Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani tyttöystävä

Vierailija
02.10.2014 |

Poikani seurustelee itsekkään naisen kanssa. Ajattelin että alun innostuksen jälkeen suhde laimenee ja poika alkaa taas viihtya kotona, mutta hän käy tämän naisen luona monta kertaa viikossa! ja jättäen oman Äidin yksin kotiin! Mitä voin tehdä tälle asialle kun poika ei kuuntele. Poika harrasti aikaisemmin urheilua mutta nyt tyttöystävä on saanut hänet houkuteltua oman harrastuksensa pariin, tietokone pelaamiseen! Voitteko kuvitella! Nykyään hän istuu paljon koneella kotona kun harvoin on. Tämä nainen on vielä poikaa kaksi vuotta vanhempi! En pysty edes puhumaan tytön kanssa kun hän meillä koska inhottaa miten hän on luikerrellut poikani elämään ja vienyt hänet minulta! Mikä saa aikuisen naisen viettelemään viattoman pojan ja tuhoamaan hänen tulevaisuuden itsekkäästi? Tuntuu että olen menettänyt lapseni!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle, voimia pojalles ja voimia miniäkokelaalle.

Vierailija
2/14 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle. Työnnä toinen sormi suuhusi ja toinen perseeseen ja tästä lähtien joka kerta kun edes ajattelet tuolla tavalla niin vaihda sormien paikkaa.
Ps. Terkkuja Porvooseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt katkaisisit sen napanuoran... 

En ihmettele jos poikasi viihtyy muualla jos sä olet tollanen takertuva tantta. Yök! 

Vierailija
4/14 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali!<3

Vierailija
5/14 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminenhan on ihan parasta !!! For the hoard!!!

Vierailija
6/14 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese vaikka hiukset, kudo sukkia, tai käy kirjastosta lainaamassa, joku hyvä kirja.

Vierailija
7/14 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se vaikeeta mutta älä nyt noin dramaattinen silti ole. Laita poikasi lempiruokaa niin hän tulee usein yhä kotiin ; )

Ja onhan s esullekin hauskempaa, että poijastasi huolehtii nyt myös toinen nainen, saat sinä enemmän omaa aikaa ja vapautta.

Vierailija
8/14 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette nyt ymmärrä! Poika on vasta 23vuotta, ihan liian nuori ymmärtämään mitä naiset hänestä haluavat! Varmasti tällä naisella on jo vauvvakuume ja poikani ei ymmärrä mihin joutuu. Itse olen aivan liian nuori mummiksi.

Vierailija
9/14 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää keskipäivää Porvooseen. God middag, Borgå!

Vierailija
10/14 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa pojaltasi munaa. Tämän poika tietää vallan mainiosti, ja nauttii siitä.

Vierailija
11/14 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
12/14 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23...... Ei hyvää päivää :D Itse olen 25 ja naimisissa jo. Että kyllä sinun poikasikin taitaa tarpeeksi vanha olla seurusteluun.

Vierailija
13/14 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
14/14 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on oikein pelimies ja tuo nainen on ennemminkin saalis, kuin saalistaja.