Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilottaako Tinder normaalit miehet?

Vierailija
30.08.2021 |

Luin, että käyttäjä saa näkyvyyttä sen mukaan kuinka paljon hän tykkää ihmisistä ja kuinka paljon muut hänestä. :( Sovellus näyttää vain paljon komeita lihaskimppumiehiä, jollaiset eivät koskaan lähesty minua vaikka saattavat vilkaista. Näkemistäni miehistä 70% on komeita pelimiehiä. Tarjonta on täysin todellisuudesta irrallaan.

Kommentit (401)

Vierailija
1/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit hyvät miehet ei kauaa deittipalstoilla roiku, vaan heidät poimitaan nopeasti pois, kuten oma mieheni.

Vierailija
2/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit miehet ei tarvitse panosovellusta. Normaaleja naisia löytyy ihan livenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit miehet ei tarvitse panosovellusta. Normaaleja naisia löytyy ihan livenä.

Ei välttämättä löydä jos ei ole vilkas sosiaalinen elämä. Normaali mies voi esimerkiksi käydä töissä ja harrastaa yksin tai tutulla porukalla.

Vierailija
4/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ahkerat naiset pitää huolen siitä, ettei hyvät miehet siellä kauan pyöri.

Vierailija
5/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan löytänyt ilman nettideittien apua. Monta kertaa piti treffeillä käydä kunnes löysin etsimäni. Kukaan ei tullut kotisohvalta minua etsimään. Ihan piti olla itse aktiivinen asian suhteen.

t. mies

Vierailija
6/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy sieltä kun swaippaat oikealle etkä vasemmalle. Kuukauden saldo on 0 tykkäystä, miten tuon siis itseni esille? Normaaliuteeni kuuluu esim perus komeaksi kehuttu ulkonäkö, vakituinen työ ja koulutus, lapset, uusi omakotitalo, harrastukset, keskustelutaitoinen, kiinnostaa muukin kuin seksi. Mutta naisten passiivisuus pilaa kaiken. Mies 34v

Vierailija
7/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on oikeassa siinä että tinderin algoritmi näyttää niitä övereitä mallimiehiä paljon enemmän koska sovellus pitää heitä esillä heidän suosionsa takia..

On sovellukselle kannattavaa luoda mielikuva että se on täynnä hyvännäköisiä miehiä.

Ongelmaksi muodostuu se että me normaalit miehet emme saa hirveästi näyttökertoja kun kaiken maailman mallimiehet ovat näyttökerroissa edellä.

Vierailija
8/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy sieltä kun swaippaat oikealle etkä vasemmalle. Kuukauden saldo on 0 tykkäystä, miten tuon siis itseni esille? Normaaliuteeni kuuluu esim perus komeaksi kehuttu ulkonäkö, vakituinen työ ja koulutus, lapset, uusi omakotitalo, harrastukset, keskustelutaitoinen, kiinnostaa muukin kuin seksi. Mutta naisten passiivisuus pilaa kaiken. Mies 34v

Oma mielipide on että ei ole mitään järkeä pitää samaa tiliä kuukauden ajan, kuten huomaat itsekin niin sovellus laittaa sinut jonnekkin pakan pohjalle mistä kukaan ei sinua löydä. Poista tili ja tee uudestaan vaikka eri puhelinnumerolla ja muilla tiedoilla.

Vierailija
9/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko jossain perähikiällä? Omakotitalosi takia tuskin muutat naisen perässä

Vierailija
10/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, normi mies ei saa mätchejä joten se poistaa kk parin jälkeen sovelluksen.

Jos mammat svaippaisivat normi miehiä oikealle niin heidän elo-pistemäärä nousisi ja heitä näytettäisiin enemmän. Ihan on peiliin katsominen miksi tinder on täynnä jotain sigspäkk salimakeja ja komeita pelimiehiä.

Vierailija
11/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipide on että ei ole mitään järkeä pitää samaa tiliä kuukauden ajan, kuten huomaat itsekin niin sovellus laittaa sinut jonnekkin pakan pohjalle mistä kukaan ei sinua löydä. Poista tili ja tee uudestaan vaikka eri puhelinnumerolla ja muilla tiedoilla.

Boostaan itseni aina pe la ja su kärkeen, silloin tulee muutamat mätsit. Tykkään joka päivä ehkä 50. Naiset loppuu tältä alueelta

Vierailija
12/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, normi mies ei saa mätchejä joten se poistaa kk parin jälkeen sovelluksen.

Jos mammat svaippaisivat normi miehiä oikealle niin heidän elo-pistemäärä nousisi ja heitä näytettäisiin enemmän. Ihan on peiliin katsominen miksi tinder on täynnä jotain sigspäkk salimakeja ja komeita pelimiehiä.

Noinhan se periaatteessa on.

Itse normaalina miehenä jos teen täysin uuden tilin niin saan ekan kahden päivän aikana ne 15-20 tykkäystä ja sovellus ikään kuin aina "kuolee" sen jälkeen eli uusia tykkäyksiä ei tule eli mun profiili lakkaa saamasta näyttökertoja ilmeisesti kokonaan.

Vierailija
13/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen haluaa niitä övereitä mallimiehiä? Eivät ne etsi parisuhdetta, joten ainakin mulla menevät vasuriin.

Vierailija
14/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies Tinder-kuvissa näyttää niin huonolta ettei saa huomiota

Vierailija
15/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies Tinder-kuvissa näyttää niin huonolta ettei saa huomiota

Mallimiehiin verrattuna ainakin.

Tinderin ongelma on se jonka moni nainen on jo myöntänyt eli jotkut naiset olisivat vetäneet vasemmalle jopa tulevan aviomiehensä jos hän olisi tullut tinderissä vastaan (koska ulkonäkö ei kipinöinyt). Tinderissä käytännössä vain top10% miehillä on kysyntää.

Normaali mies on tinderissä näkymätön.

Vierailija
16/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää matchäämättä kunnolliset tavismiehet, jos asuvat yli 50km päässä, en halua etäsuhdetta. Lähempänä asuessaan kiinnostaisi kyllä.

Vierailija
17/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan löytänyt ilman nettideittien apua. Monta kertaa piti treffeillä käydä kunnes löysin etsimäni. Kukaan ei tullut kotisohvalta minua etsimään. Ihan piti olla itse aktiivinen asian suhteen.

t. mies

Se että naisia löytyy livenä, ei tarkoita sitä, että ne tulevat kotisohvalta hakemaan. Ihan itse pitää olla aktiivinen siellä live-elämässäkin, jos kumppanin mielii löytää.

Vierailija
18/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuttaisin uudesta talostani jonnekin kerrostalokoppiin, nainen voi muuttaa tänne, sellainen nainen joka ei muualla viihdy kuin ahtdistavissa kaupungeissa, ei sellaista naista maaseudulla kukaan kaipaa.

Vierailija
19/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehet voisi yrittää panostaa kuviinsa ja edes yrittää vähän hymyillä. Vakava 'rikosrekisterikuva' ei herätä kiinnostusta.

Vierailija
20/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuttaisin uudesta talostani jonnekin kerrostalokoppiin, nainen voi muuttaa tänne, sellainen nainen joka ei muualla viihdy kuin ahtdistavissa kaupungeissa, ei sellaista naista maaseudulla kukaan kaipaa.

Älä sitten itke, jos et saa naista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi