Te joitka käytätte Sirdaludia tai Tizanidinia,
kuinka pitkä vaikutuaika sillä on? Kuinka nopeasti lääke alkaa vaikuttaa?
Kommentit (4)
kiitos :) kysyin siis siksi kun täytyy hoitaa vielä muutama asia ennen kun sopii herpaantua. Vaikuttaako sinulla miten unettavasti, että pääseeköhän lääkkeen vaikuksen alaisena (kävellen) lähikauppaan? Minulle määrättiin noita 2 mg.
Jos et oo ennen käyttänyt, niin älä tosiaan ota ennen kuin illalla ja vasta nukkumaan mennessä. Toimii erinomaisesti unilääkkeenä, mutta valitettavasti herkästi herää sitten just 4h jälkeen. Näin ainakin mulla. Käytän hyvin satunnaisesti jos on kauhea päänsärky-niskajumi.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:39"]
Jos et oo ennen käyttänyt, niin älä tosiaan ota ennen kuin illalla ja vasta nukkumaan mennessä. Toimii erinomaisesti unilääkkeenä, mutta valitettavasti herkästi herää sitten just 4h jälkeen. Näin ainakin mulla. Käytän hyvin satunnaisesti jos on kauhea päänsärky-niskajumi.
[/quote]
Kiitos :) äh, ei pysty odottamaan iltaan kun koskee.. No otan nyt ja jos sammahdan, pääsen ehkä vielä illalla kauppaan kun on kuitenkin 9 asti auki..
Sirdaludin vaikutus alkaa puolessa tunnissa ja lakkaa noin 4 tunnin kuluttua, ainakin mulla. On olemassa myös pitkävaikutteista Sirdaludia mutta sitä en ole käyttänyt.