Mistä farkut 165 cm, vyötäröttömälle leveälanteiselle ja reidekkäälle?
Kysynpähän vaan! Olen niin kyllästynyt etsimään sopivia farkkuja. Vyötäröni on olematon (jotain 71-75 cm väliltä riippuen turvotuksesta), kun taas lantioni on leveä eli lähemmäs 100 cm kuin 90 cm. Reidet ovat muhkeat, muttei mitkään hirveät tunkit kuitenkaan. Sääret ovat ihan ok, n. 35 cm paksuimmasta kohdasta ja nilkat kapeahkot. Lahkeet ovat melkein aina vähän liian pitkät, reisien taakse jää ilkeät vekit tai suorastaan tyhjää tilaa, jos vyötärö ei kiristä. Kun taas löytää lahkeista sopivat, niin vyötärönauha aiheuttaa inhat jenkkikset. Apua kaivataan!
Kommentit (15)
En voi kutsua sitä vyötäröksi, jos sitä tuskin edes huomaa olevan. Apua
Ostoskanavalta sellaiset liki sadan euron legginsifarkut, joita saa myös tokmannilta kympillä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:16"]
Sääret ovat ihan ok, n. 35 cm paksuimmasta kohdasta ja nilkat kapeahkot.
[/quote]
35cm?? Ai läpimitta vai? No huh huh, on siinä säärtä kerrakseen.. =)
Mutta kun haluaisin farkut, enkä leggingsejä tai jeggingsejä. Muutenkin ohutta stretchkangasta olevat "farkut" näyttävät päälläni yhtä hyvältä kuin juoksutrikoot.
Kannattaa mennä kunnolliseen naistenvaatekauppaan, jossa myydään myös farkkuja ja pyytää myyjää apuun jakun, löydät hyvät farkut, todennäköisesti aika kalliit, niin pysyttelet sitten merkkiuskollisena ja käyt vastaisuudessakin ostamassa farkkusi sieltä! Ei niitä niin usein tarvi ostaa - mielummin yhdet hyvät kuin monet huonot!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:16"]
Sääret ovat ihan ok, n. 35 cm paksuimmasta kohdasta ja nilkat kapeahkot.
[/quote]
35cm?? Ai läpimitta vai? No huh huh, on siinä säärtä kerrakseen.. =)
[/quote]
Tarkoitin kyllä pohkeen ympärysmittaa, mutta voihan sitä takertua tähänkin...
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:19"]
En voi kutsua sitä vyötäröksi, jos sitä tuskin edes huomaa olevan. Apua
[/quote]
En kyllä edelleen kutsuisi noita mittoja vyötäröttömäksi. Näetköhän sä oman kehosi jotenkin vääristyneesti, jos et näe vyötäröäsi.
Np, Naisten pukutehdas tjsp. Mulla lähes identtiset mitat ja mulla on kivat NP:n Evita mallin farkut.
Very Nice merkillä on malleja moneen lähtöön. Mutta pitää olla myyjä joka osaa neuvoa. Mulla leveäreitisellä on caramel malliset joita on eri pituuksia.
Macin stretch-farkut on ihanat! Istuu hyvin, mukavat päällä eikä veny muodottomaksi. Uutena aika kalliit, satuin bongaamaan kirppikseltä. Olen lyhyempi ja painavampi, muodokas myöskin. Noista menee myös normaalia pienempi koko.
Jos vyötärön ja lantion erotus on 25 cm tai yli niin puhuisin selkeästi erottuvasta x-malliin kuuluvasta vyötäröstä, ei ole tasapaksua nähnytkään. Itsellä sama suhde. T:14
Mä olen aika saman mallinen vähän kapeampi tosin lantiolta, mulla mitat vyötärö 70 ja lantio 95, ja mulla toimii erinomaisesti Lee Cooperin kurvikkaille naisille tarkoitetut korkeavyötäröiset LC-01 farkut. Niitä löytyy eri lahkeen pituuksissakin.
Olematon vyötärö ja toisaalta vyötärötön?