tee epänormaaliksi, mutta ei ole sitä mitä minä etsin.
N39
Vierailija kirjoitti:
Jotka olette tosissaan liikkeellä niin toteatteko saamienne mätsien perusteella mikä on oma taso ja tyydytte jututtamaan niitä vaikkeivat vastaisikaan omaa käsitystänne halutusta kumppanista? Tämä siis niille joille tuottaa vaikeuksia löytää seuraa.
Jututan vain niitä matcejä, jotka ovat kiinnostavimpia. Joskus tulee ns. huteja, joiden kanssa ei sitten hyviltäkään jutella enempää tai tavata livenä.
T. 368
Vierailija kirjoitti:
Jututan aina sitä mätsiä joka kulloinkin tuntuu kaikkein kiinnostavimmalta, ja laitan siksi aikaa muut mätsit ns. penkille odottamaan. Ja jos sen parhaan kanssa ei homma etenekään, niin otan vaihtopenkiltä sen toiseksi parhaan, ja jatkan juttua hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, minulla on sattunut sitten varmaan hyvä tuuri, kun olen kohdannut useita kiinnostavia miehiä, joihin olen tutustunut ja treffaillut heitä. Itseäni nuorempia nämä miehet ovat olleet, mutta se on minulle vain plussaa, koska olen itsekin hyvin nuorekas. Toki olen tapaillut myös ikäisiäni miehiä, ja mukavia heissäkin on ollut. Kauhean hätiköidysti en vaan halua parisuhteeseen ryhtyä, viihdyn sinkkunakin tällä hetkellä niin hyvin, ja katson rauhassa, jos tulee joku aivan huippuihana tyyppi vastaan.
Itseäni kiinnostaa päivä päivältä vähemmän koko touhu, ja olen nelikymppinen mies. Tulee matcheja ja olen käynyt treffeillä välillä. Muutamia pidempiä tapailuja on tullut tässä viime vuosina. AINA joko itse en ole kiinnostunut tai toinen ei ole kiinnostunut, tai kumpikaan ei ole. En varsinaisesti nauti vieraiden ihmisten kanssa perus jaaritteluista ja tutustumistouhuista. Sitten kun harvoin pääsee treffeille sellaisen kanssa, josta itse todella kiinnostuu, ja se ei olekaan molemminpuolista lopulta, niin ei se kivalta tunnu todellakaan. Menee vain into koko touhusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jututan aina sitä mätsiä joka kulloinkin tuntuu kaikkein kiinnostavimmalta, ja laitan siksi aikaa muut mätsit ns. penkille odottamaan. Ja jos sen parhaan kanssa ei homma etenekään, niin otan vaihtopenkiltä sen toiseksi parhaan, ja jatkan juttua hänen kanssaan.
Tyypillisesti ihmiset varmasti ottavat sen "tasokkaimman" ja laittavat muut jäähylle. Olen itsekin huomannut, milloin olen jäähyllä. Tulee täysi radiohiljaisuus ja sitten viikon tai parin jälkeen vastapuoli jatkaa jollain tekosyyllä juttua. Tuo on ihan ok, jos kyseessä on sellainen, josta olen todella kiinnostunut. Tosin, jos vielä toisen kerran katoaa. niin sitten riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisesti ihmiset varmasti ottavat sen "tasokkaimman" ja laittavat muut jäähylle. Olen itsekin huomannut, milloin olen jäähyllä. Tulee täysi radiohiljaisuus ja sitten viikon tai parin jälkeen vastapuoli jatkaa jollain tekosyyllä juttua. Tuo on ihan ok, jos kyseessä on sellainen, josta olen todella kiinnostunut. Tosin, jos vielä toisen kerran katoaa. niin sitten riittää.
Juurikin näin. Huomaan siis itsekin aika usein että se paras mätsini jota minä aktiivisesti tavoittelen, ja jota varten laitoin muut mätsini vaihtopenkille, onkin penkittänyt vuorostaan minut 😀!!
T. Sama jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Huomaan siis itsekin aika usein että se paras mätsini jota minä aktiivisesti tavoittelen, ja jota varten laitoin muut mätsini vaihtopenkille, onkin penkittänyt vuorostaan minut 😀!!
T. Sama jolle vastasit
aivan naurettavaa touhua. Jos penkittää, poista match, älä anna enää mahista sille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kiinnostaa päivä päivältä vähemmän koko touhu, ja olen nelikymppinen mies. Tulee matcheja ja olen käynyt treffeillä välillä. Muutamia pidempiä tapailuja on tullut tässä viime vuosina. AINA joko itse en ole kiinnostunut tai toinen ei ole kiinnostunut, tai kumpikaan ei ole. En varsinaisesti nauti vieraiden ihmisten kanssa perus jaaritteluista ja tutustumistouhuista. Sitten kun harvoin pääsee treffeille sellaisen kanssa, josta itse todella kiinnostuu, ja se ei olekaan molemminpuolista lopulta, niin ei se kivalta tunnu todellakaan. Menee vain into koko touhusta.
Täällä toinen nelikymppinen mies. Täytyy sanoa että todella samat kokemukset itsellä. Olen aktiivisesti tapaillut naisia Tinderin kautta nyt noin vuoden ajan, ja karkeasti arvioiden tapaamiset on jakaantuneet näin:
Noin 50 % kerroista kumpikaan ei erityisemmin innostunut toisesta.
Noin 25 % kerroista nainen oli kiinnostunut minusta, mutta minä en hänestä.
Noin 25 % kerroista minä kiinnostuin naisesta, mutta hän puolestaan ei minusta.
Olen siis tavannut noin 15 naista, ja aivan hämmästyttävästi KERTAAKAAN ei ole käynyt niin että kiinnostus olisi ollut molemminpuolista.
On tää kyllä aikamoinen työmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sama jolle vastasit
aivan naurettavaa touhua. Jos penkittää, poista match, älä anna enää mahista sille
Se on vaan henkisesti aika vaikeaa poistaa se penkittäjä, mikäli se on sun tämän hetken ehdottomasti paras mätsi. Helposti siinä alkaa keksiä syitä miksei sitä kannatakaan poistaa: "ehkä se kohta taas palaa keskusteluun, ehkä sillä on vaan töissä kiirettä, tai joku muu hyvä syy" :D
Jos joku vähemmän kiinnostava mätsi penkittää minut, niin toki silloin poistan kyllä hänet. Ongelmana vaan on se että ne vähemmän kiinnostavat on yleensä enemmänkin jopa liian aktiivisia, kun taas ne kiinnostavimmat tuppaa sitten laittamaan minut vaihtopenkille.
Monenko kanssa keskustelit samanaikaisesti? Miltä näytät ulkoisesti?
Onko kumppanisi oikeasti 10 vuotta nuorempi?