Meikkaatko vain omaa miestä varten?
Aina vai joskus vai et ikinä?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:03"]
En ikinä. Tai no jos se vie ulos, niin silloin.
[/quote]
Mutta silloinkin meikkaat niitä muita ulkona olevia varten, et miestäsi.
Meikkaan vain itseäni varten. Väreillä ja kosmetiikalla leikkiminen on ihanaa! Bonuksena tulee se, että oma mieheni rakastaa kun laitan kunnon tummaa huulipunaa ;)
Naiset on niin julmia. Ei ne välitä omasta miehestään :( Se on jo nalkissa.
Joskus nuorempana meikkasin, nykyään en, ei mua kiinnosta. Kämpästä ulos lähtiessäni kyllä laittaudun, laittautumisen aste vaan vaihtelee hyvin kevyestä meikistä ihan kunnon meikkiin ja laitettuihin hiuksiin.
Mä jätän meikkaamatta omaa miestä varten... jos siis haluan miellyttää häntä :) Mä näytän omasta mielestäni paremmalta hyvin tehdyssä meikissä ja miehiltä saamani huomion perusteella myös muiden mielestä. Mutta en oman. Hän on niin hassu, että tykkää musta eniten ihan ilman mitään meikkiä. Joten miestäni miellyttää se, kun pesen meikit pois.
Joka päivä siis meikkaan töihin ja myös vapaalla, paitsi jos haluan miellyttää miestä.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:08"]
Meikkaan joka aamu suihkun jälkeen, oli oma mies kotona tai ei.
[/quote]
Sama!
Meikkaan muulloin paitsi kotona ollessa, myös kauppaan tai kuntosalille voin lähteä ilman meikkiä. Mitä tai ketä varten mä mahdan sitten meikata, jos meikkaan töihin, kaupungille tai ravintolaan ym. mennessä?
No en tod. Keikoille pitää meikata niin jumalattomasti ja töihin vaan kevyesti, että kotona kyllä annan ihon hengittää ja levähtää. Sama hiusten kans.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:07"]
Mä en meikkaa lainkaan.
[/quote]
Kauniiden ei tarvitse vedellä lateksia naamaan esittääkseen kaunista. M33
En minäkään kalsareita vaihda joka päivä oman muijan vuoksi vaan siksi, ettei ikinä tiedä milloin joku kiinnostava naaras osuu kohdalle.
Ei miesvihaajat ole ennenkään tehneet mitään miehiä varten, päinvastoin Kuohitseminen on suurin fantasia.
Miksi siis meikata?
En meikkaa ketään varten. En käytä meikkuä. Mulla on parempaakin tekemistä kun istua peilin edessä.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:17"]
En minäkään kalsareita vaihda joka päivä oman muijan vuoksi vaan siksi, ettei ikinä tiedä milloin joku kiinnostava naaras osuu kohdalle.
[/quote] Ai jaa, ettei oma hygienia siis kiinnosta ihan oman itsesi vuoksi? Aika outoa.
Yleensä meikkaan miestäni varten. Mulla on kyllä niin huono iho etten viitsi juuri ilman kulkea ihmisten ilmoilla.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:07"]
Mä en meikkaa lainkaan.
[/quote]Minäkähän takia tämä kommentti on saanut pelkkää alapeukkua? Onko meikkaaminen joku kansalaisvelvollisuus vai mitä kamalan pahaa meikkaamattomuudessa on? Nyt kiinnostaa ihan oikeasti, voisiko joku selittää? Jollei järjellisisä selityksiä tule, aion vetää sen johtopäätöksen, että rumat/itsestään epävarmat ovat vain kateellisia niille, joiden ei tarvitse/joita ei kiinnosta meikata.
En ikinä. Tai no jos se vie ulos, niin silloin.